Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Vodafone Facile Large
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
 
Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 28.07.2008, 17:56    Titel: Vodafone Facile Large

Vodafone

Tarif: Vodafone Facile Large

Flatrate mit 900 Minutn und 900 SMS af olla Betreiber Italiens und 500 MB Internettraffic (Navi, Internet, usw... obo la ibos Handy, et wenn do Handy als Modem fürn PC fungiert!!!)

ca. 80 euro/Monat ohne zusätzlicha Spesen odo Steuern (wenn man 2 Johr untoschreib, noa mit 800 euro; Handy dozui um 0 euro;)


rembrandt83




Beiträge: 176

BeitragVerfasst am: 29.07.2008, 13:11    Titel:

Jo ba di 80 Ero bleibs holt seltn, weil man jo a amo jemand im Auslond unruift, und se isch schweineteure. I hon a Votrog ba vodafone und zohl ibo 50% la fis auslond weili die Freindin sem ban stuckn hon... Sem missatnse amo an votrog mochn woe fis auslond wieniga zohlsch.

sischt klingatz guit.


arno




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 29.07.2008, 15:38    Titel:

80 EURO kling guit?

schaug amo enkra kontakte durch noar wert es drau kem dass dei olla la vodafone hobn. sebn gibs an votrog fa do vodafone woe la 15 EURO is munat zoulsch. hosch 400 min und 400 sms is monat af ondra vodafone zur vofügung fin rest zoulsh drau. gonz normal

musch nicht untoschreibn sprich konsch olm kündign krigsch hot dofier koa handy dozui. obo ba dei scheiß handieswoss dei dir unbietn mir mear als wi la egal.

und tschuldige wer brauchn schun internet afn handy??? sooo wichtig isch wo niemand fa ins. dassas et hoam dotut um di aktien kurse ozifrogn. Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen


Gast





BeitragVerfasst am: 29.07.2008, 17:45    Titel:

genau, wichtig!

ba olla FACILE Tarife koan Handy nemm!!! sischt 2 Johr Bindung...

bzgl. olls Vodafone Nummon... sel stimmp schun, obo ba mir sein ca. 30% va di Vodafone Nummon in Wirklichkeit TIM, 3 odo WIND... deswegn h i LARGE ginumm u wg NAVI und EMAIL afn Handy (500MB NET)

Des homse so gschickt zur Obzocke gimocht mit den Nummo beholtn =(

Jo, 89euro um genau zi sein...

i muss sogn, i bin des Monat schun 278sms dribo, sprich 1178sms gschriebn des monat =)

19cent/sms wos ibo di 900 isch =( autsch... naja =)

Für Auslond empfiehl i VODAFONE PASSPORT... Infos af www.190.it


arno




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 29.07.2008, 21:28    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:

i muss sogn, i bin des Monat schun 278sms dribo, sprich 1178sms gschriebn des monat =)



buo i krig koana 200 zom.


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 29.07.2008, 22:55    Titel:

rembrandt83 hat folgendes geschrieben:
Jo ba di 80 Ero bleibs holt seltn, weil man jo a amo jemand im Auslond unruift, und se isch schweineteure. I hon a Votrog ba vodafone und zohl ibo 50% la fis auslond weili die Freindin sem ban stuckn hon... Sem missatnse amo an votrog mochn woe fis auslond wieniga zohlsch.


ähm, skype?

ok sorry, BTT... i find 89 euro in monat ehrlich gsog net söfl guit fo des. ibohaup wenne schu sofl dribo bisch mit di sms, wa wo a infinity sms viel gscheida. krigsch um unto 10 euro in monat 100 sms in tog. und i glab net dasse a no wahnsinnig viel telefoniersch wenne schu sofl viel sms schreibsch. und i woas net wies iz ba ins mit UMTS-flatrates isch, obo soweit i woas krigsch se jo a um 30 euro in monat wenns la um se gang.


Gast





BeitragVerfasst am: 30.07.2008, 08:25    Titel:

dass i mit di sms dribo bin lig doron, dass i giburtstog ghob h =) noa woasch woll =)

und jo, i find is Ongebot für 89euro a net woass gott wos obo naja, ehrlich gsog ba mein telefonkonsum, kimm i aso am billigstn, weil i schien in di grenzn drin bin olm...

also i telefonier ziemlich viel =) af tim vodafone usw


und dei UMTS flatrates... naja, h meina erfohrungen domit gimocht u i mog den schmorrn gor nix...

i wohn af 300m luftlinie van umsetza ba ins und i finds mieserabl wie oft di vobindung flieg...

tjo, leido werds aso bleibn, dass mir van weitaus billigstn telefonierlond in EU zin toirstn wordn sein.

mein voto zohlt mit O2 (Deitschlond) va Italien noch Italien telefoniern 0,0575euro/min. ohne weitra kostn.

draussn sogsch wose brauchsch u krigsch a ongebot und jo italien isch is lond wos bemerknswert olls dorichtit di leit ozizockn, la nie wos dorichtit ums guit zi mochn =(


julifalk




Beiträge: 14

BeitragVerfasst am: 10.09.2008, 03:04    Titel:

rembrandt83 hat folgendes geschrieben:
Jo ba di 80 Ero bleibs holt seltn, weil man jo a amo jemand im Auslond unruift, und se isch schweineteure. I hon a Votrog ba vodafone und zohl ibo 50% la fis auslond weili die Freindin sem ban stuckn hon... Sem missatnse amo an votrog mochn woe fis auslond wieniga zohlsch.

sischt klingatz guit.




vodafone PASSPORT
im Auslond Anrufe empfongen und la 1 Euro Passivgebührn pro holbe Stunde.....


julifalk




Beiträge: 14

BeitragVerfasst am: 10.09.2008, 03:10    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:
dass i mit di sms dribo bin lig doron, dass i giburtstog ghob h =) noa woasch woll =)

und jo, i find is Ongebot für 89euro a net woass gott wos obo naja, ehrlich gsog ba mein telefonkonsum, kimm i aso am billigstn, weil i schien in di grenzn drin bin olm...

also i telefonier ziemlich viel =) af tim vodafone usw


und dei UMTS flatrates... naja, h meina erfohrungen domit gimocht u i mog den schmorrn gor nix...

i wohn af 300m luftlinie van umsetza ba ins und i finds mieserabl wie oft di vobindung flieg...

tjo, leido werds aso bleibn, dass mir van weitaus billigstn telefonierlond in EU zin toirstn wordn sein.

mein voto zohlt mit O2 (Deitschlond) va Italien noch Italien telefoniern 0,0575euro/min. ohne weitra kostn.

draussn sogsch wose brauchsch u krigsch a ongebot und jo italien isch is lond wos bemerknswert olls dorichtit di leit ozizockn, la nie wos dorichtit ums guit zi mochn =(




seltsam....bifkei isch ba Mobilfunkpreise Spiznreita.......
i wor mol a zeit drausn....zb. T-mobile preepaid....50 cent/min ins Fremdnetzt......großzügigaweiße 25 cent/min zi T-mobile........

und 2,50 min ins Auslond.....................

bo....sebm werta schun mol an guitn Taríf dowuschn hobm.......


b ins gibs jo a guate Ongebote.......die meischtn sein la leido zi plet 5 wörto ital zi lern damit sie an Tarifprospekt vostian................

njo............NET MEIN PROBLEM.......


Gast





BeitragVerfasst am: 10.09.2008, 08:19    Titel:

in Deitschlond musch la mitn Betreiber ausmochn wos du brauchsch, noa mochn sie dir a Ongebot dementsprechnd...

naja und mein Voto hots jo in do Hond, er vobrauch in Monat zw. 1000 und 2500 Euro af 1 Handy-Nummo wg do Orbat


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge probleme mit vodafone internet key danieltrub Rund um den PC 8 13.10.2009, 14:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Vodafone UMTS Stick - Ubuntu finalcollapse Rund um den PC 21 26.01.2009, 07:43 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Vodafone UMTS Stick's freakz Rund um den PC 9 16.01.2009, 19:14 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge LHC (Large Hadron Collider) in Cern -... nightfairy Forschung und Technik 52 09.09.2008, 12:46 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Vodafone hagbard News 19 17.04.2007, 12:08 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds