Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Wir werden weniger Ausländer ins Land lassen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Weiter
 
Autor Nachricht
cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 14.05.2008, 15:00    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:
Hon in Beitrog fa unbekannt123 gilöscht. Sowos hot in YOW Forum nix zi suichn, vorollem et fa Leit de sich hinto Fake-Accounts vosteckn missn um ihra kronkn Onsichtn losziwern.

i hof des hot jedo zur Kenntnis ginum für die Zukunft.


glaich aswie mit di auslända kantman mit sea accounts vorgion!!! ause, tschüss, ziochts amo durch!!! wert schun san dass yow v users sommlt, obo glaich wie in italien iz zieviel auslända san, san af yow a genui user dassman selina löschn kant!!

naja...


fropse




Beiträge: 177

BeitragVerfasst am: 14.05.2008, 15:47    Titel:

@halo2: Isch obo et ondoscht und do "normalsüdtirola" isch holt amo et do gscheidigschte...

Hehe, des mit do parteigründung honnemo schu öfta iboleg, obo meina partei tatn et viel wähl glabi, wennse ibohaup zuigilossn wert... Lachen

Und zin thema, i hon sicho nicht gegn auslända, obwohl mir fierkimp, dass in leschto zeit di gewolt fa seitn fa sea gruppn, wo junga auslända (obo a einheimischa) dobei san, zuiginumm hot... Geschockt


muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 14.05.2008, 16:02    Titel:

pp hat folgendes geschrieben:
Zitat:
Es get a dorum dasse oan et amo unschaugn konnsch une glei ungikeckst zi wearn!!

Wies in Bruneck.. Brixn.. ban Ausgian zuiget isch nimma schian! Kaum ischman 1 Woche in Bruneck hertman schun glei fa Schlägarein (Schlossberg, Pub...) odo werd, wie do baule gsog hot, durch bloße Blicke ungikeckst Geschockt In Wien hati bis iats no nia sowos doleb, wo ca. 19 Prozent Auslända san. Mir gets mehra ums BENEMM(!), wianiga um die Zohln. Wieman sig stimmt do wos et!

Ormes Bruneck!


Ginau des ischs, ums Benemm gets! Bsundos ba die Jugndlichn.. Dassz ibro sellina und sellina gib isch sowieso klor!


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 15.05.2008, 18:45    Titel:

baule hat folgendes geschrieben:


In bruneck san weit mehr prozent... und glabmos i hon meina erfohrungen schun gemocht bzw schun ginui gsegn um so epas sogn zi kenn!!


laut deina quelln de du ungebm hosch seins ungefähr vier prozent net-eu bürger... also weit mehr?! les du deina sochn selbo durch...


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 15.05.2008, 20:23    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
baule hat folgendes geschrieben:


In bruneck san weit mehr prozent... und glabmos i hon meina erfohrungen schun gemocht bzw schun ginui gsegn um so epas sogn zi kenn!!


laut deina quelln de du ungebm hosch seins ungefähr vier prozent net-eu bürger... also weit mehr?! les du deina sochn selbo durch...


bo i hon onafoch la amo girotn Winken ^^
_________________


fabi90




Beiträge: 1

BeitragVerfasst am: 15.05.2008, 21:06    Titel:

jo dou gibs wirklich selcha mit dei wos obzifetzn isch!!!
es gib schun apor wosn sich unpassn obo dou unheibm moscheen zi baudn odo sea zoig sem fahlts wo gewaltig!!!!! Sehr böse


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 17.05.2008, 10:00    Titel:

Oans muss a klor san pa do ausländafroge und die freiheitlichn:

die wirtschoft holt di auslända her umse auszibeutn (gleicha orbat wianiga geld), do nutzn fi die wirtschaft isch groas, obbo di auslända wos do sein und mitkrign das sie behondlt wearn wie hunte und wianiga gezohlt krign wearnse jo frustriert!

De scheinheilign populistn fa di freiheitlichn untostützn di wirtschoft (z.b. kronplotz ried), ohne nochzidenkn und kritisiern di ausländaimmigration de fa do wirtschoft gfördort weart!

Di südtirola sogn olm di italiena sein bled weilse berlusconi wähln, doweil san mir di gleichn teppm weilmo di freiheitlichn wähl... Scheinheiligkeit!
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


the59fifty




Beiträge: 1019

BeitragVerfasst am: 17.05.2008, 10:42    Titel:

fabi90 hat folgendes geschrieben:
jo dou gibs wirklich selcha mit dei wos obzifetzn isch!!!
es gib schun apor wosn sich unpassn obo dou unheibm moscheen zi baudn odo sea zoig sem fahlts wo gewaltig!!!!! Sehr böse


stelldo vor mir wellatn ent a kirche baudn? wuratmo doschossn...

..mir missatn ins pa ihnan a awie unpassn..


lukfis1




Beiträge: 567

BeitragVerfasst am: 17.05.2008, 10:56    Titel:

stefan hat folgendes geschrieben:
..:: [...] afn rest fa da diskussion lossi mi net in ::..


right!



i sog lei oans:

LANG LEBE DIE KULTURVIELFALT!
LANG LEBE DER INTERNATIONALISMUS!



lg
LF
_________________
Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 17.05.2008, 12:15    Titel:

lukfis1 hat folgendes geschrieben:


LANG LEBE DIE KULTURVIELFALT!



nojo, i persönlich konn mit so affirmative systemimmanente lösungsonsätze wie mainstream-multikulturalismus af theoretischo ebene echt nix unfong... logisch mochts real xegn an untoschied.
obo es laft af die gleiche froge wie: sozialstoot odo net.
wo i theoretisch noar a sogn muss: NA. obo in da "praxis" mochts holt [leido?] decht an untoschied ob i orbatslosngeld/pension/etc. krig odo net. is problem isch holt, dass af dei ort vohältnisse und af "kulturello" ebene holt denkmusto vofestigt und zementiert werdn, dei des gonze schlamassl jo erst hervorbreng....


lukfis1 hat folgendes geschrieben:


LANG LEBE DER INTERNATIONALISMUS!




tjo, und do ischs ähnlich. aus meino [pers.politischn] position ausa, mogi internationalismus net weils fa ando stootlich organisiertn welt der nationen ausgeht. und die idee der nation on sich bzw. stoot[lichkeit] als ort, a gsellschoft zu organisiern isch echt net meins [weil per se rassistisch, ausbeuterisch, sexistisch,...].

ach.
_________________


no!blog


Zuletzt bearbeitet von stefan am 17.05.2008, 12:30, insgesamt einmal bearbeitet


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Weiter
Seite 5 von 10

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Videopremiere "Das Land der Voll... duddi Film, Musik & Leseecke 11 20.10.2009, 21:26 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge "Bin es leid, in Mailand verarsc... ruffy Sport 49 02.03.2009, 19:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge US-Truppen werden ab 1. Oktober im In... Gast Politik 7 27.09.2008, 13:24 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ab September sollen die Verkehrsstraf... halo2 Allgemeines 21 20.08.2008, 11:20 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge EM-Pokal soll beschlagnahmt werden pokerface Sport 4 26.06.2008, 16:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds