Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Alte oder neue Rechtschreibung
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 08.08.2004, 21:15    Titel:

i glab, dass (!!) ba olla tastaturn is normale s schnella zi tippn get wie is ß (umständlich!!).

i red et la fan ss, mir gets a um ondra sochn z.b. is wort flussschifffahrt!

isch irgndwie LOGISCH, daSS man do 3s und 3f hot, odo??
_________________


no!blog


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 09.08.2004, 01:02    Titel:

i bin absoluto vofechta do oltn rechtschreibnorm. la is daSS honemo leido schun ungiwehnt...di noise rsr ish jo no komplizierta wie di olte. etamol de, wosze entwicklt hom kenn sich richtig aus, wie man iz giwissa sochn schreib(hon amol an test gsechn...).
wenn i in dudn nochshaug, noa hone bis iz olm no in OLTN dundn ginumm. und sel werd pa mir a aso bleibn. nennt mi konservativ, obo in der soche ishmos gleich. fa mir aus gsechn war la oans zi ändon: die groaßschreibung!!! do n.c.kaser hots ins vorgimocht: niedo mit di großbuchstaben!!
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 09.08.2004, 11:17    Titel:

jo leido hon i mir di neuie Rechtschreibung schun foscht ungiwehnt(obwohl i sowiso mein eigena REchtschreibung hon Lachen ). Na obo des isch schun richtig. Vor a por Munat homse sogor giwellt di neuie REchtschreibung wido reformiern; jo de schpinn jo olla

und ausodem san 75% fa di Leit fi di olte Rechtschreibung;
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 09.08.2004, 22:26    Titel:

Des honne itz net gonz gicheckt kimmp itz wido a neua odo isch des dei wos ingfiehrt wordn isch vor wass gott wie viel johr, glab af mein mimi schuilbuich (mimi springt Winken ) stett schon neue rechtschreibung drau
_________________
patz0 bloggt


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 09.08.2004, 22:49    Titel:

Hot jemand fa enk wos HOB get di Prada kop!?
Af olla Fälle mir hom lestis Schuiljohr ca. 5 Munat Rechtschreibung gimocht! Fa A bis Z und a wenn a poor Sochn recht fein san, di neue RS hot sochn gibrocht wos total unsinnig isch! Se stimmp schun (rad fahren...) schun di getrennt und Zusammenschreibung isch zi schwul!
Vieleicht wars a bessa di olte widdo herzinemm obo fa mir aus gsegn sollat is logische bleibn! (FLUSSSCHIFFFAHRT... )

Mei Meinung!


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 09.08.2004, 22:52    Titel:

i hon geschtro sabine christiansen gschaug... sem ischs um des Thema gong...
Und i bin, nochdemimo di gonzn Expertn (sowohl Befürworta und gegener) ungchorcht hon schun für di noie rechtschreibung...

1. ischse zin greaschtn Teil schun leichta, net aswi viele sogn...
2. 95 % fadi noin Wörto san durch di s-Regl betroffn, des huasst, wenni disse beherrsch, nua konni schun 95% fado noin Rechtschreibung, isch also et aso schwierig, wie olla tien
3. Olla behauptn di Bevölkerung will zrugg ziddo oltn: Jo se konn sein... Obo a la weiman die gonzn 30 - 70 jährign frog. Für Kindo isch di noie leichta zi learn und se san di Zukunft.
4. I binnmo 100% sicho, dass olla Deitschn, de iz widdo ziddo oltn zrugwell in spetigschtns 2 Munat plerratn: und zwor aus de Gründe
a)Weilse in 2 Munat für ihra Kindo widdo komplett noia Schuilbiecho kafn missn... Se bedeitit es folln ca. di doppltn bis dreifochn Kostn un
b) Di Preise für Biecho steigatn enorm... Weil pan Kauf fa an Buich, missat man nua net la is Exemplar zohl, wosman indo Hond hot, sondon a is olte, wosze erscht vor 5 Johr für viel Geld ändon gelot hom und des wos iz in an Logo isch, obo voschmissn wearn muss... Zudem koschtit di erneute Umstellung (ca 70% aller verkauftn Bücho im heurign Johr san Biecho des vor do Reform et no gebm hot) widdo a heidn Geld. Und se wirkt sich a widdo afn Preis aus... Und glab des wirklich, dass die Vologe die Preise in 3-4 Johr widdo senkn, bollse di gonzn zusätzlichn Ausgobm, wegn do erneutn Umstellung, widdo herinne hom... na gonz sicho et...

Also i bin eindeutig a Befürworta der neuen Rechtschreibung, weilse in gonzn gsegn wirklich leichta isch... Für olla wos iz sogn, dass se et stimp und domit argumentiern, dass die Mocha selbo no et vostien willi no a poor Zohl unhäng: La 0,03 % fa olla Wörto, de indi noie Rechtschreibung foll san net klor durch a Regl bestimmp odo foll in 2 Regl... Des huasst 99,97% fa olla voändotn Wörto kenn klor uando Regl zuigeornet werdn...

Und um uan fadi ertfolgreichschtn deitschn Journalischtn (in Nume wuase nimma, der wor hot a geschto pado sabine Christiansen und isch a Gegener der noin Rechtschreibung) zi zitiern: Wi konn sich a Zeitung erlabm zi rebelliern, des nötig hot afdo erschtn Seite a olm a nockata ouziboldn?


prosl02




Beiträge: 125

BeitragVerfasst am: 10.08.2004, 11:51    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:

3. Olla behauptn di Bevölkerung will zrugg ziddo oltn: Jo se konn sein... Obo a la weiman die gonzn 30 - 70 jährign frog. Für Kindo isch di noie leichta zi learn und se san di Zukunft.

@mini: i hon gor net giwisst, dasse schun so olt bisch.. Winken
i bleibat iatz a ba do noidn frisch, 1. megn die gonzn kostn de af ins noar decht wiedo zuifoll(hot ins do hons jo schian aufgizählt-danke) und 2. des passat mir gor nix, wenni mi iatz - woi mi af die noie RS giwehnt hon-wiedo af die olte umstell missat.


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 10.08.2004, 13:05    Titel:

Also mir ischs gleich WELCHA Rechtschreibung dass isch. I bin sem ziemlich guit in do oltn, sowie in do noidn, mir isch des Wurst... Mit den Augen rollen
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 10.08.2004, 14:05    Titel:

i war dofir, dass di noie bleib!
des isch jo a schmorrn, des iz widdo olls umziändon...
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


pez




Beiträge: 116

BeitragVerfasst am: 10.08.2004, 18:12    Titel:

denkt lamo wos des fra orbat war, jedis office word wido umziändon!!

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
Seite 2 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Vermaechtnis Die Flamme - neue CD ist da libertad Allgemeines 2 21.12.2011, 00:14 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge TV-RADAR DAS NEUE MEDIENMAGAZIN nippl Werbung 1 08.06.2011, 20:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Mitte-Links Partei Alleanza per ... lukfis1 Politik 2 11.11.2009, 23:04 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Unantastbar CD/LP "Rebellio... schkal Film, Musik & Leseecke 1 29.09.2009, 14:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge World of Warcraft - Neue Expansion xanta News 11 22.08.2009, 01:48 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds