Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Christentum und Kannibalismus

 
Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 25.05.2008, 13:16    Titel: Christentum und Kannibalismus

Hehe, also des hm mir letschtn Munta ba introduction to American literature and culture gired und i glab, des isch a interessant fi enk Smilie
Mir hom do ibo di Übsprunge fa do amerikanischn Literatur gired und fa die erschtn vorstllungen fa die Britn fa do neudn Welt.
A poor fa de hom a Bildo gimolt und homs als (göttlichis) Paradis auf Erden bezeichnit und so.
Folgendes: in jedn Bild wor a Mariensymbol drin (Mutter und Kind=> fütternd) und no wos: Lait de sich selbo gessn hom, Kannibalismus holt.
Okay, wos ht des mitn Christntum zi tien? Kannibalismus isch jo net wirklich ungsog in den Glabn, odo?
Seht den Leib Christi etc... Wenn do Pforra de Hostien segnet, sebn mocht er des symbolisch zum Leib fan Jesus. Okay olls weit herkolt wertz itz hoaßn, obo i finds dechto hetzig. Mir san in do Vorlesung olla amol teppat drinnegsessn XD


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 25.05.2008, 13:47    Titel:

http://de.wikipedia.org/wiki/Transsubstantiation

für mehr infos wegn den.
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds