Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Mitgliederlevel
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
pp
Administrator



Beiträge: 763

BeitragVerfasst am: 21.07.2004, 11:36    Titel:

felixmc hat folgendes geschrieben:
@pp: man kenat ba "sortieren nach" ba do Userliste in status ano dozui tian, um zi segn wer di "treuigschtn yow-Mitgliedo san

Kommt demnächst.
_________________
Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!


peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 21.07.2004, 13:24    Titel:

i bin a newbie *lach*
di idee an sich findi schun cool, i werrmi obbo net extra mehr unstreng um a zeus zi werrn!

Sehr glücklich
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 21.07.2004, 14:08    Titel:

kaum isch man ausnohmsweise oan Tog et in Forum, gets volle auf!!!

Des Level-Dings isch recht luschtig, obo i schliass mi do Peti un..

i wer wegn sem et unhebn zi spammen...

bring nicht Winken


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 23.07.2004, 17:46    Titel:

Wenn man et online isch, semm sinkt is Level natirlich wido ochn...
(Des soll iatz koan Aufforderung sein, 24 Stundn/Toug online zi bleibn... Ausrufezeichen Ausrufezeichen Ausrufezeichen )


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 12:41    Titel:

i find des zwor gonz a netta idee, obo es isch wirklich aso, wie a poor schun bemänglt hom:

is levl sinkt viel zi schnell und außodem wars viel. nett a eigna wertung la fi di forum-benutza inziführn (praktisch fi olla, dei 1 odo mehr forumeinträge hom)

la so a vorschlog (unverbindlich)
_________________


no!blog


peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 13:22    Titel:

i schaug af des level gor net so, weil olbm wos ondos steat... ach, i blick do sowieso net durch.

obbo des mitn forumdings wos do stefan gschr. hot, war gorettamol a letza idee!!

@ruffy: MOCHTGEILA SAU! (yah, zensier mich, gib mir verwarnungen, ich steh drauf...)
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 18:11    Titel:

i war dafir, dass a forum-eintrog mehr zähln sollat wie a kommentar und zwor viel mear

weil fi sell brauch man decht lenga und außodem seinse meischtns a einfollsreicha wie so a kommentar
_________________


no!blog


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 20:01    Titel:

i kon la in stefan1 zuistimm. ban an comment kon i a ba 3 Bildo *lool* inne schreibn. Ba Beiträge fan Forum isch des awin a ondra Soche... Na obo i wer do sicho olbn Tellawäscher bleibn Verlegen Weinen ...

ba mir ischs aso wenn i 1 Stunde online bin, 3 Beiträge im Forum und 2 Comments schreib, noa reichts se et aus um mein levl zi erhöhn. geschton wor i af 22 heint af 20 und und i krig max. 1,5 Punkte zom.
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 20:25    Titel:

@ruffy: gib in patzo awin zeit!
Wenn man in gonzn Toug giorbatn hot, nocha brauch man iatz echt longe olla noidn Posts durchzilesn... *lammazaach*

@pp: Täuscht mi se la, oddo isch seits in Level gib in Forum viiiiel mehr los?? Du hosch do jo glabe di Statistikn awin unschaugn...
I schätzat Zuinohme um 40-80%


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 20:33    Titel:

mini hat folgendes geschrieben:
@ruffy: gib in patzo awin zeit!
Wenn man in gonzn Toug giorbatn hot, nocha brauch man iatz echt longe olla noidn Posts durchzilesn... *lammazaach*


i orbat a in gonzn tog un dotuis Auf den Arm nehmen Mr. Green Winken
i vostei schun, dass do patzo viel zi tien hot, obo de thema ish wit obm im forum und es gibs shun länga. naja, i wissat anfoch gern, wos do patzo ibo de entwicklung denkt. und jo, es ish wido viel mehr los, et la im forum
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Lob, Kritik und Vorschläge Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 2 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Mitgliederlevel pp Ankündigungen 0 20.07.2004, 19:04 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds