|
|
Autor |
Nachricht |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 27.04.2009, 16:03 Titel: |
|
|
tristwood hat folgendes geschrieben: |
i moan la, des sollat ba ins a amol a thema sein, olm werd la va trennung usw gired, obo nie amol vielleicht zommziholtn. |
100% agree. obo die italienischn und deutschn rechtn kenn is gegnseitige provoziern et lossn und unton sem hot noar is gonze lond zi leidn. _________________

|
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 27.04.2009, 16:41 Titel: |
|
|
danix hat folgendes geschrieben: | Ma mir kimb schun 4, dass do Waschtl schun awin auffällig isch.. isch ba a kraizung wo sehr viel autos fobeifohrn.. und glab et dasstsich fi se kuondo intressiert.. erst recht et wenn jährlich a Kronz niedogeleg wert, nuo kannts schun a poor intressiern wos sich do dohinto fobirg.. |
la amo a zwischnfroge? hots di (bevor schützn mitn gerede fa do kundgebung ungfong homm) wirklich so intressiert/gstört?
find z.B. de Brugge in stegn um einigis letza, folls do di se amo augfolln isch (in der Diskussion isch di se meines wissns no nia erwähnt wordn ob wohl sell a offnsichtlichas faschistischis relikt isch als do waschtl) obo in mensch muss jo olls direkt unspring bevoras bemerkt ^^ (und sog itz net du waschs la fa di flyer fa di schützn ^^) _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
Gast
|
Verfasst am: 27.04.2009, 16:51 Titel: |
|
|
i orbat im Gostgewerbe und bin ondauernd domit konfrontiert, weil wir 90% la Turistn hobn und af Nocht in do Bar wo i orbat, kimmp man gern ins reidn.
Dass i sie a augiklärt hon, soweit mein Wissn reicht, sel isch schun do Foll und trotz viele Meinungen mittloweile in den Thema, sein meina Informationsweitagobn Sochlich und hom nix mit meindo Meinung zi tien, wenn et is thema noa mehr gired wordn, isch, noa hon i a koan Stellungnohme ogebn, sel isch jedn selbo ibolossn.
Des mitn Onspring, muss i zuigebn, isch a aso, des mitn kenn net, is Thema Waschtl hon i schun in do Mittlschuile mitkrig, weilmo an Schützn drin ghob hobn und in Bruneck noa in do Schuile, hon i mir den a mol ongschaug, obo ansonstn war mir der et so augfolln wie in ondra.
Dass der do steht af do Kreizung jo, obo wenn koan Cabrio hosch, noa schaugsch woll eha gonz wienk dohin odo? Hegstns mit an Wirstl in do Hond
Na itz im Ernst, is Sieges-, Freiheitsdenkmol isch jo a net in a wundoboro Loge, isch zwor viel vokehr und man fohrt drum herum, obo wos gibs sem a schun, wos oan dohin voleitit ausso man wohnt sem odo geht sem Diaz-Strosse Schuile?
Des muss man et segn, wenn man als Touri in BZ isch, eha di Tolfawiesn und va sem aus, mussche schun a Loge suichn um is Denkmol zi sechn.
Mi störn dei Denkmäldo net, net wennse normal als Denkmol bzw Mahnmol genutzt werdn, obo aso wies ba ins isch, störnse mi, obo net weilse do sein odo wegn den wosnse representiern, sondon wegn di Leit wos manondotonzn und sich wichtig mochn welln, net für di Soche, sondon vielfoch für ihr oagns ego.
I war froah, dassn sella Sochn stien, aso konnsche mindistns in 100 Johr no sogn wos passiert isch ba ins und dribo reidn, wenn di Gschichte mitn Bulldozer löschn tusch, tusche eigntlich do Geschichte nix guitis, weil zw Vofälschung usw, geht olls volorn wofür oando gikämpft hot.
Also stien lossn isch meina Meinung und dei aso nutzn, dassnse kulturell an Wert hobn, MAHN- odo DENKmal, gonz egal, dei missn holt richtig ginutz werdn, sem seinse wos wert
EDIT: Geschichte sollat jo bekonntlich lehren, obo mir kimmp longsam vier, dass di meistn Geisto la leert *cools Wortspiel* 
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 27.04.2009, 18:02 Titel: |
|
|
Traurig das fi viela linka (im Forum, odo Parteien (die Grünen) odo Antifa (nenn sich antifaschischten) in Ellecosta kritisiern obwohl er teilweise recht hot (Für Südtirol 1945 koun tag der Befreihung, logisch 1943 a net, traurig obo wohr in viel Südtiroler isch unte de 2 Johre Nazis bessa gong wie dovor und bis zum 2. Autonomiestatut..... , obo ibo die Aktion Seppis wos viel die größere Provokation isch schweignse.....
Tschuldigung der hot am Tag der Befreihung ibon Faschismus mit offensichtlichen Faschischten an Kronz niedogeleg wo koun deutscher Südtiroler hingien giterfft hot... Und die Polizei hot zuigschaug!!!!
Koun deutscho Poltika in Südtiroler Politiker kennat so offensichtlich mit Nazis umrenn ohne an groußn Aufschrei besonders af linka seita..... obo wenns italiener tien großes schweigen.... Gegn des san sa angeblicha Buchvorlesungen fan Leitner harmlos... obo sem wert girett.....
Denkt amo olla awin in Vohältnissen.... Des kennat sich nettamo a Herr Strache leistn und do se hot sich viel gileistet.......
Sog mo immand amo a lond wo Politiker so offensichtlich mit Faschis herumrenn kenn, wie in Italien.....
Sa Aktionen fa die schützen, (a fa ondra Vereine wünschenswert) san aktueller und wünschenswerter den je!!!!!
Zitat: | Und is oane, bzgl. wos i für di Wirtschoft in Südtirol gidenkt hon, dassts in di leit do ba ins mol klor werdn muss (des wor so ca. 2006 wenn i mi net irr) wor lediglich, dass des Schlaraffnlondgetue und Armut- und Probleme-unton-Tisch-Gikehre a Totsoche isch und dass die Südtiroler Haushälte am Arsch sein bis Ende 2007, sowie a viele Hondwerka und ondra Firmen. I hon mi um 1 Johr und a bissl mehra voschätzt, obo de facto isch's noa im Großformat kemm und itz sigs mol wido niemand af inso Kloans bezochn, wos obo Totsoche isch, isch dass des dechto kemm war ba ins und schun im kemm wor zi do sem Zeit... |
@ tristwood... Guits Beispiel fi wirtschaftlich unkenntnis.... Südtirol gets iz in do wirtschoftskrise hervorragend in vogleich zi olla ondron ländo.... Ba ins wert 0 wochstum prognotiziert in Deutschlon, Italien -5%.... Ondra warn frou fi insra storka, diversizierter Wirtschoft....Mir san in do größtn Wirtschaftskrise und Südtirol merkt fosch nix.. Schaug amo awin nochrichtn wiss in do Usa, Spanien, Japan, China, Englond ausschaug... (Millionen Orbatslosen, Schulden, Zwangsverkauf........) Wenn Südtiroler Haushalte am Arsch san, wo san nou die ondon ländo???? _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 27.04.2009, 19:18 Titel: |
|
|
basileia hat folgendes geschrieben: | stm hat folgendes geschrieben: | @ tristwood... Guits Beispiel fi wirtschaftlich unkenntnis.... Südtirol gets iz in do wirtschoftskrise hervorragend in vogleich zi olla ondron ländo.... Ba ins wert 0 wochstum prognotiziert in Deutschlon, Italien -5%.... Ondra warn frou fi insra storka, diversizierter Wirtschoft....Mir san in do größtn Wirtschaftskrise und Südtirol merkt fosch nix.. Schaug amo awin nochrichtn wiss in do Usa, Spanien, Japan, China, Englond ausschaug... (Millionen Orbatslosen, Schulden, Zwangsverkauf........) Wenn Südtiroler Haushalte am Arsch san, wo san nou die ondon ländo???? |
autsch. es was gor niamand wies südtirol in do wirtschoftskrise gian werd weilman noch an holbn johr kana prognosn mochn konn die bombe kriagn mir schun ano zi gspiern..keine sorge..in 2 johr werds erst bemerkbor werdn --> schun mol wos fa makroökonomie keart?! fa do auswirkung von rezessionen af klein und kleinstunternehmen? und sog mir iaz net i vosteah nix dovun weil i beschäftig mi seit 3 johr mit der thematik^^ die weltwirschoftskrise ob 1929 hot fost a johrzehnt gidauort, glabsch iaz dauorts wianiga long bis sich ols wiedo erholt hot. also bitte keine prognosen noch an holbn johr.
und sel war woll logisch [und zwor ökonomisch logisch weil insre betriebe und unternehmen fost net an do börse notiert sein] natürlich hobns de firmen de mit der finanzblose spekuliert hobn friah zi gspiern kriag. und die sel sein nun mol in die fa dir obn genonnt länder zohlreich votretn.
dass a region mit de poor einwohner woll so schnell nix dovun gspiert isch desholb auch logisch. aufgrund der obn genonntn gründe...hebmo iaz un südtirol mit die weltwirtschoft dominierende ländo zi vogleichn? |
Studiern houst net vostien!!!!!
1) betriebe gets net letz weilse an do finanzblose spekuliert hom, sondon weil die Exporte und Kundennochfrogen innbricht..
2) Wegn do diversifiziertn Wirtschoft gets Südtirol no holbegs guit (net ols la Industrie, (Tourismus+ Agrar recht wichtig)
3) Hon nie gsog daz ins sehr guit get... La daz in iz bessa und innan johr a bessa gien wert aufgrund insra stabilen wirtschoft....
konsch südtirol a mit regionen fa weltwirtschof dominierenden Stootn vogleichn... Am sem solls net scheitern..
Tschuldige... Hot eigentlich ols nixma mittn thema zi tien.... _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 27.04.2009, 19:48 Titel: |
|
|
basileia hat folgendes geschrieben: | stm hat folgendes geschrieben: | basileia hat folgendes geschrieben: | stm hat folgendes geschrieben: | @ tristwood... Guits Beispiel fi wirtschaftlich unkenntnis.... Südtirol gets iz in do wirtschoftskrise hervorragend in vogleich zi olla ondron ländo.... Ba ins wert 0 wochstum prognotiziert in Deutschlon, Italien -5%.... Ondra warn frou fi insra storka, diversizierter Wirtschoft....Mir san in do größtn Wirtschaftskrise und Südtirol merkt fosch nix.. Schaug amo awin nochrichtn wiss in do Usa, Spanien, Japan, China, Englond ausschaug... (Millionen Orbatslosen, Schulden, Zwangsverkauf........) Wenn Südtiroler Haushalte am Arsch san, wo san nou die ondon ländo???? |
autsch. es was gor niamand wies südtirol in do wirtschoftskrise gian werd weilman noch an holbn johr kana prognosn mochn konn die bombe kriagn mir schun ano zi gspiern..keine sorge..in 2 johr werds erst bemerkbor werdn --> schun mol wos fa makroökonomie keart?! fa do auswirkung von rezessionen af klein und kleinstunternehmen? und sog mir iaz net i vosteah nix dovun weil i beschäftig mi seit 3 johr mit der thematik^^ die weltwirschoftskrise ob 1929 hot fost a johrzehnt gidauort, glabsch iaz dauorts wianiga long bis sich ols wiedo erholt hot. also bitte keine prognosen noch an holbn johr.
und sel war woll logisch [und zwor ökonomisch logisch weil insre betriebe und unternehmen fost net an do börse notiert sein] natürlich hobns de firmen de mit der finanzblose spekuliert hobn friah zi gspiern kriag. und die sel sein nun mol in die fa dir obn genonnt länder zohlreich votretn.
dass a region mit de poor einwohner woll so schnell nix dovun gspiert isch desholb auch logisch. aufgrund der obn genonntn gründe...hebmo iaz un südtirol mit die weltwirtschoft dominierende ländo zi vogleichn? |
Studiern houst net vostien!!!!!
1) betriebe gets net letz weilse an do finanzblose spekuliert hom, sondon weil die Exporte und Kundennochfrogen innbricht..
2) Wegn do diversifiziertn Wirtschoft gets Südtirol no holbegs guit (net ols la Industrie, (Tourismus+ Agrar recht wichtig)
3) Hon nie gsog daz ins sehr guit get... La daz in iz bessa und innan johr a bessa gien wert aufgrund insra stabilen wirtschoft....
konsch südtirol a mit regionen fa weltwirtschof dominierenden Stootn vogleichn... Am sem solls net scheitern..
Tschuldige... Hot eigentlich ols nixma mittn thema zi tien.... |
also. iaz dozeilido amol kurz wos ibo ökonomie und wirtschoftliche vorgänge:
am anfang war die börse...viele firmen hobn an do börse spekuliert..und zwor mit geld des praktisch "inexistent" wor. logische schlussfolgerung irgndwann isch de spekulationsblase geplatzt.
nochdem sel passiert isch sein viele firmen vor dem wirtschaftlichen nichts gstondn weil des geld mit dem sie spekuliert hobn jo net "existiert" hot. in die usa und englond isch zusätzlich no die immobilienkrise dozuikemm.
dadurch hobn de obn ginonntn firmen ihre produktion innstelln gimisst. wos dozui gführt hot dass exporte zruggong sein. ebenso hots zi massenentlassungen gführt.
noar kemmatmo schließlich zu do einbrechenden kundennochfroge. weiters mussman natürlich ano die inflation berücksichtigen. geldentwertung wie so schian hoast. dadurch geat ebenso die kaufkroft zrug.
will iaz koan monolog führn...fochbegriffe übofordorn jo oft.
zu zweitens: diversifizierte wirtschaft. prinzipiell hosch recht. wobei i jedoch af die einbrechende kundennochfroge zrugkimm. auf langfristiger basis wert a do tourismus inbrechn wennman pessimistische vorraussagen berücksichtigt. rückgang von tourismus=rückgang von geld im umlauf. folge isch desholb dass tourismusbetriebe in finanzielle probleme rutschn werdn.
zu drittens. vergleich von volkswirtschaften von regionen und staaten ist nich valide und signifikant. innerholb fa an stoot konnsch regionen vogleichn. regionen und staaten. schlicht und einfach unmöglich weil wissenschaftlich nicht durchführbar.
ajo zin thema nix vostian. terfsch gern mein prof sogn den i mei bakk ibo des thema ogiliefort hon  |
Bravo in Vorgong fa do Wirtschaftskrise wousi a... Und mitn ondon bestätigsche mi jo..
obo net unternehmen hom sich verspekuliert, sondon grundsätzlich Banken....
So iz reichts letschto kommentar fa mir zi wirtschoft in den thema...... _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
Gast
|
Verfasst am: 27.04.2009, 21:38 Titel: |
|
|
@stm
wenn awien mehra denkn tasch vorn schreibn:
erstn sein in di Fabrikn di holbn af Urlaub/Ausgleich
di gonze Welt hot Probleme
Südtirol hot di wohrscheinlich schlechteste Zahlungsmoral in Norditalien (!!!) und sel konn dir jeda Firma bestätign (!!!) und i bin et la Gostgewerbe
Wenns in ola letz geht, kemm di Touristn a net bzw gebn nimma des va dovor aus, Folge, wir krign wieniga Geld!!!
Idem für di Orbata, Opel gehts et guit und in olla ondon, deswegn Bierfiel und GKN af holbmost
Des sigsch du zi kloan, Südtirol isch koan Weltmocht und genau deswegn homse vor 3 Johr a schun gilocht, so Leit mit dei Onsichtn
Schaug amol di Inflation in Südtirol, odo bessa nenns Überteuerng!
I gonz italien isch genau is gleiche 30% teils billiga und mehra! Identischa Marke und Wore!
Südtirol isch et gewabnet für a Krise, di Leit heinte sein WOhlstond giwehnt u sel werd no a Problem werdn!
Ah jo, apropo, di Privathausholtsvoschuldung in Südtirol isch a net ohne, sem sein mir gont vorne dron
|
|
 |
gegge92

|
Verfasst am: 27.04.2009, 22:10 Titel: |
|
|
@stm&basileia
kampf der giganten?
@basileia do missmo amo a wertl redn, isch a interessantis thema...^^ _________________ Alkohol ist keine Lösung, sondern ein Destillat...  

|
|
 |
Gast
|
Verfasst am: 28.04.2009, 08:24 Titel: |
|
|
Anmerkung:
Südtirol isch et eignständig, ohne di Ländo drumherum, konns et ibolebn (Tourismus und Wirtschoft)
und frog amol wieviele va enk im BAU und HONDWERK fost la für ITA orbatn, es isch Totsoche durch meina Erfohrung im Baustoffhondl va bis vor 1 Johr, dass in Südtirol iboteuert vokaft werd, obo vielfoch di Baufirmen aus Neapel baun weilse nix kostn und ba do Qualität werd lama gsport teilweise (Obdichtung!!!)
Hingegn Norditalien setzt volle af insra Baufirmen und Uninbau, ZH, Rubner (und ondra Fertighaushersteller) usw baun extrem viel sem und do ba ins (ausso ZH) seinse nimma viel untowegs... klienara Baufirmen jo, obo wenn di groassn in Bau krign (obo a schun ba viele klaone), sem kemmse va Neapel usw daher di orbatn zi mochn um an Spottpreis und dass sem di Qualität drunto leidn konn isch ersichtlich, weilse va insro Bauweise net viel vostien logischoweise
EDIT: und do greasste Witz va insro Provinz isch dass, grod die Provinz, is Olloheiligste für enk, et di Südtiroler Wirtschoft untostützt (et olm), weil Gemeindn usw, lossn va Österreicher odo Italiena baun (z.B. in Bruneck di gonz Metallzäune ban Kapuzinerplotz - siehe Plakette) - zudem, werdn olla Gullis aus Österreich innagilifot, di holbn Rohrleitungen kemm va iborol her obo seltn va insra Händla, obo wieso sel? Gonz klor, weil Südtirol zi toire isch... I tat mol efta di Augn au af do Strosse, la do Waschtl odo so a Stoantor in Bz sein et olls worums geht, di Probleme lign ondoorts a und durch a Teilung tat sich an di Wirtschoftlichn teils nix ändon, es tat la entdeckt werdn, dass BZ viele Sochn oanfoch an Rom gschobn hot, wos obo net stimmp und des isch la a Bsp., weil ba Groassbautn isch genau is gleiche do Foll und Wirtschoftsschutz für Südtirola Firmen isch la ban Auftrog gegebn, noa di Orbatn mochn gonz ondra...
|
|
 |
pottra
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |