Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Xbox 360 Besitzr einrschaugn:)
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 05.01.2008, 22:22    Titel: Xbox 360 Besitzr einrschaugn:)

servus enk, also i mechet enk mein clan vorstellen.
also di seit isch amol www.mp-clan.at
mir hobm member aus deitschlond und österreicher und i dr oanzige italiener^^ mir sein a proclan und hobm a sponsor und sein olm af dr suche noch guatn spielern, derzeit hobm mir cod4-, gow-,halo3-, und an sport-squad, in skate hobm sein mr in 2 ligen(CSL und XboxDynasty) erster.
mir sein CSL und XboxDynasty aktiv, sein in dr wikipedia untern einer der erfolgreichstn clans im deutschraum zu finden, und jo sell sein mr aSmilie
wos muass man beochtn: als es min. olter isch 16 johr, training isch ba ins pflichttermin und sell findet olm stott MO,DI und Do fa 19:00 bis 22:00 Uhr, isch a clanwar um 18:00 online sein, isch obr je squad verschiedn.
mir hobm olm gewinnspiele wo man olm kräftig osahnen kon usw, also wenns interessiert oanfoch mol eini schaugn es lohnt sich;)
_________________


holyblood666




Beiträge: 10

BeitragVerfasst am: 06.01.2008, 14:10    Titel: Scheiss ps3!!!!!!!

XBOX 360 AN DIE MACHT!!!! Die geilan exklusivtitl ot microsoft!!! und di sony kackt o!! sie ot sem mit do ps2 an gewaltign sprung gim8 obo fa ps2 af ps3 isch nix bsundus ondort bis af des blueray!!! und is billigschte fa do ps3 san schon di kontroller, etamo shockpack drin!! noar mogsche fi jedn scheiss ols extra dozui kafn (bsp. hd kabl) und na die spiele fa do ps3 bis iatz san zi lochn!!! VIVA XBOX 360!!!!!!

xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 06.01.2008, 19:30    Titel:

chris90 zem hosch recht^^
und play3 isch di letschte scheiße de i kafn tat,
tschuldigung wos isch a death ring of fire?
moansch woll a ring of death? und jo hon i kop, wos mr zwor af di eier gongen isch, obr wenn dr support so guat kloppet(n1 microsoft) don nimm i des gern in kauf, und di nuin konsolen(Pro, Arcade und elite) zem suachsch nen umaschunsch;)
deswegen mein zitat: viva la xbox360!
_________________


thugstyle




Beiträge: 36

BeitragVerfasst am: 06.01.2008, 20:00    Titel:

xbox isch unguit

chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 07.01.2008, 18:59    Titel:

6sla6er6 hat folgendes geschrieben:
@ chris se scheist mi relativ wionig wos steat...
x 360 isch schwul se san totsochn!


muss seggo jedismo wenn epas fa konsoln stet oando di eier ausalossn und di oane niedomochn la weil ea di ondre hot? wi kindisch san mo denn, diskutierts holt in den odo in den thread aus...

und a sea geila aussoge hon i no nio kheart...
Zitat:
x 360 isch schwul se san totsochn!
Lachen Lachen Lachen

jo fahlts do isch fochwissn dohinto! Lachen Lachen


fh




Beiträge: 217

BeitragVerfasst am: 07.01.2008, 19:53    Titel:

6sla6er6 hat folgendes geschrieben:
x 360 isch schwul se san totsochn!


jo, se glabi a dass di Xbox homosexuell isch! Mit den Augen rollen


enigmazoppi




Beiträge: 126

BeitragVerfasst am: 10.01.2008, 15:46    Titel:

cokesoldier hat folgendes geschrieben:
6sla6er6 hat folgendes geschrieben:
xbox 360 ischjo schwul....sem mogsche fis online piel jo zohl!
ps3 is the best.... Sehr glücklich


du zem zohl i liabr meine 6 euro oder 20 fir 3 oder 50 fir es gongeze johr anstott so an billgn online dianst zu hobm^^



jo bische bled? Is PS3 Network isch jo söfl viel bessa aswi des fa do X360. I hon di X360 und di PS3, und Ps3 isch bewiesn dasst an bessan dienst kriegsch. Af di X360 bringsche jo net amo a Betriebssystem augn. Weil af di PS3 kriegsche Windows und Linux augn!!

Also net ibo zeug gscheide redn fa den wosman nicht vosteht!!! Sehr böse
_________________


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 19.01.2008, 00:20    Titel:

a lai net, wenn man lesen konn isch man in vorteil mona, weil man jetz woas wia man es linux af dr xbox zum lafn bring:P xbl rullz
_________________


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 23.01.2008, 17:16    Titel:

a che, mir isch sowos von futtn ob hd-dvd oder bluray kimp, weil i mog spieln! und tuat mr load die play3 bessere spiele haha das i net loch, nanana,
sony hot demol an scheiß gebaut, und jo sell miassts schun selbr zua gebm...
die verkaufszohln sogn es restliche, und mehr power???? hahaha schaug dr auf IGN in test un nr woasch es;))) also wer do a hornochs isch^^ di play3 wert a lai gekaft weil si bluray hot, di verkafszohln wer schun a pissl steign wenns sich bluray durchsetzt, obr bis bluray di area wie dvd hot, zem gibs di nächste xbox Überrascht also ich konn lai bled lochn ibr di play3 Lachen
_________________


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 19:00    Titel:

cokesoldier hat folgendes geschrieben:
di play3 wert a lai gekaft weil si bluray hot, di verkafszohln wer schun a pissl steign wenns sich bluray durchsetzt, obr bis bluray di area wie dvd hot, zem gibs di nächste xbox Überrascht also ich konn lai bled lochn ibr di play3 Lachen


und sobold sich blu-ray durchsetzt wert microsoft sofort a blu-ray laufwerk fo di 360 onbiotn, se isch sicho. hobm se jo sogor schun selbo ongideitn. si hobm gsog dassis technisch ohne probleme meglich war a blu-ray laufwert nochziliforn und wenn se se sogn hoast se fo mi, dassis a kem wert folls man um blu-ray wirklich nima uma kem sollat. glab i obo eh net dass se amo possiert, bis sich oans fa dei zwoa formate durchgsetzt hot gibs billign flashspeicho, und wea braucht sebm no optischa laufwerke...?


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gaming Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Billige PC/Xbox/Playstation/PSP-Spiele pinna Werbung 17 24.01.2010, 23:42 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Hilfe für XBOX LIVE puuddy Gaming 5 14.02.2009, 19:04 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. xbox 360 tobi666 Gaming 1 14.01.2009, 16:52 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge The New XBOX Expirience xbudirectcobra Gaming 2 26.11.2008, 20:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge kein externer Blu - Ray -Player für X... xanta Gaming 4 18.10.2008, 11:11 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds