Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Halloween
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
 

Findest du wir sollten auch hier bei uns Halloween feiern?
Ja
35%
 35%  [ 38 ]
Nein
40%
 40%  [ 44 ]
Mir egal
24%
 24%  [ 26 ]
Stimmen insgesamt : 108

Autor Nachricht
cruelangel




Beiträge: 103

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 19:50    Titel:

Also mir isches im Grunde egal, ob mans feiert odr ned. Obr wenn di kluan Kindr ummrlafn Zuig sommln, findi sel ned so guat... für sel gibs ba ins woll Nuijohr, wo sie ibroll Sochn kriagn. Obr wenns lei drum geat a Fete zu mochn wo sich olle als Monster o.ä. vrkleidn, warum ned, nuar isch holt zwoamol s Johr Fasching...

Zuletzt bearbeitet von cruelangel am 01.11.2006, 21:18, insgesamt einmal bearbeitet


nadda




Beiträge: 51

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 20:06    Titel:

jo zi a freindin fa mir (steginarin) sanse totsächlich zi leitn kem

also i hon kuan bock jedn 31.oktobo olla 5 min gstresst zi wern
_________________
"Das größte Übel der heutigen Jugend besteht darin,dass man nicht mehr dazugehört"

Salvador Dalí


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 20:17    Titel:

stimp, longsom tianse des ba ins a...und etamol vokleidn wornse wo i se gsegn hon Winken

find a dassz ba ins genui ondre meglichkeitn gib wo de kindo wos kriagn, deswegn brauchatnse des et tian obo a ka wundo dassnis tian, wert jo durch bestimmte medien a olba mehra gipusht usw...

obo is halloween special fa die simpsons isch decht pflicht, alle jahre wieder Winken
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 21:29    Titel:

Fü mi isch Halloween eigntlich la a Ort Fosching. Und i moan, wos hom wir pa ins dohoam schon fa Fosching. Ok, es gib an Umzug und olla lafn an Tog vokleidn manondo, obo Halloween weart entn richtig geil gfeiot (solongs net ausortit mit augschlitzta Reifn etc.)... sel isch Kult do entn.
I muss sogn, dass i nicht dogegn hat, wenns pa ins ingfiart wur... War irgndwia wol amol luschtig, odo? Amol mir taugats richtig manondozigian aso. Weil zi Fosching isch pa ins af Nocht af die Strossn wol ah nichtma los...
Naja, wie ah olbm. I hat nicht dogegn wenns ingfiart wur, obo i schlof ah net letza ohne. Wir hom jo in Krampusumzug ah no *g*
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 22:08    Titel:

Also erstens ist Hallowe’en kein amerikanischer Brauch, sondern ein keltisch- ureuropäischer Brauch, erst die Iren brachten ihn Ende des 19Jhts in die neue Welt.
Ich finde es schön wenn bei uns Hallowe’en gefeiert wird. Nur möchte ich nicht diese kommerziell- kapitalistische Art, wie es in es in den USA so betrieben wird!
Aber natürlich möchte ich keine pöbelnden Fratzen vor der Tür antreffen, die: “Süßes oder Saures!“ grölen!

LG Michi

_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


Gast





BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 22:16    Titel:

mir ischs eigntlich gonz gleich...

owo geil wars schun, wenns aso richtig gfeirt werat, dass in 31 so olla umanondo sein af di Strossn... Überrascht

Sehr glücklich


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 00:16    Titel:

Mir ischs a gleich. Wenn man so a kloane Feio mocht isch schun in Ordnung, ubbo mir gfollats bessa wenn mans et übotreib, weil wenn vor meindo Haustir olls Kindo standn und i jedn eppans gebn missat, sell gfollat mir et so. I finds zwor toll, ubbo i glab ba ins werrt des a net so aukemmen wie z.B. in die USA. I moan, in de groaßn Vorstädte geat des jo volle guit, ba ins ischs glabi a net so leicht des umzusetzn. I bin gsponnt wia sich des entwicklt in die negschtn johr.
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 00:47    Titel:

wenns irgend an historischn Hintogrund gebat ba ins noa wari dofiar..

aso komplett dogegn, des kimp ba ins la wegn de gonzn Zeichntrickserien vor...
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


cheesus




Beiträge: 7

BeitragVerfasst am: 03.11.2006, 01:08    Titel:

zu saufen isch enk suscht a jeder grund recht...i sigs als mottofestl

muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 03.11.2006, 01:12    Titel:

Als Grund zi feirn odo so gearn Smilie ..obo sischt hots nicht mit ins zi tin, solln die Irn feirn..

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Halloween ruffy Allgemeines 36 29.10.2008, 11:13 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds