Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Anti Pelz & Tierquälerei
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
andii64




Beiträge: 312

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 18:29    Titel: Anti Pelz & Tierquälerei

Warum müssen Tiere sterben, nur weil WIR gut leben wollen. Wir quälen sie bringen sie um und behandeln sie nicht gut. Und alles deshalb weil wir meinen sie haben keine Gefühle. Nur weil sie nicht mit uns kommunizieren können behandeln wir sie so wie wir wollen. Sie können uns ja auch nicht sagen was sie fühlen, und so meinen wir es geht ihnen gut.

Überhaupt diese Leute die Pelz kaufen, sind ALLE Mörder. Verrückt Denn diese geüchteten Tiere werden in winzigkleinen Käfigen gehalten, solange bis man sie abschlachtet. Nein, nicht einmal das, sie erhängt, erstickt (mit gas), erwürgt.... sie das grausamste ist aber manche sie sind nicht einmal richtig tot , wenn man dann ihnen halb lebendig das Fell runterzieht (...) Ausrufezeichen
Ich finde das ist das schrecklichste was man tun kann. Ich meine wenn wir z. B. sagen würden jetzt grillen wir mal Menschenfleisch würden alle dagegen sein, logisch wer will schon getötet werden, aber bei uns Menschen ist es so dass wir sagen können wie wir leiden..... ABER TIERE NICHT! Deshalb bin ich auch überzeugter Pfeil Vegetarier!!
Ich bin auch großer Befürstimmer bestimmter Organisationen die Tiere helfen die von uns gequält....werden.

WEnn ihr jetzt denkt ich übertreibe ein wenig, NEIN ES IST IN DER HEUTIGEN WELT WIRKLICH SO!!!



Das ist meine Meinung und ich wäre froh wenn ihr auch villeicht eure Meinung dazu geben könntet.

Mein Motto deshalb: Lieber tot als Pelze tragen
Solange Menschen denken dass Tiere nicht fühlen müssen Tiere fühlen dass Menschen nicht denken.


mfg Andrea


letza16




Beiträge: 13

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 18:38    Titel:

jo na i find so wos va so scheiß tumm, wia konn man so wos lai geltn??? i kannt mi so auregn des isch so kloankariert na fahlz na echt des isch jo lamano is leschte wenn man so wos tut mir kimp fi dass de leit de des tin kenn(tiere umbreng odo is fell oziochn wennse no lebm) entwedo kua herz hobm odo koltherzig san weil a mensch mit herz u gfühle bring so wos net ums herz dio de leit voobschei i grundtief..... ba de missat man a amo die haut uaziochn u in kochnd huasis wooso innehaudn schaugn obse sem des no mit an grinsn tin kanntn...... Böse Böse Böse Böse



de des tin san a stuck scheiße fi mi do tui i drau kotzn u pissn Böse Böse


andii64




Beiträge: 312

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 18:42    Titel: GLEICHE MEINUNG

Hoi danke dasse zrug gschriebm hosch. i denk volle glaich wie du, i reg mi a olbm volle au wenn i irgndwie öpas in der richtung hear. I trogat nio in lebm a pelz.... sem sterbati lioba... Ma ibohaup de tussn de wos moan mit a pelz sainse di schionstn!!

Böse
I moan selcha lait sollatman amo so fühl lossn wie di tiere gfühlt hom!!! Ausrufezeichen


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 19:33    Titel:

ABER TIERE NICHT! Deshalb bin ich auch überzeugter Pfeil Vegetarier!! Lachen Lachen



a froge: ischs du fisch?


letza16




Beiträge: 13

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 19:51    Titel:

na fahlz wenman pelz unhot se schaug jo v gschissn aus,lioba renn i la mit blattlan manondo ehrlich es tut a v wea wennman selcha sochn sicht ibohauop oft gonz af do leschtn seite in do bild..... lama grausig u kronk am meischtn sans die japsn.... Böse Böse Böse Böse Böse

andii64




Beiträge: 312

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 20:09    Titel:

jo di japana sain eh di greaschtn trottl dise essn olls wos ihnan unto di fingo kimp...kotzn....hunde... eigentlich sains jo olbm tiere obo i warat holt fin sem dass gor koan fleisch mehr gessn warat.

Weil man dolebs ano bestns ohne fleisch.

z.B die japsn tin junga kotzn orasiern und donn LEBENDIGO IN DO PFONNE INE SCHMEIßn

Böse Böse Böse Böse Böse Böse Böse Böse Böse lannnnnnnooooo kkkkkrrrooonnkkk Böse Böse Böse


jaki91




Beiträge: 108

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 20:17    Titel:

also gegn tierquelerei bin i a volle! la weil tiere net sogn kenn wos se fühln hoast se et dass sie nicht fühln!de spiern in schmerz gleich awin mir monche sogor steka und ondra wido schwächa obo es gib a wsntlich oanfochere wege a rind des wos künftig in supmorkt fein fopokt lig zi tötn!elektroshoks:effizient schnell und schmerzfrei! obo i bin koan vegetaria weil mo fleisch onafoch schmeckt desholb sigi a et di lebnsweise fa vegetaria ein!mir worn schun imma ollesfressa und werdns a olbn bleibn! a mir worn frai beute la hom mir ins mittl zur voteidigung kohlt(feuer)! sicho hot itz di vofosserin va den thema a schlechtis bild va mir! Geschockt Verlegen

und zi den dass di tiere in käfig gholtn werdn und la darauf wortn kenn ogschlochtet zi wern, isch a frechheit! tiere hom a a recht zi lebn und man sollat ihnen schun in ihnen zustehendn plotz gebn a wenn man dofir awin tafa in die tasche greifn muss!
_________________
" you can stay here outside in the sun and throw around some goddamned basketboall or you can go to your computers and do somthing that matters!" zitat: eric cartman, season 10, make love not warcraft


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 20:28    Titel:

Tutmo load obo a lebn ohne fleisch ischs gleiche aswi a lebn ohne schnaufn...
A jedo gsundo organismus brauch a sein fleisch ration.

Obo amol a ondra seite fan gonzn. Stellt enk lamol vor dei tatn et di gonzn noin medikamente, schimke,ec. ... net pa tiere testn wos sell für die menschheit bedeitn tat. Es isch sicho net guit obo af ondo seite a fa groasn nutzn. Des isch a punkt wo man konn nendlich long dribo redn.
Is oanzige wos zi viel wert isch poll di gonze soche sinnlos wert. Sem binne a enkodo meinung.

Denkt a amol ibo den punkt noch....


jaki91




Beiträge: 108

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 20:33    Titel:

@suessa64 jo bravo sel tinse mit hummo und krebse a! in disem schlogn si hot ano zi zong ba lebendign leibe oh! desholb musch mo nicht va kotzn dozeiln! inda tants ah et vostian wenne a kuih killn tansch! und la zur information japana essn koana kotzn und koana hunde se tin di CHINESN! japana essn la fisch, meeresfrüchte und ob und zuiu koberind! und so a lebn des wos a kobe rind ho mechat i amo hom! de wern 6 stun in tog masiert und kriegn jedn tog bier und denn as gonze lebn af di schianschtn wiesn fa kobe!INFORMIER DI AMO BEVORE EPANS SOGSCH!!!
i bin zwor a folle gegn pelze obo de tiere de wos fir ihr fell gschlochtet wern di sem lebn sicho et in an käfig! denk amo noch sem wurad jo as gonze fell hon! di sem hom schun a guits lebn! des san wildlebnde tiere de wos oanfoch gfong werdn odo in a folle tretn!
_________________
" you can stay here outside in the sun and throw around some goddamned basketboall or you can go to your computers and do somthing that matters!" zitat: eric cartman, season 10, make love not warcraft


Zuletzt bearbeitet von jaki91 am 27.09.2006, 20:40, insgesamt einmal bearbeitet


thedollar




Beiträge: 548

BeitragVerfasst am: 27.09.2006, 20:34    Titel:

a leben ohne fleisch
a leben ohne pelz
a leben ohne des, ohne is ondre.....jo wos ischn los?


Hallo.... ziech affa hitte, somml beern und kräuto(iss du sell) und loss die leit essn und unlegn wossze well...



Meine güte....




$


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 1 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Anti-Berlusconi-Demonstration am Sams... xswesix Politik 19 02.12.2009, 19:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Anti-Islam-Film schreckt Niederlande hagbard News 8 28.03.2008, 20:45 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Anti-Drogen-Kit: Eltern sollen eigene... kuen Allgemeines 15 08.05.2007, 16:00 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Tierquälerei flor Allgemeines 6 29.10.2006, 20:31 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Pelze - Tierquälerei vom Feinsten (Vi... ruffy Allgemeines 53 07.05.2006, 03:13 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds