Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Vorurteil
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 22:30    Titel:

Stimmp!^^ hosch recht, i glab nämlich dass vor ollem ba ins do vorurteile no extrema san aswie zb inna gressan Stodt; zb folltoando mit raschta in Innschbruck wieniga au awie in bruneck do

patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 22:41    Titel:

hmm mir isch amo augfolln dass i dunklhäutiga Personen eigntlich la kurzzeitig(!) misstrau wennse hiphoppa san.. ba di an fehlt nia wos.. bin noa speita zi meina erheitorung draukemm dassz gleiche ba weissa isch Mit den Augen rollen (Bitte itz niaman ungigriffn fühln, man net ols ernst ^^)

zin thema vorurteile: kacke! man terf et let nochn äußeren bzw. noch dem wosman fa ihnan hert beurteiln.. jedo soll sich erst a bild fan ondon mochn wennmanin bessa kennt

zin vorurteil blond und blöd: ausnohmen bestätign di regl ^^

und weils so guat dozuipasst: songtextausschnitte fa 2 broilers songs
69 77 88 hat folgendes geschrieben:
Ich scheiss 'nen Haufen auf die Farbe deiner Haut, Besitz und Kleidung, das interessiert mich nicht.
In 'nem Gespräch stellt sich dann heraus, ob du ein Kumpel oder ein Wichser bist.


An all den Schmutz hat folgendes geschrieben:
Wegen kleiner brauner Pisser hör' ich sie hinter mir reden,
dass der Kerl da ein Rassist ist, und die hassen jeden.
Doch nur Fakt ist ich hasse viele.
Unter uns und im Vertrauen, ob Deine Haut nun schwarz oder weiß ist,
ich hasse dich, dein Hirn ist braun.

_________________
patz0 bloggt


sweetness




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 23:40    Titel:

mei meinung zu den thema: jedo mensch hot sowos wie MENSCHEKENNTNIS!!!
Se hast also wenn du jemand sigsch nua ischa entwedo schneidig, schion, nett....... mir hom gilernt dass die erstn 14 sekundn entscheidnt sein, für des sympathiezoig, meistns trifft se a zui!! Smilie
Wennman an mensch sig, bzw kennlernt nua vosuichtman sich amo a bild zi mochn, zi denkn wie isch der so usw....
ziemlich oft konnman sich a teischn obo es kimp a vor dass man mit dein vorurteil richtig lig!!
Kleider machn leute?!? NAJA je noch dem, gschissn findi hot wenn jemand an et kennt und zi ihm sog du schaugsch aus wie a "snop" la weila ka marknzoig unhot odo dergleichn, isch meindo freindin lesta woche passiert... Geschockt se isch hot volle scheiße!!!!
et jedo konn an gfoll, und jedo mensch isch wosa isch egal wosa un hot!!!!


sweetness




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 08.02.2007, 23:43    Titel:

obo natürlich wenn ando daher kimp wie aso a rotze fan kanal aua, nua... HM... Verrückt

vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 09.02.2007, 02:05    Titel:

sweetness hat folgendes geschrieben:
obo natürlich wenn ando daher kimp wie aso a rotze fan kanal aua, nua... HM... Verrückt


vielleicht hota jo nix bessas unzilegn? Naja momentan gets ins jo no ziemlich guit, obo man wuas jo nie wo man londit.. Mit den Augen rollen

patz0 hat folgendes geschrieben:


zin thema vorurteile: kacke! man terf et let nochn äußeren bzw. noch dem wosman fa ihnan hert beurteiln.. jedo soll sich erst a bild fan ondon mochn wennmanin bessa kennt




konne lei zuistimm! Ausrufezeichen
_________________


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 09.02.2007, 21:30    Titel:

shelpa hat folgendes geschrieben:
obo i kon la sogn dass i nimma urteiln wer bevor i net mit denjenign amo giret hon. weil oft kimps noa genau umgikehrt...

Find i genauso!

A wenn 100 Leit zi mir sougn, daß de Person wos woas i wellan Makel hot und daß sie mit der et guit auskemm, muß man decht erscht amo mit jemand selbo gired hom, um sich a PERSÖNLICHA Meinung mochn zi kenn!


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 09.02.2007, 22:02    Titel:

ähm...hallo...

wenn its olla leit durch des forum bessa werdn, sem bravo domi...

i hon vorurteile, und se gibe a zui!weil di gesellschoft oanfoch des aus mir gemocht hot...so ischs....


ando




Beiträge: 99

BeitragVerfasst am: 09.02.2007, 22:07    Titel:

corsacruiser hat folgendes geschrieben:
weil di gesellschoft oanfoch des aus mir gemocht hot...so ischs....


na du ormo heita, du!!

De blede Gesellschoft. Schode dass Vorurteile unibowindbor sein. (i sog ob net dass i ohne bin)


kallo




Beiträge: 344

BeitragVerfasst am: 10.02.2007, 13:43    Titel:

ahh jo corsacruiser, di gsellschoft...olls klor...-.-'
_________________
“No matter how bummed out you are on life
and how disconnected you feel from everything,
music pulls you right back up and keeps you positive."

(H2O)


muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 10.02.2007, 13:45    Titel:

Hot jedo, werd a jedo olbm hom.. Wenn oano sog er hot koana, liega sich selbo un! So ischs!!!

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Vorurteil: Frauen können nicht Autofa... pp Fun 7 12.07.2004, 21:49 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds