Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


MATURABÄLLE
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
 

Wo worn die MATURABÄLLE am beschtn?
Sand in Taufers
33%
 33%  [ 42 ]
Innichen
4%
 4%  [ 6 ]
Sexten
33%
 33%  [ 42 ]
Welsberg
28%
 28%  [ 35 ]
Stimmen insgesamt : 125

Autor Nachricht
corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 13:17    Titel:

andi ba dir glabatis no^^ -> pfalzen... Winken
_________________
Sprächen die Menschen nur von Dingen, von denen sie etwas verstehen, die Stille wäre unerträglich.


bochla




Beiträge: 106

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 13:36    Titel:

Haha xD... Innichen 0.. schun eha traurig, obo i hon selbo fir sond gstimmp Smilie
Nojo, dovier isch hot in Innichn Rosnmuntaball Winken


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 13:47    Titel:

bochla hat folgendes geschrieben:
Haha xD... Innichen 0.. schun eha traurig, obo i hon selbo fir sond gstimmp Smilie
Nojo, dovier isch hot in Innichn Rosnmuntaball Winken


ebm...find einige ondre bälle sowiso ba weitn bessa wie de maturabälle.

und sem findi is resch haus in innichn unds haus sextn top.

sist für maturabälle a sond. et fa do loge natirlich Winken anfoch fein groaß augetalt olls.
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


Gast





BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 14:03    Titel:

Soolmäßig findi Haus Sexten und Bürgersool in Sond top!

Gast





BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 16:44    Titel:

Bälle werdn olba schlechta...

entwedo schlecht organisiert...

in oaling am somsta, hots erst um 10a endlich x wos ondos als Bier zi trinkn gebn, weilse XYZ keine Ahnung ghob h...


odo NULL ideen mehr...

i vosteh schun, dass fost olla ideen schun x worn, obo noch 2 johr woass sel jo koando mehr...

weil i find di themen longsam lächolich, noa gesch inne u noa isch NULL in den thema girichtn... am somsta in oaling worn di preise af sella papierscheibn gschriebn (hättn plottn "LP" sein gsollt)

naja, ohne thema mochn war gscheida sem, an laarn, trostlosn raum ohne forbn, mit pudl u 6 tische konn man a ohne thema bräng...


Fazit: sein echt longweilig wordn u seltn amol, dass wido amol ba oan wirklich leit sein...

wo sein meina zeitn hin, wo FULL-HOUSe x2 standard wor?


trenkale




Beiträge: 216

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 17:25    Titel:

keine Sorge am 10.Jänno gibs wido amo an ordntlichn Ball (in Oaling) Sehr glücklich

chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 17:41    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:
Bälle werdn olba schlechta...

entwedo schlecht organisiert...

in oaling am somsta, hots erst um 10a endlich x wos ondos als Bier zi trinkn gebn, weilse XYZ keine Ahnung ghob h...


odo NULL ideen mehr...

i vosteh schun, dass fost olla ideen schun x worn, obo noch 2 johr woass sel jo koando mehr...

weil i find di themen longsam lächolich, noa gesch inne u noa isch NULL in den thema girichtn... am somsta in oaling worn di preise af sella papierscheibn gschriebn (hättn plottn "LP" sein gsollt)

naja, ohne thema mochn war gscheida sem, an laarn, trostlosn raum ohne forbn, mit pudl u 6 tische konn man a ohne thema bräng...


Fazit: sein echt longweilig wordn u seltn amol, dass wido amol ba oan wirklich leit sein...

wo sein meina zeitn hin, wo FULL-HOUSe x2 standard wor?


oanoseits gib i do recht, mit di themen und organisation und so werds wirklich letza...

obo i woas net wose moansch mit an ball wo wido amo wirklich leit san? des johr in sextn giwesn? letztes johr af irgnd oan in sond giwesn? volla get wo wirklich nima, und i finds ongenehma wenn man in do disco nö irgndwi a chance hot zi tonzn ohne dass man dobei in 20 leit is getränk schittit...


thedollar




Beiträge: 548

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 18:02    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:
Bälle werdn olba schlechta...

entwedo schlecht organisiert...

in oaling am somsta, hots erst um 10a endlich x wos ondos als Bier zi trinkn gebn, weilse XYZ keine Ahnung ghob h...


odo NULL ideen mehr...

i vosteh schun, dass fost olla ideen schun x worn, obo noch 2 johr woass sel jo koando mehr...

weil i find di themen longsam lächolich, noa gesch inne u noa isch NULL in den thema girichtn... am somsta in oaling worn di preise af sella papierscheibn gschriebn (hättn plottn "LP" sein gsollt)

naja, ohne thema mochn war gscheida sem, an laarn, trostlosn raum ohne forbn, mit pudl u 6 tische konn man a ohne thema bräng...


Fazit: sein echt longweilig wordn u seltn amol, dass wido amol ba oan wirklich leit sein...

wo sein meina zeitn hin, wo FULL-HOUSe x2 standard wor?


Sehr böse großes Bravo------

$


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 18:39    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:
Bälle werdn olba schlechta...

entwedo schlecht organisiert...

in oaling am somsta, hots erst um 10a endlich x wos ondos als Bier zi trinkn gebn, weilse XYZ keine Ahnung ghob h...


odo NULL ideen mehr...

i vosteh schun, dass fost olla ideen schun x worn, obo noch 2 johr woass sel jo koando mehr...

weil i find di themen longsam lächolich, noa gesch inne u noa isch NULL in den thema girichtn... am somsta in oaling worn di preise af sella papierscheibn gschriebn (hättn plottn "LP" sein gsollt)

naja, ohne thema mochn war gscheida sem, an laarn, trostlosn raum ohne forbn, mit pudl u 6 tische konn man a ohne thema bräng...


Fazit: sein echt longweilig wordn u seltn amol, dass wido amol ba oan wirklich leit sein...

wo sein meina zeitn hin, wo FULL-HOUSe x2 standard wor?


*zustimm*
wor hoir in erstn in welsbberg...und es hot kan spass gimocht.
irgndwos ish anfoch ondorst mittlaweile. entwedo bine zi olt Winken odo di leit feirn heint ondorst. fria ishs ba bälle olm sofl obgong, heint ishs olm eha af do ruihign seite.
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


cruelangel




Beiträge: 103

BeitragVerfasst am: 10.11.2008, 21:49    Titel:

Nyu man konns holt nia in olle recht mochn... mir hobm in Somstig "Orient Express" in Pacherhaus, und mir probierns wirklich so viel wia meglich drau auszurichtn - obr nuar werfn dr di leit wiedr vor, dass es thema nicht mit schuale zu tian hot...

Fa mir aus gsechn isches inzwischn schwar gewordn, sich no a nuis, no nia dagewesenes Thema auszudenkn, wo s gleichzeitig um schuale geat. Und nuar wearts holt entweder a Themenball, wos mir persönlich bessr gfollt, odr holt inrga cools wortspiel mit schuale und nuar a "normalr" ball...

Ollrdings muaß man a nochdenkn wos man olls nochn Thema ausrichtn konn: einlodung, deko, mittrnochtseinloge und vielleicht no gonz a special feature, folls man a passendes thema drzua hot (Beispielhoft hots di Lewit Innichen letzts Johr gemocht, wo s um Irlond gongen isch - mit extra Guinness-Standl und irischer band) ... obr schlussendlich ischs holt dechtr a ball und olle bälle wearn zum schluss ziemlich ähnlich sein fan oblauf her...


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Weekend Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
Seite 2 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Maturabälle 2010 / 2011 benno92 Weekend 1 19.12.2009, 16:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Maturabälle 2008 chris90 Allgemeines 26 25.10.2007, 18:33 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds