Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Handy
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 

Welches Handy benutze ich?
Nokia
73%
 73%  [ 34 ]
Samsung
6%
 6%  [ 3 ]
Siemens
4%
 4%  [ 2 ]
Panasonic
4%
 4%  [ 2 ]
Motorola
4%
 4%  [ 2 ]
Sony Ericsson
2%
 2%  [ 1 ]
Andere
4%
 4%  [ 2 ]
Stimmen insgesamt : 46

Autor Nachricht
eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 30.08.2004, 16:10    Titel: Danksagung an alle verstorbene Wegbegleiter

Also mir scheint, dass zumindest ba ins Nokia in Handymorkt dominiert. Obbo i hon schun soffl viel Leit ibbo de Nokia-Handyfehla und Problemchen plerrn keart dassimo sicho koans fa der Marke kafat. (wenn i mir ibbohaup amo a handy in an richtign gschäft kafat Winken ) Bis itz honni 3 Handys kop: Is erste honni fa an CocaCola Gewinnspiel, is zwoate fa do Q8-Tankstelle und itz is dritte isch a gibrauchts. Die erstn zwoa sein bis itz no am bestn gong, sie homm weddo an Sprung no irgend an ondon Fehla, worn fetz billig, sein olm gong und gian a olm no.
Vielleicht konn des schun a a zufoll giwessn sein, jednfolls homsimo guita dienste gileschtn. An der Stelle mecht i ibbohaup an donk an olla oltn Handys aussprechn, dassze ins olla so guita Wegbegleita worn.
danke, danke, danke... Auf den Arm nehmen
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 30.08.2004, 20:24    Titel:

Also is beste Handy wos i bis iats kop hon (hon schun einige Kop) wor is Nokia 3410. Se isch mir so oft ochngflogn, isch an tog in regn giwessn, amo sogor in mist a nocht und hot olbm no funktioniert. Bissi folohrn hon.

mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 30.08.2004, 22:21    Titel:

mischa hat folgendes geschrieben:
amo sogor in mist a nocht und hot olbm no funktioniert
Konnsch et tien! Schickts?? Wi bring man donouch den Gstonk wido weck?


Ba di noidn Hendis isch is Telefoniern so ziemlich di leschte Funktion, de wos in do Features-Lischte augizählt werd. Bin schun gsponnt, wos nouchn gonzn Digicam, Video, und Multimedia-Schnickschnack kimmp!

A integrierto Staubsauga war oft gonz gschickt... Lachen Lachen Lachen


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 30.08.2004, 22:26    Titel:

A longa gschichte wie is handy in Mist kem isch: Hon a Giburtstogsfeier mit a poo kolleghn kop, mir hom fitzi fiel gsoffn und mi hot afamo noar ando ungikekst er laft die Tausnmeto schnella als i und noar seinmo in den ort hingong (A Feld) wo mir mit do schuile olbm die 1000 mochn. Und sem isch ols folla mist giwessn und mir sein giloffn und is handy ischmo ausagfolln.
Bin in nägstn tog augiwocht und hon ka handy kop. Noar binne zi suichn gong und hon is Kling in den Feld keart unds handy wor folla MIST und Mistsuppe. Des hot schon volle gstunkn!


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 30.08.2004, 22:28    Titel:

Staubsauga war net schlecht!
Iats isch amo die Zukunft UMTS!!


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 30.08.2004, 22:58    Titel:

Also wos af mein noidn Handy no drau sein missat war a Floschnöffna. Da i no oando fa de wianign Nichtraucha bin honni ebn leido net olm a Foir mit, mit dem i de floschn aukrig...
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 12:22    Titel:

I und Handys isch a Katastrophe!!! I hon is Nokia 5110, 2310, irgnd an sellan Panasonikkostn, Nokia 3310 und iz honne is 6610!
Oans isch mo gstohln wordn 2 hom glei amo in Geist augebn und oans isch mo wo ins Schwimmbod gikuglt!!!

I hon hot decht am liabigstn Nokia, weil se isch Idiotnsicho und uebosichtlich!! Hon dohoame no is Ericson T160 lign obo se isch so scheisse! I kenn me ba den Kibl et aus obo i hon in eh la zi schenkn krig...


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 13:12    Titel:

I hon is Nokia 3410, i konnme ibohaup et beklogn, funktioniert suppo, isch sogor in do Bodewonne gilegn (ca a holba Stunde) und donoch ischs ollm no gong... Is 3310 onne a kop, sem isch noa do akku hin gewessn, noa otnmo die Muito stott an Akku frisch a Handy brocht. Cool
Obbo i glab des isch oft a ban gleichn Handy voschiedn, z. B. ando Fraindin fa mir isch afs nokia 3410 awin wosso auchn und nua wors glei hin und ihr 3310 isch ihra weggfoll (fa do Couch) und hin wors. mai 3310 ischmo amo ba an Hondbollspiel fa do Tribüne ochn gikuglt und es ot ollm no guit weita gileb!! Smilie
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 13:38    Titel:

an kolleg fa mir ischs amol a 3310 fan doch ogngikuglt und isch seggo no gong!

an ondon kolleg isch a siemens afn stoanbodn gfoll nocha wors display hin!
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 17:18    Titel:

Mein 3300 ischmo amo af a "teppich" augngflogn und seit dem isch di scheibe fan cover hin...

keine ahnung wie des ungstellt honn
_________________
patz0 bloggt


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 3 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge (v) verkaufe my handy LG KC910 puffo91 Allgemeines 4 18.02.2010, 18:29 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Nokia-Studie: Handy nie wieder aufladen lesch Forschung und Technik 3 10.06.2009, 12:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Handy-Kauf mannule88 Forschung und Technik 34 05.10.2008, 17:59 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Handy NOKIA 6120 verloren! coco Weekend 2 14.09.2008, 11:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Handy Popcorn bench Fun 24 26.06.2008, 16:06 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds