Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


"Wieder Schändungen am Waldfriedhof - Partymüll" -
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
valli




Beiträge: 532

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 17:57    Titel:

puttana de tumm kindo sottn dohuam bleibn wennse et wissn wie auzifiern... hom worsheinlich apoor pubertiernde "mando" mol 2 weibo dobei und missn glei zoagn wie stork und cool sie sein... na de giemo uanfoch af di eier....

und itz magari in die erste hilfe renn "aua aua i hon bugglweh" Mit den Augen rollen


j0e




Beiträge: 196

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 18:08    Titel:

valli hat folgendes geschrieben:
puttana de tumm kindo sottn dohuam bleibn wennse et wissn wie auzifiern... hom worsheinlich apoor pubertiernde "mando" mol 2 weibo dobei und missn glei zoagn wie stork und cool sie sein... na de giemo uanfoch af di eier....

und itz magari in die erste hilfe renn "aua aua i hon bugglweh" Mit den Augen rollen


jo stimm tuts schun, obo oft seins a ältara dei mit dein getue a freide schiobm.


ciullo24




Beiträge: 34

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 18:16    Titel:

@ jOe sem hosch recht.. Ausrufezeichen

duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 18:38    Titel:

Traurig Traurig
Wennse in schlossberg sperrn und zi an Tierpark mochn terf sich niemand auregn.

I denkmo des wern wo ollm awin die gleichn typn sein odo selcha wos ähnlich tickn ha?

Neulich hobn ins selcha albana ungikekst, mir worn zi 4 (3 typn und 1 gitsche) und sie worn zi 9 odo so. Mir sein la vobei ogn gong und sie hobn voll gipöblt, ban leibile zruckkeb, nochngspuckt... Selcha typn wos la afs zomschlogn aus sein sein anfoch lama orm...

Love Peace


fropse




Beiträge: 177

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 19:08    Titel:

@duddi: jo stimmp, mir worn a zi viert und san aso vor oanaholb munat bled ungikegst wordn, mir hommse oana gipckt, weil i mein kollege voteidigit hon, obo tian konnsche do a nicht, weil wenn noar hosche glei di gonze bande afn hols... Mit den Augen rollen Leschts johr wors no sofl gimiatlich schlossberg zi gian obo iz brauchsche se nimma... Sehr böse

baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 19:53    Titel:

Do konnsch nix mochn wenn dei TUMM leit et gscheida und reifa waern Mit den Augen rollen
_________________


kasknedl




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 19:59    Titel:

duddi hat folgendes geschrieben:

Neulich hobn ins selcha albana ungikekst, mir worn zi 4 (3 typn und 1 gitsche) und sie worn zi 9 odo so. Mir sein la vobei ogn gong und sie hobn voll gipöblt, ban leibile zruckkeb, nochngspuckt... Selcha typn wos la afs zomschlogn aus sein sein anfoch lama orm...


Genau, de typm regme sofl au!!! Des here iz olba efta fa der albanagang, olla unkecksn.....De wel la zomschlogn, sischt san de et glücklich! De musche etamo unschaugn gionsedo schun!
Kerat ola inzisperrn af Lebnszeit!!!!!

Echt traurig i hoff de wern et meha, obo se wert kaum do foll sein!
_________________

_______________________________________________


fropse




Beiträge: 177

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 20:03    Titel:

i hon hot schu fa mehra leit kehrt de wos ungikeggst wordn san, obo i glab ollm fa do gleich "gang" Sehr böse

baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 20:15    Titel:

back to topic pls
_________________


ivan




Beiträge: 74

BeitragVerfasst am: 29.07.2008, 11:22    Titel:

kasknedl hat folgendes geschrieben:

Echt traurig i hoff de wern et meha, obo se wert kaum do foll sein!


seido sem la et sicho... i denk ehrlich gsog das olm mehra kem wern, weil do ba ins hobn de jo is reinste paradies, de kenn sich do aufiern wiese welln und kriegn koane probleme! wenn oando fa ins a zugolle stehln tant, werda sofort ingiknastn, obo de kenn fost oan ostechn und ihnen passiert GOR NICHT!!!

Traurig obo wohr...


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Presse Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 5 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge halbfinale HOCKEY!!! Heur an dieser s... janhcp Sport 0 01.03.2011, 11:52 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge WFS - "play laut!" Radioshow airbagpromo Film, Musik & Leseecke 1 04.02.2011, 19:07 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Videopremiere "Das Land der Voll... duddi Film, Musik & Leseecke 11 20.10.2009, 21:26 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Unantastbar CD/LP "Rebellio... schkal Film, Musik & Leseecke 1 29.09.2009, 14:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge "Falsche" Brillen diao Allgemeines 44 15.09.2009, 23:30 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds