Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Forum für politisch brisante Themen
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:02    Titel: Forum für politisch brisante Themen

Nochdems vor ollem in Politikforum foscht jedo Thread lammano af italien vs österreich vs tirol odo suscht wos ausnlaft und do groasteil fa die leit nimma amol irgndwie argumentiern und sich mehr la beleidigungen anin kopf werfn ware dofior dass entwedo a eigeno bereich fi de sochn gimocht wert, odo dass speziell in dem Forumbereich a Admin odo so jeda Äußerung wos gegn an gewissn Grundrespekt gion oanfoch ausalöscht. Entwedo die leit learn awin mitnondo umzigion odo sischt konn do politikbereich fa mir aus a gilöscht wearn weil sella diskussionen breng nichts ma. Es isch schode dassz sea Schritte braucht, obo die Diskussionen fa ca. an leschtn holbm Johr ischs Diskussionsniveau ziemlich untogong. Grot pa sea brisantara Themen wiese in Politikforum a tiomo sein wars wirklich wichtig dass do wiedo awin mehr die Diskussion in Vordogrund tretit und net oanfoch lei gegnseitig niedogimocht wert und beleidigt (bin a net olbm unschuldig). Obo des war hot a wichtigo schritt dassman wiedo ibahaup diskutiern konn und a thread net fa beleidigungen zuigemüllt wert. fein war wenn do pp odo die onfon fornadmins an gewissn kodex entwicklatn an dem man sich noar zi holtn hot odo do post werd gelöscht.

bsp:

koana persönlichn beleidigungen
koana "argumente" wosn aus reina vorurteile ausakemm
ecc...

isch schode dassman aso kemm muis foscht um a holbwegs diskussion zi ermöglichn... war hot a vorschlog um de gonze soche wiedo awin af a menschlichara ebene zi breng. zensur isch olbm scheiße obo pa der diskussionskultur wos mittloweile herrscht ischs wars foscht a notwendigo schritt....
_________________


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:26    Titel: Re: Forum für politisch brisante Themen

klemi hat folgendes geschrieben:
Grot pa sea brisantara Themen wiese in Politikforum a tiomo sein wars wirklich wichtig dass do wiedo awin mehr die Diskussion in Vordogrund tretit und net oanfoch lei gegnseitig niedogimocht wert und beleidigt (bin a net olbm unschuldig). Obo des war hot a wichtigo schritt dassman wiedo ibahaup diskutiern konn und a thread net fa beleidigungen zuigemüllt wert.


/signed [odo wie des haast Lachen ]

javascript:emoticon('Böse')
Böse
i fennats a guat, wenn zb. ba dei formsochn noar a jeweils 1,2 beispiele dabei warn, wies holt ebn vielleicht net so kul isch...


wobei... wenn sowos gemocht werd, noar sollats fa mir aus xegn schun af an konsens beruhn [umfroge odo so], weil wie mo oft firkimp gibs echt viele leit, dei beleidigungen als teil ando argumentation unsegn... Mit den Augen rollen

und sischt kannts jo in zukunft 2 forntypn gebn:

an fi inholtlicha diskussion
und an fi beleidigungen und persönlicha ongriffe



ps.
und wehe do kimp itz irgnd ans af die idee, mir political correctness zi untostelln Böse Böse

Lachen
_________________


no!blog


pizata




Beiträge: 13

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:32    Titel:

irgndwie hot jo a jedo recht,
100 prozentig niemand!
obo es brauch selcha diskussion! wenn a jedo gleich denkat, und mit olls zufriedn war, se gang jo et!
Mit den Augen rollen


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:34    Titel:

jo, do mussedo recht gebn. vor längaro zeit, hone selche postiongs anfoch kommentarlos gilöscht...hot obo et viel bis gor nix gibrocht...also fa mir aus gsechn do folsche weg.

is anfochste (u radikalste) war is sperrn fan gonzn politik thread.
on sihc wars mir gleich, weile selbo la amol im nunat inne schaug, weil, wie do klemi schun gsog hot, decht ols afs gleiche ausufot.

viell. nutzats jo wos, wenn di admins di gonzn trolle jo als selcha kennzeichnen kanntn u temporär viell. dass dejenign noa wieniga yow funktionen hom und di write rechte ginumm weratn.

bo, mehr als tumme "bestraft sie" follmo grod af di schnelle a net in Mit den Augen rollen

Zitat:
rgndwie hot jo a jedo recht,
100 prozentig niemand!
obo es brauch selcha diskussion! wenn a jedo gleich denkat, und mit olls zufriedn war, se gang jo et!


di erste person, wos et vosteat, wos diskutiern hoast...
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


Zuletzt bearbeitet von ruffy am 07.07.2008, 16:36, insgesamt einmal bearbeitet


lelle




Beiträge: 321

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:35    Titel:

zensur odo ete ober es wert langsam nimmer ohne gean!! Net lai in Politische themen sondern überall dou (auch pa di foto kommentare)

I glab mir san olle net unschuldig dou (ich inkl.) mit bescimpfungen und sticheliedn!!

Mein vorschlog war, wose schun amal brocht hob, wens irgendwie gang so epas änliches wie af sonice zu tean! weil mittlerweile klopets sem meiner meinung recht guat olles zomme!!

Selche user wosn es et kapiern welln das man sich auch do benehm muas kearn anfoch zu sperrn und aus die maus


r




Beiträge: 147

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:39    Titel:

ruffy hat folgendes geschrieben:

is anfochste (u radikalste) war is sperrn fan gonzn politik thread.
on sihc wars mir gleich, weile selbo la amol im nunat inne schaug, weil, wie do klemi schun gsog hot, decht ols afs gleiche ausufot.

viell. nutzats jo wos, wenn di admins di gonzn trolle jo als selcha kennzeichnen kanntn u temporär viell. dass dejenign noa wieniga yow funktionen hom und di write rechte ginumm weratn.



Ausrufezeichen fa mir aus wars a guite idee Winken
_________________


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:42    Titel:

pizata hat folgendes geschrieben:
irgndwie hot jo a jedo recht,
100 prozentig niemand!
obo es brauch selcha diskussion! wenn a jedo gleich denkat, und mit olls zufriedn war, se gang jo et!
Mit den Augen rollen


es get net um recht odo unrecht hom, es get wie man pa ando soche argumentiert und sich in ondra gegnübo voholtit. deina postings in südtirola freiheit thread san wirklich net sochlicha beiträge... und wennman sich kritik an sich selbo vobiotit konnman seina meinung glei fi sich beholtn
_________________


pizata




Beiträge: 13

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:46    Titel:

i vopiet net kritik af meina ontwortn,
i hon la kuan luscht ma das a poor leit meine groassväto vospottn!
wenn i zi jemand persönlich epans sog, ok, sel geat jo no!
obo et ibo di familie, sem heart di kritik au!
honi et recht??


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:54    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:
Zitat:
und an fi beleidigungen und persönlicha ongriffe


sem isch gscheida man suicht sich a ondos Forum, wenn man jemand beleidign odo ongreifn will.

Das et jedn olm ols passt werds olm gebm, do in Forum isch holt a olm awin bled weil man holt la des lesn konn wos man hinschreib und je nochdem wio mans ati vormuliert konns zu Missvoständnisse kemm.

normala konversation isch olm no di Beste.



i hon des jo a scherzhoft gemant. bo, bin seit ungefähr an johr odo so olba mehr in ondre forn untowegs... sem gibs ziemlich klore regln, konn mol beispielhoft wos innakopiern:

n3tw0rk.org hat folgendes geschrieben:
Zur Erinnerung (falls es wer vergessen hat Wink ) hier noch mal der Benutzungsbedingungstext zum Nachlesen. Falls sich dieser einmal ändern sollte findet sich hier auch immer die aktuelle Version:

Dieses Forum ist vornehmlich zur Führung von inhaltlichen Diskussionen gedacht. Postings mit rassistischen, sexistischen, homophoben, faschistischen oder antisemitischen Inhalten werden nicht toleriert und kommentarlos gelöscht.

Bitte achte auch darauf die Diskussionen konstruktiv zu halten: Beiträge mit beleidigendem Inhalt und reine Provokationen werden ebenso gelöscht wie Postings, in denen Namen von AktivistInnen oder Strukturen von Gruppen - ohne deren Einverständnis - offen gelegt werden. Dies hier ist ebenso kein Platz zur Austragung von Szenestreitigkeiten - ausser natürlich auf einer rein inhaltlich argumentativen Ebene - oder zur Beschimpfung einzelner linker Gruppierungen.

Wir bitten auch um dein Verständnis, dass wir Postings mit strafrechtlich relevantem Inhalt entfernen müssen. Ebenso wollen wir darauf hinweisen, dass wir uns das Recht vorbehalten, Postings und UserInnen-Accounts kommentarlos zu löschen.

Falls du ein Posting entdeckst, das deiner Meinung nach dringend gelöscht werden muss, schicke bitte eine persönliche Nachricht an die zuständigen ModeratorInnen, manchmal können auch problematische Sachen übersehen werden.

das n3tw0rk-Team



mir isch schun klor, dass sel gonz wos ondos isch... schließlich isch sel forum z.b. speziell fi diskussionen gedenkt, dei sich a explizit gegn rassismen, sexismen, homophobien, faschismen odo antisemitismen wendit...

insofern sein die vorzeichn ziemlich klor, weil sich jo jeglicha "zensur" af irgndwos berufn muss, um sich zi legitimiern.

und wenn sel fa vornherein klor isch, noar isch di soche ziemlich anfoch.


obo youw. isch holt mol [leido Winken ] net explizit antirassistisch, antisexistisch, etc...

und es häng logisch a olbm dafun o, wer itz moderatorIn isch und wer net... [i löschat z.b. sicho gonz ondre beiträge wie z.b. wer ondos]
_________________


no!blog


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 16:56    Titel:

pizata hat folgendes geschrieben:
i vopiet net kritik af meina ontwortn


pizata hat folgendes geschrieben:
jedo mit kritik, sot gscheida gou nicht heschreibm!

_________________


no!blog


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Lob, Kritik und Vorschläge Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Wieso wert is forum net gilöscht ? sabbi98 Lob, Kritik und Vorschläge 6 01.11.2011, 16:30 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Südtiroler Gamer Forum manni87 Werbung 1 11.03.2010, 22:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Kein [FORUM] ohne [Thread] kuen Fun 145 15.05.2009, 22:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Google "Post" im Forum pp Lob, Kritik und Vorschläge 15 13.07.2008, 23:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Forum - Avatar galabriel Bugs Report 4 21.02.2007, 18:50 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds