Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Ciao prodi
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Weiter
 
Autor Nachricht
jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:00    Titel:

cheese hat folgendes geschrieben:

wos moansch wieso lega nord sich sofl aureg fa wegn steurn?? in italien unte wernse et gezohlt, und in nordn meara odo wioniga schun...


ba ins konnschs a net riskiern...sem homside gleiamo
in südn unte geat jo olls illegal zui
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


Zuletzt bearbeitet von jose am 24.01.2008, 23:01, insgesamt einmal bearbeitet


valli




Beiträge: 532

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:01    Titel:

cheese hat folgendes geschrieben:
valli hat folgendes geschrieben:
scheiße....
i hoff la, dasss et wido do berlusconi gewählt wert


wieso et Frage prodi bessa gewessn odo Frage


af olla fälle.... diie stoion hotta augngitun, weil in die lestn johr mit berlusc regierung, er die gonzn stootsgeldo voschissn hot!!! fi wos? fi schiana villa in sardinien, um lai amol 1 beispiel zi nenn!!!
ban prodi megn die "reichn und schönen" holt a amol blechn, wegn die erhöhtn stoion af 2. und 3. heiso....
nana, de hot do berlusconi jo obsichtlich so ingerichtn, dass am ende fa seindo omtszei, die situation so ish, dass sein nochfolga in do scheiße steckt...
kurz xog, berlusconi hot is sinknde schiff volossn...


cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:04    Titel:

valli hat folgendes geschrieben:
cheese hat folgendes geschrieben:
valli hat folgendes geschrieben:
scheiße....
i hoff la, dasss et wido do berlusconi gewählt wert


wieso et Frage prodi bessa gewessn odo Frage


af olla fälle.... diie stoion hotta augngitun, weil in die lestn johr mit berlusc regierung, er die gonzn stootsgeldo voschissn hot!!! fi wos? fi schiana villa in sardinien, um lai amol 1 beispiel zi nenn!!!
ban prodi megn die "reichn und schönen" holt a amol blechn, wegn die erhöhtn stoion af 2. und 3. heiso....
nana, de hot do berlusconi jo obsichtlich so ingerichtn, dass am ende fa seindo omtszei, die situation so ish, dass sein nochfolga in do scheiße steckt...
kurz xog, berlusconi hot is sinknde schiff volossn...


jo do kennt sich oana aus, di gonzn fabriks orbata hom sicho aus hetz protestiert, di gonzn auto steurn san sicho zi gunstn fa di orm, noa ge la amo schaugn fi wella autos, di gonzn medikamente und ortzt steurn san sicho zi gunstn fa di orm, yeees, gaila soche, hosch lamma recht!!! ajo genau, do berlusca zohl sai willa mit insra steurn, honi jo gonz vogessn dassa koa geld hot, er vodiont jo sischt et genui...


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:04    Titel:

cheese hat folgendes geschrieben:

noa zehl la au wosa bessa gemocht hot? nochprüfungen odo? suppo prodi, wehlmon noamo, isch jo af insra saite, bol di gonzn eu-lendo diplome austoaln u disem lait zi ins kem insra orbat weg zi nem wail mir koan diplom ma in do hond hom ischs sicho epas guits, juhuu!!!


sog du mir amo wos dose olls fi sein vorteil gitun hot! moansch et wirklich dassa nochprüfungen selbo giwellt het infiern... er isch infoll et do oanzige politika in italien wos epas zi sogn hot...
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:06    Titel:

jose hat folgendes geschrieben:
cheese hat folgendes geschrieben:

noa zehl la au wosa bessa gemocht hot? nochprüfungen odo? suppo prodi, wehlmon noamo, isch jo af insra saite, bol di gonzn eu-lendo diplome austoaln u disem lait zi ins kem insra orbat weg zi nem wail mir koan diplom ma in do hond hom ischs sicho epas guits, juhuu!!!


sog du mir amo wos dose olls fi sein vorteil gitun hot! moansch et wirklich dassa nochprüfungen selbo giwellt het infiern... er isch infoll et do oanzige politika in italien wos epas zi sogn hot...


jo isch la komisch dass er derjenige wor bzw oano fa disem wos di nochprüfungen ogschoffn hot...


valli




Beiträge: 532

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:08    Titel:

cheese, seimo awin aggressiv??
und dass do berlusc einige prozesse am hols hett, obo durch "seina"gsetze widramol dovunkem isch, woash a? und dass er soooo viele orbeitsplätze gshoffn hot, ish jo bewundonswert..(wennman/frau bedenkt, dass de orbita noch 2 munate fertig georbatn hom..)

io sono coglione


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:09    Titel:

oa monn alloane konn koa wohl giwing weil ba sea sochn weart ollm ogstimmp...er isch net do berlusconi

bzgl. villa zohl: fa wen ischen epa des haufe geld wosa vodient und woa in seina gonzn johr regierungszeit soffl wienig steuern gizohlt hot? Mit den Augen rollen
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:13    Titel:

valli hat folgendes geschrieben:
cheese, seimo awin aggressiv??
und dass do berlusc einige prozesse am hols hett, obo durch "seina"gsetze widramol dovunkem isch, woash a? und dass er soooo viele orbeitsplätze gshoffn hot, ish jo bewundonswert..(wennman/frau bedenkt, dass de orbita noch 2 munate fertig georbatn hom..)

io sono coglione


jo wene denksch dass de lait sischt koa orbat hettn ischs schun amo epas, und noa frogimi wieso do prodi nicht untonum hot um di situation zi vobesson, auso dassa zi zait awin volengot hot, et meara, und dass er prozesse am hols heng ot, wailn di kommunischtn af di eier gion mogsch a bedenkn, noa mogsche schun amo 3 viertl weg zehl fa saina gonzn palle, noa gesche zi schaugn wiesoa di oan prozesse heng hot noa krigsche ausa dasz et la sai schulde isch u dasz privata gründe san!! kurz gsog, du u di gonzn ondon lait hom sicho et draugezohlt, a wens aso gebrocht wert!!!


cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:14    Titel:

jose hat folgendes geschrieben:
oa monn alloane konn koa wohl giwing weil ba sea sochn weart ollm ogstimmp...er isch net do berlusconi

bzgl. villa zohl: fa wen ischen epa des haufe geld wosa vodient und woa in seina gonzn johr regierungszeit soffl wienig steuern gizohlt hot? Mit den Augen rollen


ajo, er krig is geld jo la fa sai politischn karriere, privat fernseha hota jo koana, firmen hota jo koana, jojo, ols gstohlinis geld!!!


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2008, 23:15    Titel:

wennman olls aso sig kenn glei 3/4 fa di politika fa do brugge hupfm

cheese hat folgendes geschrieben:

ajo, er krig is geld jo la fa sai politischn karriere, privat fernseha hota jo koana, firmen hota jo koana, jojo, ols gstohlinis geld!!!


obo net seuern hintoziehn, naaaaaa lei net Winken
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


Zuletzt bearbeitet von jose am 24.01.2008, 23:16, insgesamt einmal bearbeitet


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Weiter
Seite 3 von 15

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Prodi plant neues Einwanderungsgesetz patz0 Allgemeines 74 23.03.2007, 21:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Romano Prodi zurückgetreten! lukfis1 Politik 15 22.02.2007, 21:45 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ciao Giacinto hons Sport 3 06.09.2006, 09:18 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds