Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Italien Fans?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
freesoul




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 16:10    Titel:

@hecha:du bisch et gfrog wordn Auf den Arm nehmen

supersonic




Beiträge: 5

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 16:40    Titel:

liaba tod und afn nutzn! Somit isch olls gsog

dannuh




Beiträge: 95

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 17:17    Titel:

isch enk schun amo augfolln das ca. 80% fa den forum draus besteat italien odo südtirol....
isch schun recht das moncha leit sogn jo es ghert zi insro gschichte dasmo südtirola sein und kana italiena...obbo cazzo dio schaug amo... es isch 2007 und i glab jedo wos do einagschriebn hot hot a italienischa stootsbirgoschoft und et a südtirolischa ha?^^
i bin koan italienfan, i bin ah koan südtirol fan,...pa do wm usw. holt i zi italien,...und wieso denn eppa? mir san olla (odo foscht olla) in ITALIEN geborn und hom olla(bzw. foscht olla-.-) di italienische stootsbirgoschoft...i glab et das sem oando herrennt und sog i holt zi österreich weil se mein lond isch^^ komplettn schuss^^ zi österreich holtn,...ok passt, obo et sogn dasz "enko" lond isch usw.=_=
i vostea sowieso et wieso das mir ibo den stuss diskutiern do ollemo...i moan...mir sein a toal fa italien und nimma fa tirol und somit seimo automatisch ITALIENA...und basta...i denkmo do gibs et recht viel zi sogn...
_________________
Ich habe genug sex...das leben fickt mich jeden tag=)


kristina




Beiträge: 16

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 17:37    Titel:

lochli hat folgendes geschrieben:
moan...mir sein a toal fa italien und nimma fa tirol und somit seimo automatisch ITALIENA...und basta...i denkmo do gibs et recht viel zi sogn...


Aiai... Zi den gibs wirklich et viel zi sogn, isch jedis Wort ziviel!

Italien-Fan mog jedo sein, obo se kimp afs gleiche wie wenn i Spanienfan war, so ziemlich hot..

Dem Land Tirol no, fi apoor ondra gscheida...

scheisse, nome fado schwesto.. MUSCHL


normal




Beiträge: 36

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 17:56    Titel:

traurig, wenn die Leit kuane ondrn Probleme hobn als olm wiedr afs nuie ibr des Thema zu diskutiern..

I fühl mi nit als Italiener, nit als Deutscher und schu gor nicht als Österreicher.. A tirol geat mr ziemlich am Orsch vorbei, sell isch jo bo die Ösis draußn.. I bin gonz uanfoch Südtirolr.. Nit mear und nit wianigr!
Stolz af Südtirol? Binni nit in übrtriebnen Moß, stolz binni höchstns af miar und mein direkts sozials Umfeld..

Obr iats diskutiert lai weitr kindrlen, hetzt a bissl geign "walsche" bzw. die ondre seit geign ins "crucchi" und vrschliaßt wetr die Augn vour viel wichtigere sochn...
_________________
Ein Volk darf sich nicht vor seiner Regierung fürchten, die Regierung muss sich vor dem Volk fürchten! *Resistance*


busbyboy




Beiträge: 484

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 17:59    Titel:

lochli hat folgendes geschrieben:
isch enk schun amo augfolln das ca. 80% fa den forum draus besteat italien odo südtirol....
isch schun recht das moncha leit sogn jo es ghert zi insro gschichte dasmo südtirola sein und kana italiena...obbo cazzo dio schaug amo... es isch 2007 und i glab jedo wos do einagschriebn hot hot a italienischa stootsbirgoschoft und et a südtirolischa ha?^^
i bin koan italienfan, i bin ah koan südtirol fan,...pa do wm usw. holt i zi italien,...und wieso denn eppa? mir san olla (odo foscht olla) in ITALIEN geborn und hom olla(bzw. foscht olla-.-) di italienische stootsbirgoschoft...i glab et das sem oando herrennt und sog i holt zi österreich weil se mein lond isch^^ komplettn schuss^^ zi österreich holtn,...ok passt, obo et sogn dasz "enko" lond isch usw.=_=
i vostea sowieso et wieso das mir ibo den stuss diskutiern do ollemo...i moan...mir sein a toal fa italien und nimma fa tirol und somit seimo automatisch ITALIENA...und basta...i denkmo do gibs et recht viel zi sogn...



_________________


covi




Beiträge: 661

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 18:57    Titel:

busbyboy hat folgendes geschrieben:
lochli hat folgendes geschrieben:
isch enk schun amo augfolln das ca. 80% fa den forum draus besteat italien odo südtirol....
isch schun recht das moncha leit sogn jo es ghert zi insro gschichte dasmo südtirola sein und kana italiena...obbo cazzo dio schaug amo... es isch 2007 und i glab jedo wos do einagschriebn hot hot a italienischa stootsbirgoschoft und et a südtirolischa ha?^^
i bin koan italienfan, i bin ah koan südtirol fan,...pa do wm usw. holt i zi italien,...und wieso denn eppa? mir san olla (odo foscht olla) in ITALIEN geborn und hom olla(bzw. foscht olla-.-) di italienische stootsbirgoschoft...i glab et das sem oando herrennt und sog i holt zi österreich weil se mein lond isch^^ komplettn schuss^^ zi österreich holtn,...ok passt, obo et sogn dasz "enko" lond isch usw.=_=
i vostea sowieso et wieso das mir ibo den stuss diskutiern do ollemo...i moan...mir sein a toal fa italien und nimma fa tirol und somit seimo automatisch ITALIENA...und basta...i denkmo do gibs et recht viel zi sogn...





i bin gonz do mainung fan lochli, und wendos zi longwailig isch noa suichschdo an ondos forum woe eion konsch, et....


michael13




Beiträge: 14

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 19:01    Titel:

Ma di walischn sa jo scheiße.
Olm deitschlond!!!!
Weltmeisto sanse sowiso la wörstn weil di walischn meara gullo aswi grint houbm!!!!!!!!!!!!!!!!!


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 19:14    Titel:

wer hoten dir afn kopf gschissn?
du hosch jo komplett an schuss in hirn, gei ham zi gaggn!!!!


Auf den Arm nehmen
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


covi




Beiträge: 661

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 19:16    Titel:

michael13 hat folgendes geschrieben:
Ma di walischn sa jo scheiße.
Olm deitschlond!!!!
Weltmeisto sanse sowiso la wörstn weil di walischn meara gullo aswi grint houbm!!!!!!!!!!!!!!!!!



omg

do sigman amo in untoschied, mir (de wos zi italien helfn) hom probiart an kompromiss zi fen ( i af jedn foll schun, vl et in den thema) und es kemp do la mit sea shit.
dowertas enk et mit normala argumente???

p.s. wer koan ohnung hot sot amo di fresse hebm tati sogn, do gets drum wer italien-fan isch und et wer epas gg italien hot


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Sport Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 6 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Italien will Leugnen des Holocaust un... lukfis1 Allgemeines 0 16.10.2010, 14:52 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Italien führt Fankarte ein duddi Sport 5 16.08.2009, 20:01 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge headwound test - community für metal,... finalcollapse Werbung 0 15.06.2009, 12:39 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Italien macht Illegale zu Straftätern lukfis1 Allgemeines 3 11.05.2009, 18:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Fragwürdiger Geheimdienstbericht über... arphaxad Politik 0 13.03.2009, 01:47 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds