|
|
Autor |
Nachricht |
corsa

|
Verfasst am: 27.04.2008, 11:53 Titel: |
|
|
vikile, i stimmdo schun zui, obo sog mir amo, "wennse nichts kennatn" worum hotn noar tokio hotel söfl an erfolg, weil obwohlse jedo fa ins ausbuht, wäh emo-bill usw. homse an erfolg wi wianige leit zurzeit.
mir gets obo a persönlich af di nervn, wennse do a holbis johr castn bistse di beste band ausagsuicht hom, i nenn its amo "nu pagadi", "preluders", "overground" wor eh länge in di charts, "bro'sis" wor a länga do, noar homse di schnauze voll und gian...wohrscheinlich homse fir a groasteil fa ihrn lebn ausgsorg, mir wurst wos di fans sogn und krign noar geld indemse awin af di roatn teppiche umahupfn und "ich bin ein star(?)-holt mich hier raus" mittian...
Wos obo viele et wissn, selcha leit wi do daniel küblböck, disem san nimma international votretn, er isch its jazz-sänga und hot dauernd aufträge und konzerte, disem vodian ihr geld zimindist ehrlich.
und is beste beispiel:
menderez
|
|
|
 |
valli

|
Verfasst am: 27.04.2008, 19:33 Titel: Re: DsdS |
|
|
vikile hat folgendes geschrieben: | Obo zin Schluss terfn noar a no di Zuschauer obstimm wer gewingt und diesem hom ibohaup koa Ohnung wer guit sing odo et, wail teilweiße wählnse den, der aus ihrn Dorf odo Stodt kimp. |
du glabsh obo et im ernst, dass die leit mitbestimm ken!? des it der "handywahl" ish lai a geldmocherei... do ish jo shun fa vornherein klor (fi di voonstolta) wer gewing und wer net!!
wegn ondon (dass die voliera in die charts kem), die leit kennse, die leit kafnse a lai geldmocherei
|
|
 |
gaudi66
|
Verfasst am: 27.04.2008, 20:44 Titel: |
|
|
no comment wor zu faul den gonzn text zu lesn 
|
|
 |
gegge92

|
|
 |
nippl

|
|
 |
r

|
|
 |
ruuth
|
Verfasst am: 28.04.2008, 16:51 Titel: |
|
|
i gib do vollkomm recht...des isch brutal a schaiß
i schaug dsds la gonz in onfong wail sebm dei gonzn kronkn lait san....=)=) obo donouch ischs wirklich volle kanne a schaiß!! die lait wissn echt net wer guit sing konn und atimo kimp mo a fir dass die jury se a net recht wuas...die sebm hom holt a olbm ihra lieblinge...=)=)=)
|
|
 |
harry

|
Verfasst am: 09.05.2008, 22:00 Titel: |
|
|
di castingteilnehma krotzn do jo koan schwein! do gets la ums geld...geld durch hoacha einscholtquoten, durch guita plottnvokäufe (in unfong hot=) und es isch a guita werbung fi RTL...
de castingshow bringt obo deswegn nix, weil man la afn gesong schaug und se spielt heintzitoge nima soffl a groaßa rolle wi fria, itz missn se tonzn kenn und wenn se lenga im gschäft bleibn well, noar brauchts talent liodo a selbo zi schreibn und man muss sich vomorktn kenn...se kenn de eintagsfliegn fa dsds olla et
obo decht ischs luschtig 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |