Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Trojanisches Pferd
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
dav9




Beiträge: 2516

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 17:52    Titel:

i bins wido!
DANKE FI DI VIELN EINTRÄGE!!
do tix konn sich entschuldign wia will, i konn hot et garantiern wos passiert wennin amo sig Sehr böse
i find des volle scheisse und wass et ob meine persönlichen daten afn pc wo no "persönlich" sein...
@katha der wert nimma longe odo jednfolls nimma gsund lebm wenna des noamo tut weile iatz a ginau was wer des isch,
und @ruffy Stimm do volkommen zui und de möchtegern "neo"s, kenn mi amo olle es wisst schon wo leckn...


DANKE
_________________
"Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 18:59    Titel:

tix hat folgendes geschrieben:

I hon jo gor nie behaupit dassmi jemand gizwung het , madonna , wos sölli denn nö tien ?


Hm, moansch du des wirklich earnscht?

I sog do wose tion söllasch, nochdeme di entschuldigt hosch, wose jo wenigschtns schu giton hosch. Du kinnasch di freiwillig fa den forum fernholtn, wenn du wirklich so a glick hosch, dass do pp söfl gnädig isch di net zi bann!! Weil wenn i admin af a sea (decht zimlich groasa und bekonnta) seite war, noa sorgat i amo sicho dofier dass du di nima in forum blickn losch.

I muss in hagbard oanfoch la recht gebm. Imo warsch du fan forum zi ban. Logisch finnsche olbm leicht an weg ins forum, obo wenigschtns hats symbolischn wert. Wenn sea leit fo de bleidsinne net bestroft wearn, noa tin sies a neamo, af se tat i mi gitraun zi wettn. Und wenns a net in den forum isch.

Und dass des mit hackn nicht zi tin hot muss a klor san. Des hot mit hackn jo nicht zi tin, weil di hackerethik gonz a ondra isch.


tix




Beiträge: 392

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:02    Titel:

i hon glabi et gsog dassi dei ghackt hon soweit i wuaß ?

2. I tu des gonz sicho nimma , se konnido vosprechn

3. Wenn do pp zi mir sog : Loss is Forum nua tuis a ..


galabriel




Beiträge: 118

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:16    Titel:

tix hat folgendes geschrieben:
i hon gsog i konns , et dassis tui Sehr glücklich


nuar vorot mir lai amol gscheide wie du in webserver in an servertimeout fa 5 minutn innekriagsch -.-


tix




Beiträge: 392

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:18    Titel:

galabriel hat folgendes geschrieben:
tix hat folgendes geschrieben:
i hon gsog i konns , et dassis tui Sehr glücklich


nuar vorot mir lai amol gscheide wie du in webserver in an servertimeout fa 5 minutn innekriagsch -.-



Durch Serverübolostung , also z.B. 3 Tausnd zugriffe gleichzeitig af die homepage , nua isch do server ibolostit und es dauert 5 min bis sich do server widdo erholt hot ..


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:21    Titel:

@tix hosch du di ba mir a ingeloggt? ba mir steaht ietz wos pan skypenume wos ondos, ischmo bis ietz eigntlich et augfolln, hoff du bisch so ehrlich
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


tix




Beiträge: 392

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:24    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
@tix hosch du di ba mir a ingeloggt? ba mir steaht ietz wos pan skypenume wos ondos, ischmo bis ietz eigntlich et augfolln, hoff du bisch so ehrlich


i hon ba niemand nix giton ..

sog amo dein nome , nua konnido sogng ob du dei software a kop hosch , apou nomen wuaßi nö ..


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:30    Titel:

tix hat folgendes geschrieben:
salomonrider hat folgendes geschrieben:
@tix hosch du di ba mir a ingeloggt? ba mir steaht ietz wos pan skypenume wos ondos, ischmo bis ietz eigntlich et augfolln, hoff du bisch so ehrlich


i hon ba niemand nix giton ..

sog amo dein nome , nua konnido sogng ob du dei software a kop hosch , apou nomen wuaßi nö ..


Na sunst passt olles, ba mir war nix voschwundn, sunst hetmos mein super-duper firewall gemeldn!

Noa wors vieleicht a kolege wos ba mir wor amol... Lachen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


tix




Beiträge: 392

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:31    Titel:

aha ..

i konndo la vosichon das i gonz sicho nix giton hon ..


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 04.06.2007, 19:45    Titel:

wenn i einkre kindischn posts durchles kimmi obo richtig zi lochn...

jedo anzeldne muss af sein ort und weise sogn dass hack odo wie man des do donn ebn hasn soll et richtig ish..

schien und guit obo i glab in tix wor des lehre genui nimma einheimische zi beläschtign Geschockt

also kemp awin ua...
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 5 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds