Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Bush Vs. Kerry
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 11.08.2004, 20:23    Titel:

felixmc hat folgendes geschrieben:
Wos hoten die Festnohme fan Bin laden mit mein zukünfign politischn Wählerstimme zi tian. Also mi beinflussat se sicho et.
ZIn Bin laden no ebas: es gib Gerüchte dassnse in schun vohoftit hom, und er lamano als "Wahlhelfa" dienen soll(plötzliches autauchn vor do Wahl)



wenn irgnd a mensch, fa den di gonze welt sog, er isch a terrorist drohungen gegn italien aussprechat, dei drohungen wohr mochat und noar weitadrohat noar war i a vounsichot... und wenn noar mein präsident herget und den typ schnoppit, noar isch sell schun a grund fi a widowohl odo?
_________________


no!blog


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 11.08.2004, 20:27    Titel:

Die Politk is gleiche wie Religion, die Menschen moan es bringg eppas wennse irgend an tottel wählen, obbo im Grunde seins olla la die Gleichen "Machiavellisten". Überhaup in Amerika, obwohl do Kerry a Demokrat isch, gleich wie do Clinton wor, sein die Demokraten in do USA die gleichen Idioten. Jedo amerik. Präsident hott Krieg gführt, ba die oan isch publik gimocht worden - ba die oan net. Clinton hott wie wild in Kosovo und in Sudan bobardiert. Des van Kosovo hott man jo keart obbo des van Sudan - erst Johre später.

FUCK POLITICS


pez




Beiträge: 116

BeitragVerfasst am: 11.08.2004, 23:25    Titel:

estha hat folgendes geschrieben:


Also gonz dumm konn der et san, weil i glab et dassa sem Präsident wordn san!?!


glabmo der typ isch wirklich dumm. zb sei lieblingsbuich isch a kindobuich, und präsident ischa sowieso la wegn di beziehungen durch sein voto wordn.


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 11.08.2004, 23:28    Titel:

Bush isch dumm, so a Mensch tut net amol selbo denken, do entscheiden jo olls seina beroter und do voto

felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 11:03    Titel:

also ob do Bush dumm isch kone et beurteil. Obo des wos do pez gschriebn hot stimp, weil do Vater-Faktor hot sicho viel zi seindo Wahl beigitrogn. Ausodem is Amerikanische Wahlsystem: weil Stimm her hot do Al Gore mehr kop, obo wenn du in an Bundesstoot ala knopp vor bisch, krigsch du olla Wohlsitzte. Er hot schun viel Glick kop Präsident zi wern
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


testbild




Beiträge: 217

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 11:39    Titel:

genau und wer schu mit beschiss und betrug an di mocht kem isch tut sicho wido olls um an der mocht zi bleibm.
di welt wert wo no 4 jor den typ dotrogn missn und kriege werz sem a no ginui gebm
_________________
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 20:55    Titel:

Mir kimp sowieso fier die walischn sein tumma schweine... polls aso an privatn sichoheitstyp putzt, und do se sog "adesso vi faccio vedere come muore un italiano" ( wos i net glab, dassa se gsog hot) nou schreinse und mochn an puff als hätta die welt gerettn. zin bush isch sowieso nix zi sogn, obbo wenn i ehrlich bin glab i net das epas pessas nochakimp, selcha präsidentn wie in kennedy wearts nimma gebm(ich bin ein deutscher, kuba krise), he wor a monn, net bush odo schist epas.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 22:43    Titel:

@foxhound: hot er et gsog "ich bin ein Berliner". Jo obo fa mir aus gsegn isch a gewisso Wladimir Putin schun letza aswie do Bush. Wos der in Tschetschenien unstellt wert oanfoch ibosegn kimp mir fiar. Und sem konn man wircklich fa "Wahlbetrug" sogn, weil der hot etamo sea "Wahlüberprüfungsleit" ins Lond gilot, de die Korrektheit fa sea Wohl olbn ibobrüfn. Und wer reg sich au? Niamand
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 13.08.2004, 14:05    Titel:

Des isch ca. aso wi mitn Irakkriag und in Kriag in Jugoslavien vor a poor Johr

Schaug enk dess amo un

http://www.terrorgruppe.com/church/politik.html

lod enk net fa der site oschreckn fa der is honn, de kenn a volle ernst sein
_________________
patz0 bloggt


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 15.08.2004, 11:03    Titel:

Supo Link patzO!! De Seite konn man la empfehln!

UUhhh di bösn Amis... und mir sein olbn ba di Guitn!
Na bo: Di Medienzensur isch ba ins schun a volle krass... iatz et la af Südtirol bezogn! Des isch olls la a Frouge, wi man di Informationen in di Leit vorsetzt.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Bush aerobics andy Fun 5 13.04.2008, 11:42 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Bush sg Fun 5 03.09.2006, 12:37 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Bush zu Grillbesuch in Hamburg newworlddisorder Fun 2 13.07.2006, 21:46 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Bush...und seine Wirkung auf ältere F... hagbard Fun 4 22.03.2006, 00:19 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Bush newworlddisorder Fun 8 20.11.2005, 16:38 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds