Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Francesco Cossiga: Kostner hat als Südtirolerin gewonnen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
m




Beiträge: 22

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 21:59    Titel:

nana, dess isch ba jedo umfrouge ondoscht. Wieviel zrug well, wieviel bleibn well ödo wieviel an uagn Stout fü Südtirol hobm well.
Und die Schützn on sich isch do Vorein mitn bestn Grundgedonkn in Südtirol la gians die Schützn olbm la awi bleid on!


dermike




Beiträge: 140

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 22:05    Titel:

Sie giens net bled on, es san olbm a poor sellina drunto de wos die Schitzn als an rechtn Verein ausa breng! Und nua wearn sie als Verein olba unbeliebta und hom wieniga glaubwürdigkat...
Weinen

Solong ba do SVP sella Typm untowegs san, geht sowiso nicht! Mit den Augen rollen


muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 22:08    Titel:

Sog jo et dass ins epas fahlt, direkt hot et Winken Obo wenns iz weita get, ischs sowieso la die gleiche Diskussion wie jedismo, une Ergebnis.. Deswegn, i hon mei Meinung, akzeptier ondra, lodmo meina obo et ausredn, weil fi mi et la ums wirtschoftliche usw. get Smilie

enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 22:23    Titel:

mmh, glab a net dass fan nik die zohln stimmen! de fa südtiorla sobiso nete! Laut letze Umfrogn fadi Dolotmitn will fost (zu 48%) jedo 2 zrug zu östoreich.. war fi a wiedovoeinigung! des isch vor ca. oan Johr drinne gewedn!
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 22:36    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
mmh, glab a net dass fan nik die zohln stimmen! de fa südtiorla sobiso nete! Laut letze Umfrogn fadi Dolotmitn will fost (zu 48%) jedo 2 zrug zu östoreich.. war fi a wiedovoeinigung! des isch vor ca. oan Johr drinne gewedn!


jo de dolomitnumfroge... statistik konn jedo mochn wie er se brauch. wettmo i krigg a umfroge zom, wo 90 % dofier sein dassz aso bleib wies isch. i muss la nochn richtign telefonbuich telefoniern. nimmi buazn kimp gonz epas ondos ausa, wie wenni in ahrntol unleit. und dechto konni olm sogn i hon 2000 leit ungeleitn un sell isch rappresentativ.

salomonrider i gobdo an kluan tip, lossdi net fa de sochn teischn. bsundos pa der umfroge isch do trick gonz leicht zi fenn (i konnmi nämlich gonz guit an de umfroge erinnon, weilimi schun sem aso dribo augegeg hon):

1. schaugdo un wer befrog wordn isch. es stett sogor unto do grafik dass DEUTSCHSPRACHIGE südtirola grogg wordn sein. immohin sein obo knopp a drittl fadi südtirola italiena und knopp a zehntl ladiena. und dissem wuratn wo zi 80 prozent pa italien bleibm well. pa a volksobstimmung hattn OLLA südtirola wohlrecht 8wos jo a gonz richtig war).


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 22:41    Titel:

dermike hat folgendes geschrieben:
Sie giens net bled on, es san olbm a poor sellina drunto de wos die Schitzn als an rechtn Verein ausa breng! Und nua wearn sie als Verein olba unbeliebta und hom wieniga glaubwürdigkat...
Weinen


du tusch jo grot so, wie wenn des olls et stimmat wos gsog wert... des sein jo net so aussogn wos aso gemocht wearn, sondon do gibs schun beweise a.
und wenn a kulturreferent ogsetzt wert,nua hom vielleicht sogor amol di bundesleitung und so weita gscholtn...


kingcasi




Beiträge: 48

BeitragVerfasst am: 29.01.2007, 22:59    Titel:

i bin amo klor dofier dassmo ba italien bleibm... weil solonge mir a autonomie san gets ins v guit!

foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 30.01.2007, 09:31    Titel:

@nik

Es gib kaum an politika dene sofl respektier wie die eva klotz, sie stet wenigstns zi ihra meinung. Und isch net aso kuzsichtig wie du.
wenn dir die SVP Lobbyistn liaba sein, bitte.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


busbyboy




Beiträge: 484

BeitragVerfasst am: 30.01.2007, 10:50    Titel:

Meino Meinung noch isch is Hauptproblem ba der gonzn Soche des, dass die meistn a so denkn wie do nik und do kingcasi. Ins geats jo guit und ins fahlt nix, olso lossmo ols wies isch.
Natürlich geats ins guit, durch die Autonomie vielleicht sogor bessa wie wenn mo ba Österreich warn odo a eigeno Stoot. Di Froge wos i mir stell isch obo: isch se ginui? Bin i zifriedn mit do Totsoche dass mirs guit geat, obo dass i dofir hot in an Stoot leb, wo i ibohaup et hin kear. Mir sein zwor italienischa Stootsbürga, obo wos hom mir mit an Italiena gemeinsom? I hot amol et viel.
Obo jedo hot zi den Thema a ondra Meinung. Und de Diskussionen führn jo meistns sowieso zi nix.
_________________


danny




Beiträge: 32

BeitragVerfasst am: 31.01.2007, 15:01    Titel:

I find des es richtig wie do herr cossiga ins Südtirola eigntlich fertig Ausrufezeichen mocht. Do isch nix mit Werbung oddo Hilfe! Der hot ins schun leschts johr gsog dassmo et zi Italien dozui kearn und wenn seina Aussogn in di Italienischn Zeitungen veröffntlicht werdn, denkn di italiena a olba mehra so und se isch SICHO ET GUIT fi ins! Mit den Augen rollen
Jo ok mir san koana richtiga italiena, mir hom "la" di italienische Stootsbürgoschoft obbo als Östoreicha brauch mi holt a niamand bezeichnen! Nocha sammo Südtirola ok, obbo Südtirol keart jo a widdo zi Italien also sammo wo decht italiena. I glab et dass a Norditaliena die gleiche Mentalität und Kultur hot wie a Süditaliena und deswegn san mir a oanfoch ONDORST!
Wenn do Cossiga schun fa gonz Südtirol ret, dass mir la di Italienischa Stootsbürgoschoft hom und sinscht nix nocha beleidigt er a di italienisch sprochign Südtirola. Vosetzt enk amo in de loge:
Ba ins werdnse als WALISCHA fost beschimpft (oft - net olbn!) und fa di Italiena werdnse et als italiena ungsägn weil mir jo la di italienische stootsbürgoschoft hom und et wirklich italiena san (laut in cossiga). Also wos sannse nocha? Mit den Augen rollen


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
Seite 2 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds