Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Umfrage zur LAN
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
 

Wie wor die LAN?
top
45%
 45%  [ 17 ]
flop
54%
 54%  [ 20 ]
Stimmen insgesamt : 37

Autor Nachricht
kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 02.11.2008, 22:46    Titel: Umfrage zur LAN

Servus,

also als erstis mechatimi amo pa di gonzn leit bedonkn wosn kemm san, suppo giwedn

wos sog es dozui, wor di lan eha top, odo eha flop?

AJO PS:

i entholtmi do obstimmung

und jo i woas 10€ worn awin happig, obo kennt gearn es mit di geräte und in sool usw zohl^^

di negste gibs schun wido fi 5€, iz san di switch ogizohlt und passt

JEDNFOLLS KRITIK UND VORSCHLÄGE SAN ERWÜNSCHT
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 02.11.2008, 23:55    Titel:

i wor zwor et obo koa bf2 hopas gspielt...

viel zi viel cod4 wos i keart hon
meara obwechslung isch erwünscht + evtl is negste mol a plan austell, wende wos gspielt weart und deswegn vl länga
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 00:00    Titel:

forst1857 hat folgendes geschrieben:
i wor zwor et obo koa bf2 hopas gspielt...

viel zi viel cod4 wos i keart hon
meara obwechslung isch erwünscht + evtl is negste mol a plan austell, wende wos gspielt weart und deswegn vl länga


speil la bf2 wenn la 3 leit dofir san^^

und es isch schwierig an plan mochn, weil jedn epas ondos gfollt und eigntlich hotman megn cod IV nix gheart dassz et gipasst het...

jednfolls wearmo pa do negstn schaugn an plan auzistell
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


zerocool273




Beiträge: 2

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 00:13    Titel:

leider wor mein PC net bereit. Schade wäre gerne kemn

fumo




Beiträge: 92

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 00:18    Titel:

an Plan find i net unbeding so guit, sem isch zi viel di Meinung fa den drinn wosn mocht.. I tat eha vorschlogn dass man um 2a, 6a, 10a, also olba wido, so a ort Vosommlung mocht wo jedo sog wosa iatz gern spiel tat und noa konn man kurzfristig an "Plan" zomstell. Teilweise isch se schun recht schwierig ondre Leit dazui zi breng a ondos Spiel zi spiel, wenn man des obo zi mehra ausmochat gangs sicho bessa!

Zi BF2: Es worn zimlich viel wos COD4 odo CSS mehr odo wianiga fanatisch gspielt hobm, bessare BF2-Spiela worn wianiga.. i hets gern amol gspielt! hot obo niamand lust kop..


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 00:32    Titel:

fumo hat folgendes geschrieben:

Zi BF2: Es worn zimlich viel wos COD4 odo CSS mehr odo wianiga fanatisch gspielt hobm, bessare BF2-Spiela worn wianiga.. i hets gern amol gspielt! hot obo niamand lust kop..


OLLA san ebm fanatisch af cod4, di sem lossn gor koa ondos spiel zui obo af a LAN muss man fa mir aus gsegn tolerant sein

BF2 tat i obo wenn noa la infantery only zockn sischt kem a poor la mit di jets und noa mochts (a als jetpilot) et longe hetz.. is gleiche mit di panza.. sem wearat la spawngicampen
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 00:38    Titel:

forst1857 hat folgendes geschrieben:
BF2 tat i obo wenn noa la infantery only zockn sischt kem a poor la mit di jets und noa mochts (a als jetpilot) et longe hetz.. is gleiche mit di panza.. sem wearat la spawngicampen


Man kennat do jo a wido kompromisse ingion und sogn ok, 2 maps mit helis, bzw. jets usw^^ und noar fa mir aus 6a infantry only...

do gibs ebm viel meglichkeitn...

sem war schun is gschaidigste wie do max gsog ot olba wido aso a vosommlung... man kennat sem jo oanfoch amo pan switch di gonzn ports blockn Lachen noar schaug sicho jedo her^^
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


ffutsi




Beiträge: 284

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 00:51    Titel:

i wor zwor et, obo ba bf2 wari af jedn voll dobei, war obo a hetzig hin und wido a runde wake odo ondra vehiclemaps zi spieln ... Smilie
_________________


benni90




Beiträge: 73

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 01:28    Titel:

Also fa mir aus gsegn ischs (trotz klianara ausfälle^^) gonz guit gilung. Mann hot eigntlich olm giwisst wos zockn und dofetzt hot man sich durchgehend. "Des isch a Schuile" OMG LOL Lachen Lachen Lachen na wia gsogg i frei mi schun af di negschte
_________________
Wenn alle Leute nur dann redeten, wenn sie etwas zu sagen haben, würden die Menschen sehr bald den Gebrauch der Sprache verlieren.

William Shakespeare


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 03.11.2008, 01:29    Titel:

benni90 hat folgendes geschrieben:
Also fa mir aus gsegn ischs (trotz klianara ausfälle^^) gonz guit gilung. Mann hot eigntlich olm giwisst wos zockn und dofetzt hot man sich durchgehend. "Des isch a Schuile" OMG LOL Lachen Lachen Lachen na wia gsogg i frei mi schun af di negschte


und wos holtisch du fa de "vosommlungen" bzw klionara untobrechungen wo man sich olls oret?
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds