Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Hat Israel ein Existenzrecht?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
jp




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 29.08.2006, 17:47    Titel:

Do muss i a in Klemi recht gebm. In di Palestinänser isch es Lond af jedn Foll et gstohl worn. Ob obo a Kauf fan an Grundstück di Gründung fan an Stoot rechtfertigt was i et. Des war asou ca. es gleiche as wia wenn di reichschtn Südtirola es gonze Lond zommekafatn und noa anfoch an Stoot af den Lond gründatn. Ob Italien se zuilossat isch frouglich.
Guit iats isch Israel obo dou und Existenzrecht hin odo her, es weart olbn la a Gschtreite bleibm wenn et bada Seitn af an Kompromiss ingian. Also nutzts iats a nichts ma Israel fa do Londkorte zi löschn.
_________________
http://www.graphicguestbook.com/hooooons


260599




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 04.09.2006, 14:59    Titel:

hooooons hat folgendes geschrieben:
Ob obo a Kauf fan an Grundstück di Gründung fan an Stoot rechtfertigt was i et.



des isch ginau meina ibolegung giwessn. i glab zi a gründung fa an stoot werds wo awin meara brauchn odo??
obwohl noa wido is argument fan krieg dozuikimp, wo regl eigntlich nima recht beochtn wearn u noch an krieg sea sochn passiern, obs richtig, rechtlich korrekt odo wos woas i isch, isch noa nebmsoche

di stootsgründung isch fa mir aus gsegn olbm no et gerechtfertigt, a wenns ogikaft isch. des lond keart noa wo in di oanzelnin siedla, und konn et oanfoch zi an stoot wearn odo?
sebm will i a af mein oagnin grund, sollati fria odo späta amo epas bsitzn, a tian u lossn kenn wos i will(a a stootsgründung???), wos obo heintzitoge nima recht durchführbor war.
aso konns et wirklich san odo??



klemi hat folgendes geschrieben:

nochn ende fan 2tn WK ishc do stoot israel ausgiruifn wordn, obo leido der fi palästina ette...


villeicht weil di palästinensa mitn teilungsplan et invostonn worn???



hooooons hat folgendes geschrieben:
Also nutzts iats a nichts ma Israel fa do Londkorte zi löschn.



fan sebm red niamand. i sog la dass israel in der form koan recht hot zi existiern(kling zacha wis isch). mussman umbeding an oagnin stoot hom, la weilman af epas ondos glab?? wos tantn noa di gonzn mindoheitn in ländo, wenn do jedo an oagnin stoot wellat.
logisch, badi judn isch des olbm awin a heiklara soche, sigse obo als gleichis volk wi mir u jedis ondre volk af der welt un.
san in do gschichte obo olbm ban orsch ginum wordn, deswegn wars moralisch? richtig an oagnin stoot zi hom u amo in rui gilot zi wearn, obo es gib ihnan olbm no et is recht an stoot zi gründn, a wenns villeicht wi gsog moralisch richtig wor. isch hot af di koschtn fa an toal fa an ondon volk gong, wos i ibohaup et richtig fin.

aso sig holt i's Smilie
_________________


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 04.09.2006, 17:13    Titel:

Zitat:
i sog la dass israel in der form koan recht hot zi existiern


... gets no? "in der form" logisch odo? la weils israels politik momentan mehr wie lei scheiße isch kimmsch du her und ziochsch is existenzrecht fa israel in froge??? Un des wor a beschluss fa do UNO an israelischn stoot zuizitimm, der isch et oanfoch mir-nichts-dir-nichts ausgiruifn wordn...

deina argumente gegn israel san, et lei follsch (Israel hot in die palästinensa is lond ginumm) sondon a no brutal letz und zoagn fa ando unkenntnis fa do jüdischn gschichte und die vohältnisse wosn in gebiet paläsitna gherrscht hom!

du konnsch die judn komplett et mit irgndando mindoheit vogleichn, weil wos die jdun in die leschtn 1000den (!) johrn mitmochn gimisst hom se isch beispiellos! und wenn die judn koan eigenen stoot vodient hom noar woase wo nimma...

palästina hot logisch a an eigenen stoot vodient, und se war hegschta zeti dass sel amo passierat obo se gib dir no longe koan recht deswegn is existenzrecht fa israel in forge zi ziochn!
_________________


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 10.09.2006, 12:12    Titel:

Der Puff do ente im nahn Oschtn geht mir mit do Zeit a lamano af di Nervn. I hon do obsolut koana Infos ubbo i bin do Meinung die Palästinenser vodianen a an eigenen Stoot. Israel soll ihnan holt a Stickl otretn und nocha passt die Soche. Wia ischen des eigentlich mit Gaza-Streifn und West-Jordanland? San des autonome Provinzn oddo wia isch des?

Die Palästinenser derfn ubbo a net hergian und is gonze Lond infordon.

@klemi die Judn derfn ubbo a net sogn: Des Lond hot ins vor 2000 Johr gekeart, also hom mir is Recht do inson Staat zu gründn. Sem kanntn die Italiena a hergian und is Imperium Romanum volongen oddo die deitschn is hl. röm. Reich dt. Nation. I woass, des isch a bledo VOgleich, weil die Italiena und die Daitschn san nia votriebn wordn....
De do entn solln sich amol einign ubbo sel isch woll zuviel volong...

Wenn i an Bock gschossn hon misst es sel mir holt sogn, weil i bin do net so informiert Verlegen
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 10.09.2006, 12:43    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
Sem kanntn die Italiena a hergian und is Imperium Romanum volongen oddo die deitschn is hl. röm. Reich dt. Nation


Wennse is Lond Stuck fir Stuck aukaafn noa terfnse se Mit den Augen rollen

Wenne wos et wasch amfoch Wikipedia frogn Winken
_________________
patz0 bloggt


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 10.09.2006, 13:01    Titel:

Danke, i bin mir ubbo olbn zu faul so viel zu lesn, ubbo i werr mi zommreisn und mi durchbeißn. Ollgemeinwissn schodet nia Cool
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 10.09.2006, 13:32    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
Wia ischen des eigentlich mit Gaza-Streifn und West-Jordanland? San des autonome Provinzn oddo wia isch des?


Logisch hett palästina schun longe ihrn eigenen stoot hom gsollt! Und ginau sem kimp die scheiß siedlungspolitik fa israel ins spiel de wos itz gottseidonk fan gazastreifn ihra leit ausagholt hom obo no zig illegal errichtita sieldungen in westjordanlond hom...

Meino meinung noch wars unbeding notwendig (und sogor rechtlich a pflicht) de illegaln siedlungen fa israel ozireisn bzw in die palästinensa ibogebm und ihra leit zrug in die eigenen grenzn hol! des kling itz zowr hort noa apartheid obo isch meino meinung noch fin moment die beschte lösung damit isreal sich et olbm wiedo gründe suicht um in gaza/westjordan inzimarschiern um die eigenen bürga zi schützn usw...
_________________


jp




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 11.09.2006, 14:43    Titel:

I glab et dass des di richtige Lösung isch weils meindo Meinung noch nichts bring zwa Streithanslan mit Giwolt fanondoziholtn. Sem dorichtnsis nia Friedn zi schliasn. Aussodem isch des gonz schian brutal wenn di a Stoot zwing fa do wegzigian wou du augiwochsn bisch. Meindo Meinung nouch isch des es gleiche wia ba ins di Option la dasse dou gian musch. Es beschte war wenn sich di Israelis und di Palischtinänsa zommsetzatn und an Kompromiss aushondlatn wias do Abbas iatz endlich wido amo vorgschlog hot.
_________________
http://www.graphicguestbook.com/hooooons


vicous




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 22:22    Titel:

ma ciao isreal fiart lama pachi auf. freedom for vanunu!!!!!!

muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:58    Titel:

Israel existiert durch die Milliardn-Geldo de olbm no jährlich fa Deitschlond zi ihnan kem. De Leit beherrschn oan Soche, mit do Zeit zi Spiel, durch Sochn der vor guit 60-70 Johr passiert sein.. Schlimma Zeit, obo wos i an dem gonzn et vosteh isch: Warum missn Deitscha heintzitoge (sogmo sie sein 20-30 Johr olt) no Israel durch ihra Steuogeldo untostützn? Wos kenn disem Leit do4, fi des wos vor ihro Zeit passiert isch.. Und durch des dass die Judn in Deitschlond die Vormochtstellung hom (Präsident, hoacha Gschäftsleit) werd sich se wo anet ändon. Israel-Palästina, wearsch olbm a Problem bleibm, i vosteh et warum sich die Judn et innelebm gikennt hom, une ihr Israel zi gründn? Nojo.. Wie gsog, die Judn hom olls ausginutzt, aloan schun mit die Ongriffe afn Lybanon homsis widdo amo bewiesn, ihnan wersch nicht gitun, USA usw. olls in do Hond fa Judn, und de wosn koana sein traudn sich et, epas zi tin. Bitte vostet des iz et folisch: I hon nicht gegn Judn onsich, sicho et, la ihra Methodn gfollmo et.. Poll is Junge-Deitschlond nicht ma zohl muss, poll Israel in ondra Stootn une Vorteile gleichgstellt werd und poll die Palästina widdo lebm megn, wose friah gileb hom sem passts fi mi, obo aso.. et wirklich, und dassze is Lond augikaft hom, isch wo trauriga wie olls ondre!

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 4 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Todespfeile aus Israel existenz Allgemeines 20 05.02.2009, 14:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds