Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rekordstrafe für McLaren-Mercedes
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3
 

Ist für euch diese Strafe gerechtfertigt?
Ja
44%
 44%  [ 35 ]
Nein
24%
 24%  [ 19 ]
Mir egal
30%
 30%  [ 24 ]
Stimmen insgesamt : 78

Autor Nachricht
chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 17.09.2007, 17:52    Titel:

mannu6 hat folgendes geschrieben:

Olls hot typisch mando Sehr glücklich bessa wenn dou olls weibo drinn waratn nor kemmat koa puf ausa Sehr glücklich


des muss i kommentiern...
na i konn net...
obo i muss oanfoch...

i lossis lioba!! Winken


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 17.09.2007, 18:21    Titel:

Do mosley hatse jo no meara herstofm giwellt...

fa mir aus gsegn san do zi wienk beweise und 'is publikum' also mir, wearn kimp mir fir et recht fa des aufmerksom gimocht wos go eig. geat...

i hon des holt ollm vofolg und bis iz hon i no koan rechtfertigndn grund keart wieso des zi der stofe kem isch

ajo und i tat gearn di meinungen fa de leit hearn wor mit "ja" ogstimmt hom

edit:
asroma hat folgendes geschrieben:
find i gerechtfertigt,hett in alonso den wixxa a no fa mclaren ausnghaut,hot kooperiert u viel zuigebn damit er u do pedro de la rosa fein aus do soche ausakem. daidai wo samoden wenn sowos durchgeht??brauchts koana teams ma,megnse frisch olla di gleichn autos mochn..

in alonso hett i amo fein a di punkte ginum,u fa mir aus a mclaren für heure gsperrt,fohrn af ferrari-knowhow di runde u giwing no.will et sogn dass di sem a weißa weste hobn,hot jo heitzitoge niemand mehr wenn um viel geld in an sport geht,obbo wenn sowos auflieg na san sanktionen zi mochn,di beweisloge isch klor u kräftig ginui mit di gonzn sms u emails.

naja,kein moderner sport wo viel geld drin isch ohne skandale,fa radsport ibo fuisboll zi f1.


ds sein spekulationen wos do alonso gitun hot... ungeblich stimps jo a, obo fa wen hota des? wieso hota des?
Ferrari isch selbo bled wennse a team als konkurrenz hom wos 'angeblich' mit do gleichn technik fohrt, wie du sogsch, und sie kenn et giwing


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 18.09.2007, 18:27    Titel:

jose hat folgendes geschrieben:
Do mosley hatse jo no meara herstofm giwellt...

fa mir aus gsegn san do zi wienk beweise und 'is publikum' also mir, wearn kimp mir fir et recht fa des aufmerksom gimocht wos go eig. geat...

i hon des holt ollm vofolg und bis iz hon i no koan rechtfertigndn grund keart wieso des zi der stofe kem isch

ajo und i tat gearn di meinungen fa de leit hearn wor mit "ja" ogstimmt hom

edit:
asroma hat folgendes geschrieben:
find i gerechtfertigt,hett in alonso den wixxa a no fa mclaren ausnghaut,hot kooperiert u viel zuigebn damit er u do pedro de la rosa fein aus do soche ausakem. daidai wo samoden wenn sowos durchgeht??brauchts koana teams ma,megnse frisch olla di gleichn autos mochn..

in alonso hett i amo fein a di punkte ginum,u fa mir aus a mclaren für heure gsperrt,fohrn af ferrari-knowhow di runde u giwing no.will et sogn dass di sem a weißa weste hobn,hot jo heitzitoge niemand mehr wenn um viel geld in an sport geht,obbo wenn sowos auflieg na san sanktionen zi mochn,di beweisloge isch klor u kräftig ginui mit di gonzn sms u emails.

naja,kein moderner sport wo viel geld drin isch ohne skandale,fa radsport ibo fuisboll zi f1.


ds sein spekulationen wos do alonso gitun hot... ungeblich stimps jo a, obo fa wen hota des? wieso hota des?
Ferrari isch selbo bled wennse a team als konkurrenz hom wos 'angeblich' mit do gleichn technik fohrt, wie du sogsch, und sie kenn et giwing


isch jo klor dass ins net jeds detail af di nose gibundn wersch. a sea urteil wersch sicho net gfällt ohne dassis eindeutiga beweise gib. und wieso bitteschön söllat mclaren di strofe akzeptiert hobm wenn di beweise net eindeutig warn? se tinse sicho la weilse ginau wissn dass di strofe hechstns no heacha wern kinnat wennse in berufung gin.


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 18.09.2007, 18:45    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
Mc Laren isch bis 2002 a af Bridgestone gfohrn, wenns einheitsroafn gib muss wol oando do beste san! Mit den Augen rollen


komisch dass do bridgestone seit johrn ginau afn ferrari augibaut wordn isch, und dass teams wie renault so probleme hobn sich af den reifen zi giwehn und ba mclaren wors aso als obsin augngschraubt hobn und es hot olls gipasst...

do wor sicho viel viel mehra im spiel, sischt wars wie obn gsog nie zi de 100 mios kem + mclaren hätt wenns et so grobe war sicho reklamiert, hobnse obo et also muss wos im busch sein...


ausodem hon i fi gor nix do obgstumm, weil ohne ginaua infos konne do et obstimm, ausodem hobn do sicho di meistn la pro odo gegn ferrari gstumm denkimo amol... Lachen
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Sport Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3
Seite 3 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. EU brummt Intel Rekordstrafe von 1,06... pinna Rund um den PC 2 18.05.2009, 14:28 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds