Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Windows 7
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 13:35    Titel:

luk911 hat folgendes geschrieben:
ok guit se isch an argument.... obo sem war gscheida man tanat pa de festplottn weitaforschn mit den zwischnspeicho odo so... uanfoch hardwaremäßig... weil di ram mochn in akkuvobrauch net aus... Winken


Sell wert sowiso schon di gonze zeit gitun Mit den Augen rollen obo er isch holt amo effizienta und billiga wenn is betriebssystem mitspielt
und ibohaup fingsch ka ondos Betriebssystem mit soffl an hoachn Ressourcenvobrauch wia Windows, oftamo frogime wirklich wos do in hintogrund so extrem groass/viel laafn muss. Denn wosse mit Windows tian konnsch (Spiele ausginumm) konne in jedn ondon BS gleich guit wenn net bessa ^^ und aussodeme wille di Freiheit mein Betriebssystem zi voändon wiamos passt

obo i setz amo hoffnungen in Seven ^^

p.s. zi Aero xD mein Ubuntu konn des bessa (Compiz gibs in foll schon länga wia Aero ^^)
http://www.youtube.com/watch?v=xC5uEe5OzNQ
obo i brauch des net ^^
_________________
patz0 bloggt


luk




Beiträge: 168

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 14:16    Titel:

i lieb des zoig^^
_________________


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 14:30    Titel:

luk911 hat folgendes geschrieben:
onsichtsoche XD also i bin fan vista begeistot... und wenne ehrlich bisch, aereo und des zoig kriogsche pa xp nio so guit drau wi af vista... pan datein kopiorn usw des isch hot uanfoch a ondra welt, ausodem honi et luscht 15 voschidna progremme lafn zi lodn af xp um is vista ausschaugn zi hobm, also dai sem konnschdos glei installiorn... (dofun ogsegn hon i 4GB ram und et luscht af uan giga zi vozichtn la wegn gagg 32bit) Winken


i hon tune up lafn =) se lafat ondorst a, noa konn i also glei mein beliebign style hernem Smilie jo es gebat schun no programme fi a sidebar und fi de linge alt+tab aereo unsicht und sogor epas, wo man odo meara desktops hot, mit animationen und olls a la linux Winken
di greastn probleme fa vista 64bit isch holt die soche mit die treiba. ba do 32a version geats jo no holbegs obo es gib viel wos oanfoch et tadllos funktioniert, also awin unvollständig. Zin glick homsis mittloweile so weit dass se a meara odo wieniga passt.
ba win 7 solln treiba und programmlan meglichst dovor ausakem, wos die beta, de jo schun weit vor do voöffntlichung kem isch a noamo zoag. kaspersky hot z.B. schun an antivirus herause
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


luk




Beiträge: 168

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 15:43    Titel:

jo ok se wert schun sein... obo i hon pa vista mit 64bit no kuana probleme mit irgndwelche driver kop, im gegntual... teils feina wi xp....
im foll: Tune up konn in aereo et erzoign, di fenstolan bleibm undurchsichtig Winken
_________________


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 16:08    Titel:

jo schun klor obo man konn awin transperenzspielchen mochn Winken
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 17:36    Titel:

@luk911
du schweifsch van thema oh, es get do net umin untoschied zwischn xp und vista...
obo zi an post va dir awin friha:

luk911 hat folgendes geschrieben:
mit windows 7 konnsch jo nimma olls tion fa vista... di leit regn sich au "VISTA isch ibolodn"... omg... also dümma gangs nimma... i muan i zohl jo fi den schimpl nua werts wo epas kenn miosn a odo... Geschockt ... naja, jedem das seine.... und i glab wennman RAM genui hot, worum sots nua la 480MB fa 4GB(?!?!?!) brauchn? Mit den Augen rollen


eben zohl i fi den "schimpl"! se isch jo is problem, es werdn oan sochn augizwung wos man net amo braucht!

beispiel: i hon mo mit vlite a eigna vista installation gimocht. olls ausngiworfn wos i net brauch, iz ischs a schions schlonkis betriebssystem. i hon koan internet explorer öbm, i hon koan wmp öbm, usw. usf... und zwor ausm sebm grund weils zi de gonzn tools viel bessara freeware alternativn gib. deswegn find is frech dass man fi sochn zohlt, wos man net braucht! sebm isch mo is windows 7 konzept schu lioba, vlt druckts jo a in preis awin... obwohl se gegn di preispolitik va microsoft gang. Winken

und jo, WENN man RAM ginui hot, logisch. obo woasch wos? mir isch lioba es werd effizient gschriebm, sodass i la 1 gb ram brauch und is windows va mir aus 500 mb ausfüllt, wi wenn i 4 gb ram brauch und is windows 2 gb ausfüllt. odo dir net? jednfolls freits di hardwareherstella wos windows do tut, und si zohl sicho net letz dofier... immerhin oa guits hot: die entwicklung treibs wohl voron.


jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 24.01.2009, 19:47    Titel:

madoia chris90 du konnsch jeda diskussion vonichtn weile ollm so vodommt recht hosch Winken
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


luk




Beiträge: 168

BeitragVerfasst am: 25.01.2009, 02:58    Titel:

naja vostesch... ohne internet explorer... WIE LODISCH DU FREEWARE OCHA? Cool naja... und ausodem, dai do mediaplayer tuit sein dionst schune, i nimmin gern her... (eha in vlc obo fi musik... geta guit. ) und de soche megnin preis Smilie microsoft werd sicho net wegn wioniga produktionskostn in preis senkn, de san a la af profit aus.......... wersch schu segn, is windows 7 wert et billig Smilie ausodem des mit di ram... pa mir laft vista af 4gb so, dasz oft 2 gb brauch, ok... obo a la weil i ingstellt hon dasz di prozesse frisch inelodit dass i pa Safari zb la drauklick und losfetn konn... wenn i la 2gb innetui, brauchs vista sem zb la 600mb ram... also insofern... Cool
_________________


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 25.01.2009, 19:03    Titel:

luk911 hat folgendes geschrieben:
naja vostesch... ohne internet explorer... WIE LODISCH DU FREEWARE OCHA? Cool naja... und ausodem, dai do mediaplayer tuit sein dionst schune, i nimmin gern her... (eha in vlc obo fi musik... geta guit. ) und de soche megnin preis Smilie microsoft werd sicho net wegn wioniga produktionskostn in preis senkn, de san a la af profit aus.......... wersch schu segn, is windows 7 wert et billig Smilie ausodem des mit di ram... pa mir laft vista af 4gb so, dasz oft 2 gb brauch, ok... obo a la weil i ingstellt hon dasz di prozesse frisch inelodit dass i pa Safari zb la drauklick und losfetn konn... wenn i la 2gb innetui, brauchs vista sem zb la 600mb ram... also insofern... Cool


i lod vielleicht die freeware ocha, setz in pc neu au, und installier se noa? schu amo an se gidenkt? Winken

dass do mediaplayer sein dionst tut lossi dahingstellt, se isch jedn seina soche und vollkommen ok wea in benutzn will. obo i will ihn net ongidrahnt krign wenn i ihn net benutz!

des mit di produktionskosten vostea i net wie du des moansch... wieso solln di produktionskostn fi microsoft sinkn? konn do net gonz folgn.

und dass do ressourcenvobrauch awin unverschämt hoach isch loss i mo net ohstreitn, jednfolls mit do vista standardinstallation odo an beschtn no mitn ultimate extra special extended edition. Mit den Augen rollen es get do jo net um se obs fi oan persönlich guit get, weil es hot holt net jedo an pc mit 4gb ram dahoame, se musche vostin... und a jedo hot oanfoch net di kenntnis sich seina vista-installation z.b. ebm mit vLite (konni übrigens sehr empfehl...) zirecht zi schneidn wies oan passt.

und do get mos jo a nö wioniga umin ressourcenvobrauch, sondon viel meara um se dass i a paket ongidrahnt krig wos i net amo zi do hälfte ausdonutz, und se wersch wohrscheinlich koando...


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 26.01.2009, 01:42    Titel:

chris90 hat folgendes geschrieben:
mit do vista standardinstallation odo an beschtn no mitn ultimate extra special extended edition [...] es get do jo net um se obs fi oan persönlich guit get, weil es hot holt net jedo an pc mit 4gb ram dahoame, se musche vostin... und a jedo hot oanfoch net di kenntnis sich seina vista-installation z.b. ebm mit vLite (konni übrigens sehr empfehl...) zirecht zi schneidn wies oan passt

Deswegn gibs z.B. fa XP (Home/Professional/Mediacenter) und fa Vista (Home Basic, Home Premium, usw...) Wenn man noar natürlich is Ultimate installiert, isch klor und recht dass a olle Ultimate-Sochn mitinstalliert sein. Wenn mis et gonz teischt isch ba do Home Basic Version sogor is Aero ogscholtn.
Und sischt konnsche wo a Standardprogramme zuweisn, z.B. ".mp3" la mitn VLC autian. einige sochn lossn sich sogor deinstalliern wenns ame af di sockn geat. DIR passt z.B. do IE und do Media Player et. Wos tattnen ondra wos ihr System et anfoch aso noi ausetzn kenn. Di sem sein froa wennsis hobn und kenn noar olba no ondos zoig drau tian
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 4 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge windows 7 uneingeschränkt benutzen? finalcollapse Rund um den PC 7 19.07.2009, 14:32 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Windows live Messenger 9.0 ffm Rund um den PC 0 01.05.2009, 14:31 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Windows XP Image zum Download gesucht pinna Rund um den PC 2 06.12.2008, 02:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Linux und Windows Vista auf dem selbe... kuen Rund um den PC 23 09.03.2008, 18:53 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Fehler in Update von Kaspersky legte ... freakz Rund um den PC 3 31.12.2007, 03:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds