Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Mob verprügelt Unschuldigen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
trenkale




Beiträge: 216

BeitragVerfasst am: 28.07.2007, 12:38    Titel:

jo vlt hot is kind xog, dasz der typ wor!? a 10jährigo isch sicho ka rassist!!! @valli

valli




Beiträge: 532

BeitragVerfasst am: 28.07.2007, 12:49    Titel:

trenkale hat folgendes geschrieben:
jo vlt hot is kind xog, dasz der typ wor!? a 10jährigo isch sicho ka rassist!!! @valli

nua ota do muito also gizoag wers ish.. und man/frau kennt shun an albana ausa.... und dass 10jähriga et rassistn san, bini shun leido oft fan gegntoal ibozeig wordn... Böse


trenkale




Beiträge: 216

BeitragVerfasst am: 28.07.2007, 12:55    Titel:

i was jo net in welche kreise du di auholtisch, obo do wo i herkim gibs kana 10jährign rassistn! najo...i wer wol hinto di berge lebm Winken

valli




Beiträge: 532

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 10:12    Titel:

trenkale hat folgendes geschrieben:
i was jo net in welche kreise du di auholtisch, obo do wo i herkim gibs kana 10jährign rassistn! najo...i wer wol hinto di berge lebm Winken


sei froah... obo de herns a la fa di elton.... Böse


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 11:54    Titel:

lacrimae hat folgendes geschrieben:
beitrog do, beitrog semm, a bissl studentenförderung wenns geat a wenns die eltern leicht dozohlaten, die nuien autos schreib mo oanfoch aff die firma und schreiben se o... donoch vermiet mo no insre wohnungen de mo zuhauf besitzen und setzen die miete genau so hoach un dass es an ausländer mit londeshilfe grot und grot no dozohlt... und logisch stell mo so viele ausländer wia möglich un, erschtens sein se leichter zu finden und zwoatens brauch man ihnen net so viel zu zohlen wia an einheimischen... no dozua kenn mo ins semm besser fühlen weil mo se wia dreck behondeln kennen und sie koane wohl hoben. am beschten no mir stellen ausländer un de net italienisch kennen und dumm sein, weil donn kenn se net zu do gewerkschoft gian wenn mir wiederamoll koane luscht hoben ihre obfertigung zu zohlen...



Fa mir ausgsegn do greaßte Schrott wos je jemand gschriebn hot... Tutmo load... Obo genau des nennt man olla in oan schissl haudn... Und jo i honmos genau und olles durchgelesn! Mit den Augen rollen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


og




Beiträge: 26

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 13:15    Titel:

Also i muss sogn, wenn i der typ war, fennat i des lama geil!

I kennat di runde lafn u.sougn: "Yeah, i hon mit 100 leit zomgschlougn u.mir isch nix mehras passiert" Cool

Dass di polizei noa in riesiga mengen unruckn gimisst hot, isch neamo coola, er hot sich mehra dowehrt als wie di polizei zrugdoholtn hot Lachen


pez




Beiträge: 116

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 15:48    Titel:

og hat folgendes geschrieben:
Also i muss sogn, wenn i der typ war, fennat i des lama geil!

I kennat di runde lafn u.sougn: "Yeah, i hon mit 100 leit zomgschlougn u.mir isch nix mehras passiert" Cool

Dass di polizei noa in riesiga mengen unruckn gimisst hot, isch neamo coola, er hot sich mehra dowehrt als wie di polizei zrugdoholtn hot Lachen


welat segn ob du des lustig fenasch in an fremdn lond ohne grund fa 100 leit voprüglt zi wern..
wene epas lustigs will schaugemo in noidn simpsons un obo losme sicho net fa an mob voprügln... es gib viele sochn ibo de man lochn kon, obo sinnlosa gewolt kert sicho net dozui....


jp




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 16:27    Titel:

Mir geat der blinde Hoss gegnübo Auslenda fa a poor Leit in den Forum gewaltig afn Sack obo leido gibs hot amol Deppn af do Welt
_________________
http://www.graphicguestbook.com/hooooons


nightfairy




Beiträge: 473

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 18:32    Titel:

und mir geats af di nervn dass man menschen noch do herkunft beurteilt bzw. verurteilt..
_________________


the59fifty




Beiträge: 1019

BeitragVerfasst am: 29.07.2007, 22:13    Titel:

i holt et viel fa ausländafeindlichkeiten....jedo mensch isch gleich....jedo hot gefühle wos man voletzn konn usw...

trotzdem find i des video sehr lustig...hast obo et dasi koana auslända mog...

http://www.youtube.com/watch?v=CmLhgCzXM-M&mode=related&search=

Winken


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 4 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds