Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


3. Weltkrieg
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
lukfis1




Beiträge: 567

BeitragVerfasst am: 03.12.2006, 14:59    Titel:

i glab dor Film: "WE FEED THE WORLD" spricht bände! amol unschaugn schodet niamand! und insoror westlichen, industrialisierten Gesellschoft soll amol bewusst werdn wias ins geat und wos mir fir an luxus hobm und gleichzeitig die entwicklungsländer-problematik unschaugn!

jucifer




Beiträge: 62

BeitragVerfasst am: 04.12.2006, 15:36    Titel: Re: 3. Weltkrieg

260599 hat folgendes geschrieben:
wos sog des dozui bzw. wos konn asea "kloano fisch" wi insooans dogegn tian?



hm... kloano fisch?
du hosch do obo schun pläne für pottwale...

i hätt gearn wenn du a poor leichtore vorschläge breng tasch, odo wia willschen die politische situation voändon?


ideen vo mir:
- kloan unfong:
- wem spendesch- also welchor organisation konnsch votrauen-?
- geld hilft nicht! wenn du in olle kindo 5 Euro/tog gibsch, obo koane meglichkeit gsund aufzuwochsen wegen mangel an hygiene und ressourcen in ihrer nähe (-schulbildung usw sowieso), kenn de sich lei snickers usw kafen um in müllberg neben ihnen wiedo zi vogreason...
- hilfe zur selbsthilfe? (soll man sem wiedo in a organisation spenden)? obo sell isch meino meinung decht olm no is beschte.

hop es vo de banken (i glab in bangladesh) keart, de kloane kredite geben?

najo, amol a beitrog va mir,
grüße
juci


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 04.12.2006, 19:30    Titel:

@jucifer: hon vor oan Johr a Proseminar in Soziologie gimocht ba an ehemolign Entwicklungshelfa...sem homo gimisst englischa Texte lesn und zomfossn..sem wor ebn a a gewisso Artikl ibo di Grameen Bank fan Mohammed Junus...ischmo erscht wido in Erinnerung kem bola heuire in Friednsnobelpreis giwung hot...

find sein Lösung isch amo sicho a guito Onsotz, sicho bessa wia de Millionen fa Euro de in di Leit ohne Gegenleistung oft gspendit wert...de microcredits san obo la in Entwicklungsländo onwendbor... Mit den Augen rollen
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


lacrimae




Beiträge: 115

BeitragVerfasst am: 27.03.2007, 10:56    Titel:

Zitat:
wirklicha soziala gerechtigkeit konn lei ibo die ibowingund fan kapitalistischn system erfolgn.


wirkliche soziale gerechtigkeit werts erscht geben wenn die menschheit ausgerottet isch. semm sein nämlich olle toat, und somit gleich....

ober bleib mo ba do realität... zumindest 3 sochen miassaten sofort umgsetzt werden um de welt a bissl gerechter zu mochen, leider ober scheiterts drun dass de de am hebel sitzen zu do reicheren schicht kehren und sell somit mit ollen mitteln (und sie homm a stuck mehr mittel ^^) verhindern werden wellen:

Nr.1: Obschoffung des Zinssystems und Einführung von an Malus-System um es Geld im Umlauf zu kolten. (Hob es gewisst dass 80% der menschheit knopp 1/4 ihrer orbeitszeit domit verbringen die zinsen für die reichsten 10% zu erwirtschoften? die zusommenhänge sein zwor schwierig zu verstian ober sie sein do... 80% der menschen verrichten somit jedes johr für ca. 4 munat sklavendianst von dem lediglich ondere profitieren...)

Nr.2: Erbschoftssteuer von 90% aff olle net zum Eigengebrauch verwendbore Werte (Also aff olles bis aff sog mo 1000m² Wohnraum und 200.000€ "Startkapital" pro Kind) zu gunsten des stootes der die verpflichtung eingeat jegliche dodurch eingenummenen mittel aff irgendwelche ort und weise wieder der ollgemeinheit zuakemmen zu lossen.
I find oanfoch die korten sollten olm wieder awian gemischelt werden...

Nr.3: Besitzgrenze (Aus meiner sicht darfat sich niamand es recht unmaßen mehr als vma a 10.000.000€ zu besitzen.) Olles drüber sollte als resourcendiebstohl an der restlichen menschheit ungsehen werden. monche privatvermögen sein nämlich nimmer zu rechtfertigen sondern schlicht pervers.


ober bleib mo wirklich ba do realität... olle de vorschläge sein so utopisch wia anarchie und gerechte menschen werts nia geben... bleib zu hoffen dass am ende wirklich jeder genau des kriag wos er verdiant und basta...

es grundsystem lautet nämlich folgendermaßen: a wenn 7.000.000.000 menschen aff do welt es einsegen und plötzlich vollkommen gerecht mitanonder umgian, solongs lei 1 cheater gib ders durch irgend a lücke schofft sell für sich auszunutzen, kippet olles zomm wieder und es spiel fong von vorne un.
_________________
-.-


danny




Beiträge: 32

BeitragVerfasst am: 29.03.2007, 18:18    Titel:

Es werd NIA gerecht sein! Man konn do no so viel vorschläge und Ideen breng wie man will, es geat oanfoch et, dass olla leit af do Welt zufriedn sein!
Es wert nia gerecht zuigian, dass jedo gleich viel vodiant und gleich viel Rechte hot und se isch so, se geat a net mit irgntwelche Fantasie-Ideen zi ändon!

Obbo mir missns amo so sägn, dass sich z.B. die Afrikanischn Stämme, de in ihrn kloan Dorf läbn und täglich af di Jogd gian um den Tog zi übostian, do af do Welt wohl fühln. Für sie ischs di greaste Freide, wennse a groasis Tier mit hoam breng ken. Ihman gets guit, weil sie sich wohl fühln. Kaum merkn de leit obbo dassz in ondra Leit (in a "ondra Welt") so viel bessa geat und dass sie des eigntlich a hom kennatn bzw. sie des a hom missatn san se nimma zu friedn!
Nemmo is beispiel fa Nordkorea: wenn mir ins de leit sem unschaugn, denkmo ins la wie se sich des la olls gfolln lossn kenn, si san orm, werdn untodrückt, ihnan werdn di banalstn dinge vobotn obbo si himmln ihrn Präsidentn dechto un als ob er a Gott war! Sie wissn et wies ins geat, wie mir läbn, wos mir olls tian kenn (auso a poor wos nocha a probiern zi fliedn) und weilse des et wissn, und la ihr lebn kenn, sannse zufriedn, weil sie koana richtign probleme hom, de sägn la mir!!

Logisch gibs nocha a no de Leit, de a merkn wie letzs ihnan geat, in Südamerika läbnse in in Barakn wos man et amo onnähernd als Haus bezeichnen kenn und werdn la ausginutzt. Si vodian soffl wianig weil die groaßn Ausobeutafirmen ihra Billigware (fi ins Teuris Marknzeug) sem herstelln lossn.
Wieso tut do do staat nicht dogegn und vobiati in de Ausbeutafirmen sich do niedozilossn?
Do Staat denkt a la an di Wirtschoft, wenns do Wirtschoft guit geat, geats in Staat guit und lei sem konns irgntwonn a do gesellschoft bessa gian.
Es wert olbn orma leit gäbn, es wert olbn hyper-reiche leit gäbn und es wert olbn leit wie ins gäbn.
DAss jedo gleich isch GEAT NET, mir Menschn sein (leido) so programmiert, dassmo gerne olls oddo viel hetn und sein a meistns so egoistisch insra Ziele zi erreichn!

Wosmo obbo wirklich tian missatn isch Spendn, obbo RICHTIG spenden. se hoast, sich informiern wo des geld hinkimp weil meistns kimp leido fa dem Geld a lamano di Hälfte zin richtign ormen hin. lei in richtign Plotz bzw die Richtign Spendenhotlines und Organisationen zi findn isch leido zimlich schwar...
isch awin viel wos i gschriebn hon, also lossis itz
lg danny


fobeplatz




Beiträge: 170

BeitragVerfasst am: 29.03.2007, 18:25    Titel:

hmm.. schwieriga froge Frage Frage Frage

I sogs net gearn obo, i denk dass man als oanzelno nix tion konn! Weinen Weinen

Sem missatmo olla (und sel bsundos di westlichn ländo) an oan strong ziochn und inso konsumvoholtn umstell! Ob sel meiglich isch....
_________________
SHIFT_the future


lacrimae




Beiträge: 115

BeitragVerfasst am: 30.03.2007, 11:35    Titel:

Zitat:
I sogs net gearn obo, i denk dass man als oanzelno nix tion konn!


stimmp... besser isches mit seinem iPhone seine Kollegen unzuriafen und mit seinem gti die 2 meter ins Bräunungszentrum oder in die Sauna zu fohren nochdem man ca. 20€ für 5-6 alkoholische Getränke investiert hot; in irgend a bar in de man sowieso net gian gewellt hot.
Die kollegen kemm logisch mitn eigenen auto und donn bestaunt man zusommen olle extrem sinnvollen bunten liachtlen wos man so aff a auto auimontieren konn. honn i eppes vergessen? ajo... do laptop muas logisch a mit damit man affn weg musik horchen konn. es nuischte modell isch klor, immerhin will man jo zoagen wos man für tolle winamp-plugins hot.

ober mir kenn jo olle nix tian, immerhin muas i geld sporen für nuie distanzscheiben Böse

ironie ende.
_________________
-.-


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 10.04.2007, 11:30    Titel:

I wor zi neujohr in Rom und die Ferrovie stelln in Termini olm an groassn Bam au, und die leit hom ungfong sem wunschzettl augnziklebm, oando der mi ziemlich beeindruckt hot isch ungefähr aso gong:

Lieber Weihnachtsmann,
Bitte mach das alle Menschen die Augen öffnen können,
und helfen.
Wir müssen nicht in die Dritte Welt um helfen zu können,
denn oft ist die Dritte Welt nur wenige Schritte entfernt.

Aso sich i des a. Wenn mir inson nächstn helfn wennmo segn das er hilfe braucht und do se sein nächstn, noa isch die Welt irgntwonn a bessero Ort.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


byedl




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 04.05.2007, 13:02    Titel: 3. Weltkrieg

Zu dem Thema gibs auf http://www.secret.tv/ interessante sochn,

I selbo leg net mein Hond für de Seite ins Foior, wer noar Faktn spricht wissmo olle net.


valli




Beiträge: 532

BeitragVerfasst am: 04.05.2007, 14:42    Titel:

schau, i on friah komplett gleich gedenkt, dass jedo fa ins die welt voändon kannt!!!!
obo mittloweile bini draukem, dass a wenn jedo a bissl eppas tat, olbn apoor warn de do net dobei warn, und vosuichatn is beste fi sich ausazihol!!
Traurig

des isch a utopie!! wobei i des selbo a volle ungerecht find, obo durch persönlicha erfohrungen honni inxegn dassz schun viiieel glick brauch, um selcha ideen durchzisetzn...!!

Geschockt
i hon is votraun in die menschn volorn, und i war nimma bereit mi so fi meina ideale inzisetzn wieis friah amo getun hett!!

Weinen
SAD BUT TRUE!!!Weinen

i finds obo a guit, dasz no mensch gib, de fi ihra ideale a wos tien well


Zuletzt bearbeitet von valli am 04.05.2007, 15:48, insgesamt einmal bearbeitet


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds