Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Umweltverschmutzung
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
 
Autor Nachricht
duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 15:47    Titel:

jo isch obo aso, wennman oft somstigis mit an bechale odo a flosche durch di stodt geht findman wirklich et gscheide an millkontena, nuar missn hot oftamol postkastn dofir herholtn (i red itz et fa mir sondon fa jugndlicha vandalistischa aktionen...) Lachen
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


Gast





BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 15:48    Titel:

duddi hat folgendes geschrieben:
jo isch obo aso, wennman oft somstigis mit an bechale odo a flosche durch di stodt geht findman wirklich et gscheide an millkontena, nuar missn hot oftamol postkastn dofir herholtn (i red itz et fa mir sondon fa jugndlicha vandalistischa aktionen...) Lachen


Ma i find als besto Müllcontainerersotz olbm no die Rienz gonz gschickt Lachen


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 16:00    Titel:

wie gsog meine leit und i passn wirklich ollm au, mir sein a a poor fa gonz wienige wos ollm afn schlossberg olls voraum, bzw sogor di licklan fa di bierfloschn mitenemm... des isch wirklich aso, es gib ginui leit wos olls lignlossn und sem wundort mis wirklich et wenn di carpfn wies in summo wor zi kontrolliern kem...
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


Gast





BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 17:15    Titel:

Na sel hone iats net gsog wor a scherz obo i man in der gegnd finsche gor nirgends an Plotz in Müll zi entsorgen.. do muss sich wos ändon! Weil ob a müllcontainer mehr odo wianiga steat vomasslt is bild fado stodt sicho net!

ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 18:03    Titel: Re: Umweltverschmutzung

valli hat folgendes geschrieben:

Pfeil motorsport.... hon dozui shun amol wos xog... komplett sinnlos!!!


sinnlos net, obo voschwendung an ressourcen, geld u do gesundheit do erde....
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


asroma




Beiträge: 101

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 18:32    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:



Lachen OU wos homsen mit dir getun? af wellan trip bischn du? Lachen
A kloando Revoluzza! *toatloch*


Lachen Lachen Lachen

typisch.. Auf den Arm nehmen


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 18:36    Titel:

asroma hat folgendes geschrieben:
salomonrider hat folgendes geschrieben:



Lachen OU wos homsen mit dir getun? af wellan trip bischn du? Lachen
A kloando Revoluzza! *toatloch*


Lachen Lachen Lachen

typisch.. Auf den Arm nehmen



jo sitmp wol... scheiß hippievoschnitt!
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 18:54    Titel:

hmm.. Motorsport

zi an total sinnlos und wia gsogg umweltvoschmutznd (meina Meinung -.- )

obo glab a dass die Forschung im Motorsport a positivis fir die Umwelt gibrocht homm, vor ollm in sochn benzinvobrauch und aussodem wellnse itz jo af bio-sprit umsteign
obo wert a net die masse breng wenn die gonzn Fans mit ihra Autolan doherfohrn und firn Transport olm no normalo Sprit vobraucht wert
_________________
patz0 bloggt


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 19:14    Titel:

do ausstoß fa obgase pan motorsport isch denk i vohältnismäßig zin normalvokehr af di stroßn la a witz odo?

sem mochn irgendwelche hoorsprays und doosn schun mehr aus mit de fckw's wie do gesomte motorsport..

warum wermo et olle wegetaria... de gonzn kia mit ihrn methan O_o..
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 28.09.2007, 20:01    Titel:

omg, des Thema...

Losst enk decht auslochn... I loss mi sicho net einschränkn. I hon koan letzes Gewissn wenn i alloan jedn Tog mitn Auto in die Schuile fohr und do Motorsport isch a kulturells Gut und ghert zu insro Gesellschoft. I HOSS die Grianen, oddo no bessa, i VOOCHT sie!!! Als Partei vosteaht sich. DIe Idee isch schun guit, ubbo va mir aus gsegn sein die Grianen koana Partei. Sie missatn eha wie die Schützn sein, so a Verein.

Mir missn schun die Umwelt schützn, ubbo semm mussman schun in do Industrie unsetzn. I trenn mein Müll, hau olls in die richtign Kibl und et afn Bodn, oft klaub i sogor sochn van Bodn au und hau se weck. Sell muss schun sein. I fohr nommittog meischtn mitn Radl, wenns die Temperaturn zuilossn und i a Zeit hon, ubbo wenn sell net gegebn isch, fohr i logisch mitn Auto.

Außodem isch üboroll Umweltvoschmutzung drinn. Gewond werrt industriell hergstellt, Papier und olls...

Bitte olls mit Maß und Ziel
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gedichte und Gedanken Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
Seite 4 von 6

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds