Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Terrorismus - Eine neue Art des Krieges im 21. Jahrhundert?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
 
Autor Nachricht
seus




Beiträge: 41

BeitragVerfasst am: 15.09.2004, 21:36    Titel:

Also um amol a wion vom bösen bösn Amerika ozilenkn, und af aktuelle terroronschläge zi schaugn, sollat man a amol nochdenkn wos sich Russlond ols so leischtet. I glab kaum das se mit ihrm Krieg in 'Tschetschenien (2 sch??) in irgend eino weisse do USA hintoherhinkt. A offensichtlicho Völkomord der do entn betriebn wert ba 200000 tota Zivilischtn seit 1994. (Tschetschenien hot ioz no 550000 einwohna Geschockt ) Do oanzige Untoschied zi do USA isch das des die Russn und do Putin a wion gschikta un gion, und net foscht gonz Europa gegn sich hot. Also ischs koa wundo das radikale islamischtn in selcha Regionen guit Fuss fossn kenn.

Luschtig isch a, dass russlond ioz noch Beslan mit Amerikas "Patriot Act" gleich ziochn will und a win Demokratie für mehr Kontrolle opfon will.... Die USA findit de Entwicklung natürlich schlecht do selche sochn lei im Land der unbegrentzt Möglichkeitn gimocht werdn Terfn.


Also solong es selche Stootn gib wos sofl SCheisse baun ischs koa wundo das sich a poor Leit kronk im kopf werdn und unschuldig umpreng um sich zi rächn.
Net die Symptome bekämpfn sondon die Auslösa.
_________________
Scheiße bringt Blumen zum wachsen & das ist schön
Der Feind ist die Dummheit (und zwar unsere eigene )

P.S. bien moß zi faul rechttschrreibung einziholtn Winken


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 16.09.2004, 19:05    Titel:

I konn in putin schun fostien, und fa mir aus isch se do beste pressident de russlond seit in zerfoll fa do sowietunion hot. dass a KGBla bsundos viel fa menschnrechte holtit wor et zie erwortn, obbo anschistn stärckt a russlond wirtschaftlich longsom widdo. und fa seite fa die tschetschenen isch a kou kooperations willn do, wo warn mir heint wenn mir ins geweigot hättn in italien zi bleibm? mir homs decht zie wohlstond gebrocht, und se geat la ohne krieg.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 16.09.2004, 19:08    Titel:

du bringsch do awin wos durchanondo! südtirol hot sich nia dazui "entschlossn" ba italien zi bleibn!!!!
und da putin isch fa mir aus gsegn et la korrupt, sondon noch bush und berlusconi da typ, der wohln am offnsichtlichstn zi manipuliern vosuicht!
_________________


no!blog


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 16.09.2004, 19:14    Titel:

Du hosch recht, ENTSCHLOSSN isch et is richtige wort... war "geduldit" fi die unnemmbor? unkonnventionella leit breng foänderung, und fa mir aus kennat do putin oundo sein der se isch.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Vermaechtnis Die Flamme - neue CD ist da libertad Allgemeines 2 21.12.2011, 00:14 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge TV-RADAR DAS NEUE MEDIENMAGAZIN nippl Werbung 1 08.06.2011, 20:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Mitte-Links Partei Alleanza per ... lukfis1 Politik 2 11.11.2009, 23:04 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Unantastbar CD/LP "Rebellio... schkal Film, Musik & Leseecke 1 29.09.2009, 14:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge World of Warcraft - Neue Expansion xanta News 11 22.08.2009, 01:48 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds