Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


CSS & BF2 Membersuche
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
 
Autor Nachricht
sniper




Beiträge: 6

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 11:56    Titel: CSS & BF2 Membersuche

also i suach fir CSS a poor leit de mit ins im clan zockn tatn.. mir hobn kuane bsunderen vorausetzungen, vileicht a head set war nit schlecht und a bissl bissl spielerfohrung!dear clan isch ersch in dr aufbauphase isch : [-azzurri-].. mir wearn versuachn sobold mr mea member hobn a poor clan wars zu mochn, wia zumbeispiel gegnen blackdeath clan aus südtirol.. jo und in zukunft hobn mir ins denkt dass mr an server mieten .. jo wer interesse hot soll in den tread do frogen innischreibn und wer glei mol mittian will gib i mein msn : fettemama@hotmail.com .. und shcusch nu IQC.. hem frogs uanfoch.. und wer nu ondere leit woas de CSS hobn und an clan beitreten welln sollten sich do bzw. ba mein msn melden.. mir hobn zurzeit a a hp im aufbau.. jo und di leit sollten mindestens 13 johr sein, do mir a junger clan sein.. ajo a mädls sein willkommen^^hehe .. also nuamol : wer intresse hot, uanfoch do frogen ..!



jo únd iatz mein persöhnliches onliegen des iatz mit bf2 zutian hot... also i kenn leider lei wianig bf2 spieler aus südtirol , bin leider zu bf2 ersch den jänner 06 gestoasn und mit der zeit isches mir awian longweilig gwordn.. hon a frog ob es do bf2 spieler gib und ob sie ihren nickname ba bf2 verroten kanntn.. und ob interesse besteat amol af an server zusommen zu zockn , bin noob also kuane ongst hehe... und do iatz bold es nuie bf auser kimp kannt man glei mitn zockn unhebn und hem an clan mochn.. do i denk dasses iatz nimmr bring an bf2 clan zu mochn! ... ok .. wer do frogn hot gillt es gleiche wia ba css uanfoch frogen ba interesse odr msn!!! ok des wars.. i hoff i hon verständlich gschribn! ok sers drweil !! =)


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 12:03    Titel:

hmm bf2 spiel i shcun seits herausn isch, obo momentan lamma aus spaß und hon koan luscht ma zi an clan zi gion...

mein letzo bruido spielt a bf2, mir hom unto onderem EAS, GC und hettn gikennt EPS spiel *ungib*

es gib do obo an reinen südtirola clan wos bf2 spielt... www.oh3-clan.net

mein bf2 nick wennin wissn willsch:

NoB.Bf2|sick-fetza
-=kTx=-sick-fetza
I|||||||||||.it

mfg
_________________


sniper




Beiträge: 6

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 12:18    Titel:

ok .. jo .. also an an bf2 clan hon i persöhnlich a nimmr gedocht.. hmm höchstens ba bf 2142 glei an clan za mochn.. ober de zukunftsatmosphäre spricht mi nit so un .. jo mol schaugn. .obr danke fir so a schnelle ontwort.. also clan membersuche gilt hauptsächlich fir CSS..

sniper




Beiträge: 6

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 12:29    Titel:

jo i hat nu a froge: kennt jemand südtiroler CSS server??
wisset holt den fa blackdeath obr dr hell isch meistens down.. und dear fa oh3 isch es gleiche.. also css server de relativ oft online sein! danke =)


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 12:35    Titel:

also i war evnt. schun dopei. kemp amo afn 85.14.220.119:27095 serva isch relativ funny noa schauma mal

sniper




Beiträge: 6

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 15:08    Titel:

jo ok dr team ultimate server? ok past.. ajo gel wenn mol oben bisch schaugsch holt ob an [-azzurri-] typ sigsch , hell wear infoll i sein Winken

acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 17:41    Titel:

jo. infoll heint ob 7ma ware drau

sniper




Beiträge: 6

BeitragVerfasst am: 17.08.2006, 17:43    Titel:

ok i wear vorbeischaugn!!!

azzurriclan




Beiträge: 43

BeitragVerfasst am: 22.08.2006, 11:24    Titel: Membersuche

Also servus olle mitanond!! wia dor sniper schun gsog hot suach mir member, als voraussetzung war a headset, flatrate(adsl),spielerfohrung so a 1 johr(kennen schun ausnohmen mochn, wegnen sem kennts enk lai meldn)
und es programm teamspeak2. wia er gsog hot suach mir member de mit ins wars mochn gegn ondre clans, mir mochn schun a por obr es werd ersch geil ab 5-5.... mir hobm jetz a richtig geile webseite gmocht(eigntlich hon i sa gmocht;) ) dor link war theazzurriclan.cabanova.de und zem oanfoc join us ausfilln und don a gemeinsames spiel und don sig man weitr=)
jo es kennts enk a po mir meldn bo icq untr 292-479-850 odr ba MSN untr santoni@bank4fun.it meldets enk oanfoch sell waret ols, sers enk Sehr glücklich


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 29.08.2006, 04:07    Titel:

rofl
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gaming Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds