Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kronplatz - Saisonskarte für Studenten
Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Weiter
 
Autor Nachricht
hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 11:14    Titel: Kronplatz - Saisonskarte für Studenten

Also mir worn heint indo frie afn kronplotz weilmo ins gidenkt hom die saisonseröffnung zi feion.

nua gei zido kasierin und will die saisonskorte mochn. studentnpreis! nua sog de dass do kronplotz entschiedn hot, dass man student lamma bis 19 isch!!! afdo gonzn welt ischman bis 19 Schüler und fa 19 bis 26 Student. auso afn kronplotz. i missat iz praktisch mehr wies dopplte zohl für die saisonskorte.

und die gruaße frechheit isch net la se, sondon viel mehr dassze di frigiern well. weil indo zeitung isch gston, dass do studentnpreis um 10 euro (!!!!) augn gong isch in vogleich zin lestn johr! Also komplett zifleiss a no missinformationen vobreitet (weil dass man mit 19 net student sondon schüler isch glabi wissn de fan kronplotz a)!

i wor glei donoch pado crontur weil des lossimo net bietn! disse wor leido zui (somsta).

i schreib des net do inna um enk an meinem ärgo teilhobm zi lossn, sondon um a poor leit zomzibreng. weil des missn mir studentn ins net bietn lossn! mir sein de wosn oft ins viel selbo finanziern missn und sicho finanziell letza dostien wie a oboschiela, obo vor ollem a Orbata.

wer lust hot epas dogegn zi tien konn sich gearn pa mir meldn. i wer di negschtn toge sicho noamol zido crontur gien, wenn notwendig a zin bm. und als erschts werri an leserbrief schreibm (mitunterzeichner herzlich willkommen)!


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 11:51    Titel:

I wor a grot obn in Poss zu mochn... mir homse a gewellt 355 euronen olazzn obwohle no Oboschuile geah... Noa homsimos durchgin gelot weile in ausweis vogessn hon..
Ach her auf, Kronplotz obn isch sobiso la a Institution wos die Doign fa hint bis vor ausnutzt!
Denkt amol in Östoreich, zb. in Innsbruck kriegsche wenne Student bisch die Kortn fi wienk Geld und zu an fairn Preis!
I moan wenne Student bisch hosch sobiso nix indo Tasche und noa wellnse no soan bescheißn... A WITZ!
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 12:56    Titel:

Hons a schun ghert fa mein mom, isch a reisnfrechheit! Die begründung pa do kasse wor dass leschtis joht a poor leit mit folscha studienbestätigungen kemm sein und deswegn in skiposs zi billig krig hom! A sea witz fa begründung! I moch zwor hoire et in skiposs afn kronplotz sondon in klausberg weil sem homse wenigschtns an snowpark et wie afn kronplotz 2-3 wochn an kicka wos noar nio ma gshapn wert! obo hons mein untostützung hosche dechto weil desch a bodnlosa frechheit fa de a*löcho
_________________


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 13:15    Titel:

@hons: bin i noa koan stuudent ma? bin 25 und mein obschluss werre voraussichtlich mit 33 hom??? hehe

finds a lamma a schweinerei. sog jo nicht wennse wegn die ausweise spinnatn ibi pol jemand sein studienbescheinigung zoag noa werts wo ginui san. und des isch jo wido amo typisch dass olbn die einheimischn afn deckl krign. ( gleich wie im summo pan parkn) obo recht so wenn man sich wert. obo i hon mit snowboardn ougschlossn weil i hon et 5000 euris um mir meine strofn zi dozoul. hoas af do piste et um sischt ecco che arriva il pericolo pubblico Lachen Lachen Lachen Lachen

greetz


lukasss




Beiträge: 33

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 13:34    Titel:

obbo dofior homse jo die preise fi die senioren ob 70 oddo so herabgesetzt.
I mahn afn kronplotz isch jo ei olls volle fa ibbo 70-jähriga=))


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 16:16    Titel:

jo die preise für over 70 homse ua getun! OBO a sem isch epas gong wos net in ordnung isch: weil is leschte johr wor di seniornkorte OVER 60! praktisch homse zi di 19-26 jährign a di 60-70 jährign aus die reduzierungen ausgschlossn.

newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 16:20    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
jo die preise für over 70 homse ua getun! OBO a sem isch epas gong wos net in ordnung isch: weil is leschte johr wor di seniornkorte OVER 60! praktisch homse zi di 19-26 jährign a di 60-70 jährign aus die reduzierungen ausgschlossn.


sicho um den witz fa ried-projekt zi realisiern! bravo die kronplotz AG, de ******
_________________


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 17:54    Titel:

i krign zwor no billiga weil unto 19 bin, obbo i wer schun a no 19 werdn also i bin do af jedn foll dobei wenn do epas untonum werd!!

Leschtis Johr homse gsog die einheimischn mochn afn kronplotz grod amo 1% aus oddo so epas!! Iz werts ihnan nicht schodn wennse des fi die einheimischn billiga mochn!?!?! De krign is geld sisch schun reglrecht in orsch gschobn!!!!!!!!!
_________________


Zuletzt bearbeitet von baule am 24.11.2007, 18:18, insgesamt einmal bearbeitet


bench




Beiträge: 61

BeitragVerfasst am: 24.11.2007, 18:59    Titel:

in de wixxa hots wohrscheinlich fa di schneakanonen ins hiarn gschnibm und itz muanse dass di studentn und schiala monatsgehälto krign... des san jo lama die zachn ************, de schickts soffl komplett... de sottn di schwuln frem aussackn und et ins ormen student!!!!!!!!! Nua kennse grot gscheide scheiß unnütza pistn baudn (Ried Projekt) de wos niamand will... obo jojo, do sicht man widdo amo: geld regiert die welt
Böse


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 25.11.2007, 16:31    Titel:

bin i froa dass i nima skifohr! Winken den sport konn sich jo koan normalo mensch (odo bessa gsog koa normalo studend) leischtn...

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Weiter
Seite 1 von 11

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge DIE UNI BRENNT! 'Revolution der Stude... lukfis1 Alles rund ums Studium 56 23.10.2009, 19:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Kronplatz wird ausgebaut duddi News 26 19.11.2008, 21:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge SNOWPARK KRONPLATZ rolli92 Werbung 21 15.10.2008, 16:08 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Kronplatz Superpark pete Sport 12 11.09.2008, 19:11 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds