Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Barebone - Shop's und Info's

 
Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 17.10.2008, 17:08    Titel: Barebone - Shop's und Info's

Hey,

des war denk i mir x a Thema, wos seltn ongsprochn werd:


BAREBONE's







Folgendes:

i leigat mir gern oan zui u frog x, ob net jemand Erfohrung hot domit.

Intressiern tat mi a NZXT Rouge Case odo do Aopen G325 Gamer-Cube, Intel odo AMD QUAD, GraKa kimmp jednfolls a 8800GT vorerst inne, muss obo für a 280GTX odo 4870-X2 kompatibl sein is Case, evtl a SLI odo Crossfire. Des Weiteren 4 GB RAM 1066 DDR2.

I hon z.B. GILLARD DATENTECHNIK gfun und ALETOWARE wosn an guitn Eindruck mochn.

ALTERNATE isch net wirklich rentabl, weil a mit Eigenbau, do sel hot oanfoch a beschränkta Case-Auswohl u g nebnbei sein di Komponentn et wirklich günstiga.
HARDWAREVERSAND isch g letz dron mit mATX Boards.


kennt jemand a poor guita Shops, weil a in di spezialisiertn Foren find man nix... Traurig

EDIT: Preis war um di 701 Euro komplett (inkl. 9800GTX - i namp obo di ATI 4850 und 4GB RAM) und ba di 720 Euro (ohne GraKa) im Zusommenbau (weil sem brauch i 2 Shops)
http://www.aletoware.de/computer-gamecube-6000-9800gtx-p-820-1.html?sessID=0e9c429afab2cfdc45478bca303fbd67

EDIT2: di 8800 GT hon i schun dahoam


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 17.10.2008, 19:11    Titel:

Du gibsch mir ziviel geld aus Lachen

na i on do et recht viel ohnung in den Bereich...

on pa alternate interesse holbo amo gschaug, obo so wos war nix fi mi...
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


gegge92




Beiträge: 332

BeitragVerfasst am: 17.10.2008, 19:55    Titel:

bleda froge, i was, obo w bring des? a barbone mane... wos isch do untoschied gegn an "normaln" pc?
_________________
Alkohol ist keine Lösung, sondern ein Destillat... Sehr glücklichSehr glücklichSehr glücklich




mori




Beiträge: 228

BeitragVerfasst am: 17.10.2008, 21:58    Titel:

isch meistns ogspeckt/matx format... Mit den Augen rollen
_________________


mori




Beiträge: 228

BeitragVerfasst am: 17.10.2008, 22:08    Titel: Re: Barebone - Shop's und Info's

dasnichts hat folgendes geschrieben:
Hey,

des war denk i mir x a Thema, wos seltn ongsprochn werd:


BAREBONE's







Folgendes:

i leigat mir gern oan zui u frog x, ob net jemand Erfohrung hot domit.

Intressiern tat mi a NZXT Rouge Case odo do Aopen G325 Gamer-Cube, Intel odo AMD QUAD, GraKa kimmp jednfolls a 8800GT vorerst inne, muss obo für a 280GTX odo 4870-X2 kompatibl sein is Case, evtl a SLI odo Crossfire. Des Weiteren 4 GB RAM 1066 DDR2.

I hon z.B. GILLARD DATENTECHNIK gfun und ALETOWARE wosn an guitn Eindruck mochn.

ALTERNATE isch net wirklich rentabl, weil a mit Eigenbau, do sel hot oanfoch a beschränkta Case-Auswohl u g nebnbei sein di Komponentn et wirklich günstiga.
HARDWAREVERSAND isch g letz dron mit mATX Boards.


kennt jemand a poor guita Shops, weil a in di spezialisiertn Foren find man nix... Traurig

EDIT: Preis war um di 701 Euro komplett (inkl. 9800GTX - i namp obo di ATI 4850 und 4GB RAM) und ba di 720 Euro (ohne GraKa) im Zusommenbau (weil sem brauch i 2 Shops)
http://www.aletoware.de/computer-gamecube-6000-9800gtx-p-820-1.html?sessID=0e9c429afab2cfdc45478bca303fbd67

EDIT2: di 8800 GT hon i schun dahoam


Longsom miasat jedo do dai SYS auswendig kenn, ba de vieln threads Mit den Augen rollen ^^
_________________


Gast





BeitragVerfasst am: 17.10.2008, 22:38    Titel:

@ kuen:

deswegn h i mein gonzn Schimpl vokaft (ausso PSP u Autoonloge)
u boh, isch jo eigntlich mein Soche =)


@gegge92

war für's Zimmo, erstns kloan, zwoatns leise und drittns transportierbor...


@mori

Ausso dass i ihn x ongibotn h u ba Ati vs. nVidia dribo wos gschriebn h bzgl GTX280 wissat i itz net viel...

I u Bruido h mitnondo inson PC, der x do zin Vokauf ongibotn wor, aussn sem isch nix wordn, dofier an Toal dovokaft u itz erneuert.
Obo wie willsch zi Zwoat af 1 PC zockn? Sel geht oanfoch net u bol myn Bruido a Spiel hot, zockta Tog u Nocht durch u in PC mogsch 1 Monat vogessn, deswegn suich i mir itz an oagn u des tat mir guit innepassn.
Di oltn Karrn heibn UT3 net amol, wos willsch noa mochn?

Und g nebnbei, sein dei gor awien billiga als a Tower, wenn i in sem gleich zommstell, kimmpa um di 100 Euro toira bis Transport u olls hosch...

Isch jo net, dass is Geld afn Bam wochsat

I find dei Grattlan supo, a Kolleg aus Lana hot oan, Leistung isch identisch u er nimmpn in do Tassche mit, i mog jedsmol a Theato voonstoltn, weila ibo 30kg weg u WaKü hot Weinen

I moan sein jo net bleida Gründe


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge PC-Shop barista Rund um den PC 27 21.02.2005, 19:39 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge www.cliquenraum.info.ms hagbard Werbung 2 28.12.2004, 17:56 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds