Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Die Todesstrafe
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 

Sollte die Todesstrafe abgeschafft werden?
ja
70%
 70%  [ 61 ]
nein
29%
 29%  [ 25 ]
Stimmen insgesamt : 86

Autor Nachricht
enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 22:47    Titel:

jo ok hel konn schun stimmen... in die zivilisiertarn regionen wie die usa.
obo wieviel denkschn kostetn a bleikugl fi an chinesn...

i bin oanfoch net dofier dass jemand bestimmen konn wonn fan ondon is lebn förig isch (auso zb. ba kronkheitn wo die betroffnen personen lamano schmerzn ertrogn missn), außo do betroffne mensch will selbo sein lebn nimma.
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


cruelangel




Beiträge: 103

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 22:52    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
cruelangel hat folgendes geschrieben:
S Gscheideste fa mir aus gsegn war, wenn di Ungehörign fan Opfr entscheidn kennatn, wos mitn Täter passiert...



fahlts ietz gonz? die ungehörign... desch wol do greaßte schwochsinn... denkdo dein voto war a vogewoltiga und du wissaschs net und wersch ietz vor de froge gstellt.. daidai... des isch ietz a witz.


Ähm... i glab du hosch mi ned gonz vrstondn... Des wor folgendrmoßn gemuant:
Täter (A) vergewoltigt und tötet Opfer (B). Di Schuld fa A weart festgstellt, iaz geats um di Strofe: Lebmslänglich odr Todesstrofe. Und in dem Foll sollatn di Ungehörign fa B entscheidn kennen, wos mit A passiert - praktisch stellvrtretend für s Opfer B, des jo nimmr do isch.
Hosch dus a so gemuant? Sem vrstea i deinen Kommentar ollrdings ned gonz...


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:02    Titel:

sorry... i on wohrscheinlich folisch gelesn.. hon die ungehörign fan täta gemoant... ma i woas net ob sel so a guita idee isch... weil die ungehörign natürlich do la is letzigste welln fin täta... glab i... obo bo...

fa mir ausgsegn sot do täta selbo entscheidn...
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:08    Titel:

schon ba vogewoltiga todesstrofe Frage

klor vogewoltigungen san schlimm, obo longe net soffl dass di todesstrofe ongimessn war..

i man wenns leit gib de massnweise fraun vogewoltign und noa umbreng, kenn de net gonz ba vostond san.. Pfeil Geschlossna Onstolt
_________________
patz0 bloggt


cruelangel




Beiträge: 103

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:09    Titel:

war a ibrlegung wert... des hot boads vor- und nochtoale...

> Ungehörige entscheidn: Wenn sie ihn tötn lossn, hom sie a an Mensch aufn Gewissn, und zwor konkret sie, ned dr Stoot. Mit sem miaßn sie umgian.

> Täter entscheidet: S Problem isch... wenn uanr schun a Vrbrechn begeat, des soa Strofe rechtfertigt - sollat der nuar a no entscheidn derfn, wos ihm bessr passt?

Irngwia isch des Thema extrem kompliziert... so gsegn kennmr froa sein dass MIR ned ibr sowos zu bestimmen hobm... weil i für meinen toal wissat wirklich ned, wenns fa mir ohängat, für wos i mi entscheidn tat...


sweetshadow




Beiträge: 19

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:17    Titel:

de brauchats ba ins Sehr glücklich

siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:21    Titel:

cruelangel hat folgendes geschrieben:
Irngwia isch des Thema extrem kompliziert... so gsegn kennmr froa sein dass MIR ned ibr sowos zu bestimmen hobm... weil i für meinen toal wissat wirklich ned, wenns fa mir ohängat, für wos i mi entscheidn tat...


Ebn. Soll do Vobrecha no sein Willn kriagn? do kemmo wiedo af des zrug wos i dovor gsog hon. Es gib schlimmas als in Toad. Ubbo do isch wiedo die Froge: Wie sadistisch derf man sein? Brauchsch la amol schaugn: Die Angehörign van Täta und de van Opfo. Oane Partei werrt olbn unzufreidn sein. Wer hot die nötige Neutralität des zu entscheidn? Des isch volle zach.
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


lukfis1




Beiträge: 567

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 23:22    Titel:

1. china isch a ormes lond? china hot is schnellschte und greaschte wirtschoftliche Wochstum iborhaup, nou vor USA.

2. des mitn entscheiden: fa mir aus hot niamand is recht, ibor lebm und tod fan a onderer person zi entscheidn. wedor dor stoot nou di ungehörigen. weil wia sich di ungehörigen entscheidn tatn, isch wol klor! in mörder sofort umbringen!

i bin total gegn di todesstrofe, a lebenslängliche hoft isch is schlimmschte wos man sich vorstölln konn! die freiheitsberaubung moan i!

Kofi Annan: "Wie kann ein Staat, der die gesamte Gesellschaft repräsentiert und die Aufgabe hat, die Gesellschaft zu schützen, sich selbst auf die gleiche Stufe stellen wie ein Mörder?"


schneida




Beiträge: 427

BeitragVerfasst am: 03.11.2006, 00:12    Titel:

do autor wohrscheinlich aus vosehn in folschn forum gipostn.. ob domit ins ollgimeine

newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 03.11.2006, 00:15    Titel:

hmm isch schun awin kompliziert... so wie die todesstrofe momentan praktiziert werd bine klor fi a obschoffung... wenn die richtign leit amo zir rechnschoft gizogn weratn wosn mit a untoschirft in ettliche leit die existenzgunrdloge nemm kanntman amo dribo nochdenkn...
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 2 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Polen ist für die Wiedereinführung de... lukfis1 Allgemeines 14 23.03.2007, 19:10 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Todesstrafe felix Allgemeines 5 12.10.2004, 20:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds