Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


PC hängt
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
 
Autor Nachricht
fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 13.07.2008, 19:43    Titel:

corsa hat folgendes geschrieben:
und wenn man koan installationscd hot? Geschockt


muischdo holt ana besorgn ^^.. z.b. gulli board -> reitzmann XP (ca. 200mb win xp prof version).. nua konnschs ibbo rapidshare uarlodn, af cd brenn, cd inne, neustartn und nua holt fein installiern Smilie
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 23.07.2008, 20:35    Titel:

Ok suppo i hon ka CD.

Froge. Itz muss i mir is xp irgndwoher tien, woher am bestn?
Und af wos muss i olls aupassn, weil zb die "eigenen Dateien" gien volorn wenn i is betriebssystem neu augntui (man i zi wissn). Af wos muss i no aupassn meine datn et zi voliern?
Und wie longe daurt ca is neuinstalliern (i bin ziemlich faul und lossmo olls erklärn hehe)


mori




Beiträge: 228

BeitragVerfasst am: 23.07.2008, 20:43    Titel:

Also i het oana (wennse bam kuen no leb) ^^

I tat olla datein w du brauchsch sichoheitsholbo af a externa osichon Smilie
sem mochsch nia nicht folsch Sehr glücklich
_________________


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 23.07.2008, 20:45    Titel:

duddi hat folgendes geschrieben:
Ok suppo i hon ka CD.

Froge. Itz muss i mir is xp irgndwoher tien, woher am bestn?
Und af wos muss i olls aupassn, weil zb die "eigenen Dateien" gien volorn wenn i is betriebssystem neu augntui (man i zi wissn). Af wos muss i no aupassn meine datn et zi voliern?
Und wie longe daurt ca is neuinstalliern (i bin ziemlich faul und lossmo olls erklärn hehe)


also installiern brauch net so long ^^ 30 - 45 min terfasch hinkemm, letza isch donoch wido ols herrichtn -.-
also honn bis itz olm la formatiert und neu installiert, keine ahnung wias/obs dribo zi installiern get. Wenne formatiersch gian logisch olla datein fa deino Windoof partition (C: meistns) flötn, also reichts net la die Eigenen Dateien zi sichon ^^

Wohere di CD krigsch konnido itz net genau sogn xD downloadn, kollegn frogn etc. wie du willsch

wichtig isch viell. no dassido di Treibacds (Mainboard, evtl. Grafikkortn Treiba etc.) wos ban PC dobei wor herrichtisch, sischt muschdose in i-net suichn ^^ kannt viell. awin a puff wern Winken
_________________
patz0 bloggt


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 23.07.2008, 20:46    Titel:

duddi hat folgendes geschrieben:
Ok suppo i hon ka CD.

Froge. Itz muss i mir is xp irgndwoher tien, woher am bestn?
Und af wos muss i olls aupassn, weil zb die "eigenen Dateien" gien volorn wenn i is betriebssystem neu augntui (man i zi wissn). Af wos muss i no aupassn meine datn et zi voliern?
Und wie longe daurt ca is neuinstalliern (i bin ziemlich faul und lossmo olls erklärn hehe)


Google ist dein Freund!

obo i will net so sein: http://www.netzwelt.de/news/74149-xp-neu-aufsetzen-aber.html

do isch olls supo beschriebm, typisch netzwelt.de eben.

bezüglich do froge wo man windows xp an beschtn krig... i empfehl gulli folls do se wos sog, ansonsten konn do google sogn wos se isch. Winken


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds