Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Maturabälle 2008
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
asroma




Beiträge: 101

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 20:43    Titel:

sondna bürgasool isch nixma,seits leste johr schu nimma,a nimma für di lewit..
u naja wegn do sporthalle,nach uns die sintflut,et.. Sehr böse
schätz di bälle gien sowiso nimma longe,war gscheida wennis enk noch an alternative umschaug,wie fete mochn(einnohmen zwor wieniga Pfeil wieniga kostn obbo a),oddo sischt wos..jednfolls des mit di bälle wert net zukunft hobn,wenns olbn so zuigeht,u mit di vobote wose itz olbn so durchbring wert des schun a nimma long unangetastn bleibn..


covi




Beiträge: 661

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 20:52    Titel:

wiso isch welsberg nix ma?
_________________



chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 20:58    Titel:

tonyhawk hat folgendes geschrieben:
wiso isch welsberg nix ma?


frog se net ins, isch aso, man terf oanfoch nima sebm.

und wegn alternative umschaugn wa logisch a a iboleigung wert. obo lioba moch wo decht an maturaball. und inso johrgong isch vielleicht eh oando fa di leschtn, wenn net do leschte, wo man no di meglichkeit hot maturabälle zi mochn. und se wellat wo a nutz. Sehr glücklich


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 21:23    Titel:

Najo wennman a geile Maturaballfete domochat war a volle cool! obo hem brauchman a fetta bands! Hmmm.. vosteah i gonz guit dass die gemeindn ihra heiso nimma zur vofügung stelln welln, desch a rießn gemurkse bis olles passt! Mit den Augen rollen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 21:41    Titel:

I finds scheiße, weil erstns welln di erwochsenen, dass mir lern epas zi organisiern, weil bis a maturaball zistonde kimp, san vorbeireitungen notwendig, de wos mind. a johr daurn...Fan sool organisiern, bands, securitys usw! Und mit de Vobote, gebnse ins di Meglichkeit, odo enk di Meglichkeit, selbständig sochn zi entscheidn und zi organisiern...

Wos wellnse ins no olls vobiatn...

Und jo gscheide sogn, mit 16 wähl...

Wi ischen des in di ondon Gemeindn Südtirols, san sem a asea Vobote?


dav9




Beiträge: 2516

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 21:59    Titel:

baule hat folgendes geschrieben:
Terf man in bruneck im michael pacher haus koan mochn Frage

michael bacher haus?
sem wellate etamo an mochn... Mit den Augen rollen
_________________
"Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"


kaddii




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 25.10.2007, 22:27    Titel:

jo sein tut des iz gonz schian a scheiß sein...mir hatnin ersto in sond kop,obo sem isch iz jo nixma...also homin mir iz in 20.septembo2008 in Pfolzn!=)

obo es isch asou, in oaling musman an schiala fa oaling indo klasse hom und in Pfolzn soviele was a,la is sem net soo streng wi in oaling....in michael Pacher haus terfman la gschlossna gesellschoft mochn u di kaution isch glabe sauteure...und in Grand hotel in Tobla terfman a lamano an ball mit gschlossno gesellschoft mochn!!

desch soffl ein puff bisman amo an geeignetn sool find!!

ibohaup isch inso Johrgong gonz schian gschissn!=) net la des wegn di mbs, a des zb mitn Führaschein(sprich 50 kw autolan) kem schian mir inne,....


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 26.10.2007, 08:04    Titel:

JO sem wor oando, fa a 5tn Klasse fan Realgymnasium und mir persönlich hota sem et so gfoll, weila so groas isch, dass man ollm manondorenn muss, bis man jemand gfunn hot, und es schaug durch di grease so aus, dass koana leit warn...und mir gfollt is ambiente sem a net sofl, i moan bruneck isch man sist ollm, und di meistn denkn sich holt nochn pub gian, giamo awin mball, gratis inne und noar mitn normaln gewond!

Grand Hotel isch a rießig, und sem ischa et so guit gong do ball, wos i woas...Sem isch a rießn "disko", wose viel getonzt hom, obo se wor jo der ball, wo man la mit Onzug und festlichn gewond innegetörft hot und viele worn ogeneig zi sem..

Mir homin in Pfolzn kop, in erstn fan Johr 2005, es san schun recht viel lait gewesn, obo do eigene Ball isch ollm a scheiss Winken
La zi orbatn und wenn noar die Zapfonloge et geat... Geschockt


mariale




Beiträge: 106

BeitragVerfasst am: 26.10.2007, 08:41    Titel:

Mir, die LEWIT INNICHEN, mochn in in 08.Novembo 2008 in SEXTEN

kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 26.10.2007, 11:06    Titel:

i vosuichats amo mit Maturaparty xD vllt. geats sem leichta, Lachen Lachen
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
Seite 2 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Maturabälle 2010 / 2011 benno92 Weekend 1 19.12.2009, 16:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Champions League 2008/09 hons08 Sport 50 12.03.2009, 14:50 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Skisprung Weltcup 2008/09 stega88 Sport 10 05.03.2009, 19:49 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ski-Weltcup 2008/09 fl0z Sport 9 05.12.2008, 15:50 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Zugstreik am 28.11.2008? lissi991 Allgemeines 6 25.11.2008, 10:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds