Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Selbstbestimmung
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 

Wie soll die Zukunft Südtirols aussehen?
Verbleib bei Italien
55%
 55%  [ 26 ]
Rückkehr zu Österreich
12%
 12%  [ 6 ]
Eigener Staat[evt. mit Nord- und Osttirol]
31%
 31%  [ 15 ]
Stimmen insgesamt : 47

Autor Nachricht
schneida




Beiträge: 427

BeitragVerfasst am: 25.06.2006, 23:45    Titel:

walcha1908 hat folgendes geschrieben:
@Schneida: richtig so Cool


i woaß net ob du mein beitrog richtig voston hosch ^^ mit mein Geschockt smile honi gimoant wie hirnrissig de idee isch..

kurz zi di faschistischn denkmälo: sein meino meinung noch a frechheit und am beschtn weckdomit! (und als mahnmal funktioniernse wo hint und vor net!)


zin film: es wor an extrema schweinerei wos mit südtirol passiert isch und wos insra omas und opas durchmochn gmisst hom konnman oanfoch net vogessn. es konn sich sicho a niamand fa ins vorstell wosz hoaßt afoamo nimma in do eignen sproche mitnondo zi redn, seina bräuche voheimlichn zi missn und und und...
deswegn vostehi a, warum eltara leit olbm no aso fa do vogongenheit giprägt sein - konn ihnan niamand voübl!
dass nocha die nazis begrüßt wordn sein isch a net zi wundon - vostehi glei..

a di foltorungen fa die 60iga sein extrem..
wie schun zi die denkmäldo gsog, ghearn meino meinung noch a weg.

logisch sein südtirola net olbm des (giwesn) wosn sich die schützn gearn vorstell (dassz teilweise die ergschtn kz-aufseha worn vogessnse gearn..)

obo do schluss fan film störtmi schun gor awin, sebm ibotreibnse schun vielziviel (woll man zb. a gonza masse fa leit mit italienischa fohnen sig..), odo woll der schütze sog, dassmans olbm no dorichtn kannt südtirol mit tirol zi voeinen.. (mitn beispiel fan deitschn mauofoll.. tztz)

fazit: mit die bildo wosze fa friah gizoag hom, homse recht - isch a schweinerei und werds a olbm bleibm. soll man net vogessn und a net voschönon. obo mit selcha faktn no noch zig-johr eppans erreichn zi well, dass magari südtirol no irgndwie wekkemmat fa italien isch meino meinung noch sinnlos


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 26.06.2006, 07:58    Titel:

I hon gschrieben es war guit dass italien meino meinung widdo zi Östorreich kemat obo i glab wenn sel do Foll war kanntime nia richtig als Östorreicha fühln... I fühlat mi olbm no als Mitglied fan Stoot Italien.

patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 26.06.2006, 13:44    Titel:

painkiller hat folgendes geschrieben:
I hon gschrieben es war guit dass italien meino meinung widdo zi Östorreich kemat


öhhm jo.. italien zi östorreich.. mischa i glab du gesch do a pissl weit zrugg mit do gschichte Winken noa bin i dovir dass südtirol zin Heiligen römischen Reich deutscher Nation kimmp Mit den Augen rollen lang lebe Kaiser Otto I.
_________________
patz0 bloggt


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 26.06.2006, 16:18    Titel:

dass die regierung[en] in italien oft wexln stimp, obo sell lieg großteils an parteinsystem. es gib in italien holt amol net dei groaßn badn partein [volks- und sozialdemokratisch] wie in ziemlich olla ondon eu-ländo... nur mal so.
_________________


no!blog


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 26.06.2006, 19:56    Titel:

interessants thema...
i selbo find dassz ins in italien ZUR ZEIT guit geat deswegn sig i anet so in grund zi österreich zrug zi gian wose eh et für meglich holt...
an eigno stoot südtirol odo tirol ollgemein war schon wos wosmo mehr zuisprechat...
bin stolz südtirola zi sein, voleugn obo anet in zweito linie italiena zi sein und et a "ösi"... Mit den Augen rollen
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


bleedingthrough




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 26.06.2006, 23:19    Titel:

also zurück zu österreich auf koan foll. sell tatn sie net welln (siehe nordtiroler de ins net megn) und mir sowieso net.
eigener stoot...kannt funktioniern, ober für die loslösung miasat man die gesomte südtiroler bevölkerung (und net lei die deitsche und ladinische wia im cossiga-entwurf) obstimmen lossen, und i glab kaum dass es donn a mehrheit gab.
_________________
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 27.06.2006, 12:45    Titel:

jo zB an olla de wos moan "bärig zrug zi österreich" se isch et a wirklicha lösugn, weil wos tut man noar mit die italiena wos in südtirol lebm? die sem war jo noar die noie mindoheit...
_________________


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 27.06.2006, 19:24    Titel:

italienischa östorreicha Lachen na gang wol et recht guit stimp...
obo wenman so sig wos sich so fa die siegesfeiern ba die italien-siege so entwicklt, und wie de gonzn faschos des nutzn um ihrn hoss gegn tirol odo gegn die deitschn zi äußorn und südtirol als total italienisch dorzistelln isch scheiße...
mit sprüchn wia "chi non salta é tirolese" odo sowos in sieg feirn isch folsch, i holt a zi italien obo wenn i ba a siegesfeier war und seane sprüche kematn ware glei weg...und mit a tirola fahne zrug kem Lachen Auf den Arm nehmen
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 27.06.2006, 19:26    Titel:

santaclaus hat folgendes geschrieben:
...und mit a tirola fahne zrug kem Lachen Auf den Arm nehmen


haupsoche mit nationalismus af nationalismus ontwortn.... Mit den Augen rollen
_________________


no!blog


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 27.06.2006, 20:08    Titel:

painkiller hat folgendes geschrieben:
In Östorreich isch olls billiga Sehr glücklich Sehr glücklich
WTF???

painkiller hat folgendes geschrieben:

Nazionalistisch gsechn bini fir Italiena obo sunst Östörreich...
Eigeno stoot war viell. no bessa.


??? wos soll des bitte bedeitn? nationalistisch huhuhu - und du "bisch" für italien, wos soll se hoaßn???...do stimp eppas et zomm und schun gor et nationalistisch!!!

italiena bisch du ba wos? ban fuißboll?? und sischt österreicha...schun amo van sotz kheart "opportunisten sind leute die den bleistift an beiden enden anspitzen"???

also des find i et in ordnung...

übrigens i bin fürn vobleib ba italien...dozui fühl i mi net als italiena und ah net als österreiche geschweige denn deitscho...die südtirola, die jugend bsundos, hot oanfoch koan zugehörigkeitsgfühl ma...deswegen weils in viel jugendlicha oanfoch wurst isch wos in sein ausweis steht, ob italienischa stootsbürgoschoft oddo österreichischa, wen scheißz???

bin holt do meinung irgendwelcha nationszugehörigkeit, patriotismus und - "räusper" nationalismus derfn in insro welt nimma a groaßa rolle spieln, logisch muss man ollm wissn wo man her kimp und die heimat net vogessn...obbo die gschichte hot ins gileert zi wos ibbotriebna heimatliebe führt...

no kurz wos zin film...: ibbotriebn...die greaßste isch jo do SVEN am ende der mit seindo "poese" will wos voendon...do groaßteil va den film beruht af fakten isch obbo irgendwie als ort hetzfilm und anreiz an hoss zi kriegn af "Italien"...dass italien viel fehla gimocht hot, schware und unvozeihlicha, und no mocht isch offensichtlich und bewiesen, obbo i sog hot dass heint zi toge ah kloana onteil va do italienischen bevölkerung südtirols faschistisch ingstellt sein...es gib hot ollm de holbn des et glabn well dassz unrecht wor...egal, in detischlond gibs ah nazis des zi dumm sein...wos solls, des werd olls lei augipauscht, va die medien...

meino meinung isch die beste lösung de poor faschos faschos lossn...zwor sterbn die dummen nio aus obbo man konns holt et ändon, ohne de hattmo magari nicht zi lochn Sehr böse

also: mein obschluss...die gschichte nie vogessn, obbo vodaun und domit oschließn...

greetings from city17

Hagbard...

PS: is letste va mir nomol zin film: recht hotta mit die faschistischen denkmälo, de sollatnse fotografiern, guit dokumentiern und noa oreißn, des isch eindeutig a schweinerei, wobei erst vor 1-2 johr in lana ah neuis faschistischis denkmol errichtit wordn isch... do frogi mi oft was gehtn? in bozn steht is siegesdenkmal wo do duce oalocht?? häh? stellt enk de situation in deitschlond vor? oddo in polen, frankreich, belgien, die skandinawischen ländo? a denkmol, heintzitoge wo do hitla oaschaug? isch meino meinung noch oanfoch zeit de "denkmälo" weck zi tion...sowos brauch do mensch et und schürt lei no mehr hoss, af do seite der "schützen" und "los von rom"-südtiroler und gleichermoßen schürts olbawiddo is faschistische gedonkengut va die faschos in südtirol...

santaclause hat folgendes geschrieben:
de gonzn faschos

des sein wie gsog a kloana toal...oanfoch et ernst nemm...und les net in do dolomiten übbo des, die dolomiten isch ah lei a wixblattl wos olls aubauscht wos in irgend welcho weise gegen südtirol gsog werd...

so far

greetings again

Hagbard


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Junge Grüne für die Selbstbestimmung stief689 Politik 3 20.03.2009, 17:06 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds