Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


OVB - Objektive Vermögensberatung
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 

Bist du Mitglied bei der OVB?
ja
3%
 3%  [ 1 ]
Nein
96%
 96%  [ 30 ]
Stimmen insgesamt : 31

Autor Nachricht
barista




Beiträge: 58

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 16:31    Titel:

also meine erfohrungen mit do ovb worn gonz positiv...muss obo a dozui sogn dass i gonz an ondon job gimocht hon aswia den va den do olla redn Sehr glücklich

hon vor 4 johr in summo in boazn unte giorbatn und umfrogn mochn gimisst: soll hoassn i hon frogebögn krieg de di lait ausfill missn und pro bogen den i ogebn hon, hom sie mir 1 € gizohlt. sie hom dodurch natürlich kundenprofile erstelln gikennt und hin und wido hom di lait jo a tel nummon ungebn (bei interesse an unserern produkten bitte tel nummer angeben).

also i muss sogn des wor do summojob wo i am leichtischtn mein geld vudiant hon und sel net amol wianig: in an betrieb in do industrieyone gong, gfrog ob i di formulare dolossn konn damit di ungstelltn ausfill, 2 toge späta wido vorbei und an haufn formulare mitgenumm. hon 3 wochn giorbatn und knopp 1.600 € krieg.


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 16:44    Titel:

barista hat folgendes geschrieben:
also meine erfohrungen mit do ovb worn gonz positiv...muss obo a dozui sogn dass i gonz an ondon job gimocht hon aswia den va den do olla redn Sehr glücklich

hon vor 4 johr in summo in boazn unte giorbatn und umfrogn mochn gimisst: soll hoassn i hon frogebögn krieg de di lait ausfill missn und pro bogen den i ogebn hon, hom sie mir 1 € gizohlt. sie hom dodurch natürlich kundenprofile erstelln gikennt und hin und wido hom di lait jo a tel nummon ungebn (bei interesse an unserern produkten bitte tel nummer angeben).

also i muss sogn des wor do summojob wo i am leichtischtn mein geld vudiant hon und sel net amol wianig: in an betrieb in do industrieyone gong, gfrog ob i di formulare dolossn konn damit di ungstelltn ausfill, 2 toge späta wido vorbei und an haufn formulare mitgenumm. hon 3 wochn giorbatn und knopp 1.600 € krieg.



hehe! Lachen des isch obo net die typische aufgobe in do ovb... normal musch du do mit deine potentielln konkatke sella bögn ausfilln ibo ihra finanzielln sochn... (sprich: sie gebn un wosze schun hom und woze erreichn welln) schun cool... do unte rednse die gonze zeit fa ZIELE de erreicht werdn solln! Lachen najo...


@pmp is system fi die mitorbeita isch fa mir ausgsegn schun misserabl... weil do mussman schun long (bsundos als jungo mensch) kontakte eion an soan bogn auszufilln und es isch wol logisch dassze net so irgnjemand olles ibo ihra derzeitige finanzielle loge ausplaudon welln! hel isch logisch! obo i muss sogn teilweise homse schun tolle produkte wo viel ausaschaug fi die kundn und sie orbatn net so egoistisch wie bankn de wosn vosuichn so viel wie meglich zinsn fi sich ausazuschlogn... und net so engstirnig! de schaugn a ibon tellarond (sprich Gesomte EU) ausn und vosuichn sem tolle produkte zu fendn!

Mein Fazit:

Pfeil Orbatn in do Ovb nein!
Pfeil Kunde in do Ovb sein, vieleicht!
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 17:31    Titel:

Zitat:
@pmp is system fi die mitorbeita isch fa mir ausgsegn schun misserabl... weil do mussman schun long (bsundos als jungo mensch) kontakte eion an soan bogn auszufilln und es isch wol logisch dassze net so irgnjemand olles ibo ihra derzeitige finanzielle loge ausplaudon welln! hel isch logisch! obo i muss sogn teilweise homse schun tolle produkte wo viel ausaschaug fi die kundn und sie orbatn net so egoistisch wie bankn de wosn vosuichn so viel wie meglich zinsn fi sich ausazuschlogn... und net so engstirnig! de schaugn a ibon tellarond (sprich Gesomte EU) ausn und vosuichn sem tolle produkte zu fendn!

Ok, ibo die "Produkte" va do OVP bini net so sondolich guit informiert. Es wor eha af Herbalife bezogn odo af a sea Telefongsellschoft (mir follt do Nome nimma in). Ibo die Dienstleistungen va do OVP will i net urteiln bleib obo dechtosch eha skeptisch


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 18:22    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
obo i muss sogn teilweise homse schun tolle produkte wo viel ausaschaug fi die kundn und sie orbatn net so egoistisch wie bankn de wosn vosuichn so viel wie meglich zinsn fi sich ausazuschlogn... und net so engstirnig! de schaugn a ibon tellarond (sprich Gesomte EU) ausn und vosuichn sem tolle produkte zu fendn!

Mein Fazit:

Pfeil Orbatn in do Ovb nein!
Pfeil Kunde in do Ovb sein, vieleicht!


also i bin wedo fan uan no fan ondon ibozeig. weil mit de betriebe hom soffl viel leit drau gezohlt. in deitschlond sein in die 90iga johr gonza firmen in konkurs gong weilse sich sella vermögensberata unvotraut hom.

un eigntlich missmo jo netamol so weit zrugg gien. boll vor drei johr (odo 4) di argentinischn wertpapiere soffl geboomt sein hot die ovb in die kundn is geld in de wertpapiere investiert. gleichzeitig hom sell obo a zum beispiel die sporkasse getun. iz sein af uamol die argentinischn wertpapiere 0€ wert gewesn. die ovb-kundn hom gor nix zrugg krigg, (obwohl si di leit in voraus etamol ibos risiko informiert hom) und die sporkassnkundn foscht olla schun...

also ibolegatimos schun.


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 18:55    Titel:

[quote="hons"]
also i bin wedo fan uan no fan ondon ibozeig. weil mit de betriebe hom soffl viel leit drau gezohlt. in deitschlond sein in die 90iga johr gonza firmen in konkurs gong weilse sich sella vermögensberata unvotraut hom.
quote]

mmh, i hoin mi im internet in einigen foren usw. ibo meinungen informiert! ibrol drinnegstondn einmal und nie wido!

obo es isch klor dassi in monche produkte et investiern tat in mochne obo schun...
mir gfollt zb. dassnse viel in ostn europas investien... der jo die zukunft in wirtschoftlicho hinsicht isch! weil no viel aufholbedorf besteaht und no olla resourcen vorhondn san...

wos mi olm stutzig gemocht hot worn de typn wosn worn...wert oan ba an infoobnd olles schien geredet.... zb. Jo, inso Typo der fi insra Filialn in Südtirol zuiständig isch muss sich jedn tog ibolegn mit wofan ferrari er zur orbat fohrt und noa wert groaß afan togeslichprojektor mit apoor lohnstroafn fa apoor guit vodienende ungstellta geprotzt!

odo wiese oan vosuichn mit der weisheit fan schlecht vodienenden papa und die frogenden kindo zu demonstrien wie vorteilhof isch do inzusteign! Mit den Augen rollen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 19:22    Titel:

BERLINER ZEITUNG

"Im Juli 1997 schilderte der Kölner "Sonntags-Expreß" sektenartige Riten beim Strukturvertrieb OVB-Allfinanz. Der Zeitung lag ein Video vor, das Szenen aus der Mitarbeiterschulung zeigt (von der Geschäftsführung später als "Einzelfall" bezeichnet). Die Mitarbeiter mußten vor dem Schulungsleiter niederknien und versichern, ihr ganzes Leben der Firma unterzuordnen: "Ich schwöre, die Interessen meiner Firma Objektive Vermögensberatung zu verwirklichen. Sollte ich jemals diesen feierlichen Schwur verletzen, so möge mich moralische Mißachtung treffen."


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 06.02.2007, 19:24    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
BERLINER ZEITUNG

"Im Juli 1997 schilderte der Kölner "Sonntags-Expreß" sektenartige Riten beim Strukturvertrieb OVB-Allfinanz. Der Zeitung lag ein Video vor, das Szenen aus der Mitarbeiterschulung zeigt (von der Geschäftsführung später als "Einzelfall" bezeichnet). Die Mitarbeiter mußten vor dem Schulungsleiter niederknien und versichern, ihr ganzes Leben der Firma unterzuordnen: "Ich schwöre, die Interessen meiner Firma Objektive Vermögensberatung zu verwirklichen. Sollte ich jemals diesen feierlichen Schwur verletzen, so möge mich moralische Mißachtung treffen."



Lachen Lachen hehe, zin glick hon i sel sem net tien gebraucht! glab wirklich dassz la a einzlfoll isch.. ibrol gibs schwarze schafe! Winken
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 04.04.2007, 19:23    Titel:

Mi homm de Leit va do OVB vor ca. an Munat ungekekst. I honmos wirklich üboleg ob i mittat. I hon sogor schun die Mappe und olls kop und hett gsollt die erschtn Kundn "an Lond ziachn". In der Mappe wor a so a Ort Leitfodn drinne, wie i des Gespräch des i mitn Kundn übo seine Finanzn, WÜNSCHE und TRÄUME gestoltn sollat. Do worn lamnano rhetorische Tricks und Kniffe drin, wie z.B. ba die Träume isch gsotndn (BETRAG HINSCHREIBEN) und olls sella Sochn. Sogor mehrere Metaphern de man unwendn kannt etc.

Bol i sell gsegn hon bin i ogsprungen, weil wennman in Kundn üboredn muss, konn is Produkt net so guit sein. I glab oando hots schun genau richtig ausgedrückt:

Wenne koana Probleme domit hosch in deina Kollegn eppans unzudrahnen, ba dem sie MÖGLICHERWEISE drauzohln, donna isch de Orbat guit, ondonfolls Fingo weck.
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


schlaimi




Beiträge: 1

BeitragVerfasst am: 29.04.2007, 08:51    Titel:

hallo i bin a longa zeit bei do ovb gewedn und wos zimlich guit bescheit uber do ovb.i gib in olla an guin rat finger weck.gonz als erschtes wert dir dorzelt dase fragebogen ausfulln muasch und lai sel,und wie fiel man lai bei do ovb fohrdienen konn.es stimmp man konn 2000 bis 3000 tausnd verdienen wenn do berota noar in kunde a produkt auschwatzt wos viel provision gib.denn ovb isch a provisions job wenn man koan kunde hot hot man a nicht verdient.gonz in unfong mues man 5 kundn mochn als so genonte probezeit(probezeit 2 wochn)fa mir ausgsegn a schwachsin isch lai domit do um die erschtn kunden an land zu ziehen.den de erschtn frage bogen werden don fan jeweiligen berater beraten.
in de sogenonten frage bogen sol der kunde die gonze finanziele situation offen legen dami dor beroter sig wieviel der kunde is munet vordient und welche produkte er bereits schun hot.
in mitarbeiter wert aufgeschwatzt der frage bogen sogenonte analyse wert fa 3 bis 4 vermogensberoter durchgschaug und a konzept erstellt.
stimmp net isch a socha fa 5-10 minutn fan beroter,der immer schaug wo er am meisten provision ausr hol.ob fin kund vorteihoft oder net verdienen tuet immer die ovb.
a wenn mann finanziel in ordung isch wert oan epes ungedrant.
produkte wie die ovb sog dase viele firmen ho und vile produkte stimmp a neta sondern het 2-3 produkte wo der beroter a sell un drahnt wo er an meisten provision krieg.
is oanzige woses lossn kents die autoversicherung amol nochschaugn.
amol schaugn op die ovb berater sell tien weil nehmlich krign sie pa die meistn koane provision und deshalb tiens sie es neta.
fur ola de do orbeitn weln,ties neta schaug wegn an ondon job weil do zohl die meidstn drau z.b a colleg wor a pa dor ovb 6 muna long hot net viele kundn kop a net viel verdient hot a porr seminare a gimocht wos dor mitorbeiter selber zohln muas und zulescht ho er is gonze geld wos er verdien hot wider in do ovb zruggebm weil die kunden ole stornirt hobm,sel hoast wer an kunden hot hoftet a fir den kunden wenn do kunde des in 1 johr nimer wil und stornirt muas dor mitorbeiter des geld wider in der geselschaft zruggehbm.+hot er no gimiest die seminare,benzingeld weil man fohr jo a zi die kunden hin,und telefonspesn selbor zohln.mein fazi wenn mein colleg 6 munat long a orbeit gimocht hatte wo er stundeweis gizohlt krig het,het a wos verdient .
denn pa dor ovb de mitarbeiter wos giwedn sein hobm geld zruggebm gmiest reich isch no keiner gwordn in dor ovb italien.
die berota fa do ovb verdienen a net ole soviel alse on dorzeln.
schaug amol ine unter www.awd-aussteiger.de
awd isch gleiche
i kenn leit pa do ovb de wos von finanzen uberhaub koan plan hobm und von maurer zin ovb berater befordert mern.zem sein die bankila ola tepm wos a studium mochn und die gonz prufungen.und als ovb berater wert dor doklert ibo de produkte wose vokafn muesch als beroter.

also i hoff hon in oan odo oan helfn gikent

und losts den pletsin
a wenn die ovb is gegenteil sog weil fur des sein die mitorbeiter geschul wortn ols ins posiive zi dran

in ola no an schien gruess und mochts gue


fabi564




Beiträge: 3

BeitragVerfasst am: 15.06.2009, 14:59    Titel:

I wor heint ba do OVB und sie hobn gsog man kriag an mindestgeholt von mehr als 1000€ , a wenn man kuane kunde gekriag hot... also denk i mo probiern konn mans olm, folls echt koane kundn sein, hot man olm no a geld gekriag.... fir an summerjob also net letz....

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 3 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds