Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


HOB Bruneck: Programmierer VS. HOB
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 11.05.2004, 23:31    Titel: HOB Bruneck: Programmierer VS. HOB

Hallo Leute,

wie sicho einige fa enk wissn, i 3te HOB ( bin schun elta, lei zerst amol GOB gong ---> falsche Entscheidung )und Programmiera.

Hon mi fria olm gfreit so a PROGRAMMIERA zi werrn, obbo its seit is bin muss i sogn dass is ziemlich entteischend fin! Koando fa do Klasse außo apor kimp richtig mite, obwohl mir foscht nix mochn in INFO.

Do kemm oft frogn wo man sich denkt,

GOTT, lass es HIRN regnen!

zb heinte folgendes:

In 2tn Semesto also bessa gsog heinte erst AWT unkep in Java ( also die grafischn Benutzerobboflächn) nocha kimp seggo di Froge:

WOZU BRAUCHT MAN FENSTER BZW. GRAFISCHE OBERFLÄCHEN


[IRONIE]
geil oddo...?

wozu brauchmo windows, i löschs itz ocha und installiermo widdo a guits dos. scheiss af fensto, wer braucht sowos. bin schun gsponnt wie YOW af Kommandozeilnbasis ausschaug *g*
[/IRONIE]


Do greaste Witz isch, dassn mir, die Programmiera, in BWL mehra Stoff gimocht hom wie mein Exklasse, wos olla HOB weita sein...

I konn la folgendes sogn: MIR REICHTS !!!


Ob negsts Johr bin i koan Programmiera ma, i losz und wechsl widdo HOB in mein Exklasse. Isch unwidoruflich, nix konn mi dofun obreng...

Wos denkt des ibbo sowos?
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


pp
Administrator



Beiträge: 763

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 14:50    Titel:

Wie schön wär es doch mit dem Unterrichtsstoff schneller voranzukommen...
Derzeit beschäftigen wir uns mit Linux, Java und Datenbanken.

Ist es unmöglich, Paketinstallationen alleine durchzuführen? Nein, ein Blick in
die Liesmich-Datei wirkt Wunder...
_________________
Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!


Zuletzt bearbeitet von pp am 12.05.2004, 15:01, insgesamt einmal bearbeitet


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 15:00    Titel:

do san di profis unto sich. nana obo fa programmiern vostei ibohaup nicht und se isch a guit so...

fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 17:07    Titel:

Die gonze Informatik basiert af do Logik!
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


pp
Administrator



Beiträge: 763

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 19:10    Titel:

Mathematik basiert doch auch auf Logik, oder? Komisch ist nur, dass
die Schulnoten zwischen den beiden Fächern sehr unterschiedlich sind ;-)
_________________
Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 20:47    Titel:

se konido la recht gebn patzo; i sog dass wenn jemand la an obschluss in do HOB suicht geata et di informatikrichtung: weil OK, wenndos volle taug hosche koan probleme(normalerweise), obo sischt hosche la a hindoniss mehra di Matura zi schoffn; und de 2 Schtun W.geo. wosse sischt anstelle fa informatik hosch se kon man et als foch bezeichn: i kenn no koan der sem negativ wor; Deswegn geat olla normal, weil i hon außerdem a gerücht keart, dass do direkta di normale HOB oschoffn will; und sel Vorhobn gilingin bis iz et recht letz Böse Sehr böse Böse Sehr böse


@pp: und außordem fong de informatika irgendwonn un zi schpinn....Smilie
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 21:01    Titel:

jo di informatika terfn a ols und werrn olm bevorzugt. HOB isch viel kreativa und geila, und man muss et in der "Maschienenwelt" lebn.
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


pete




Beiträge: 423

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 21:55    Titel:

jo also i bin a HOB gong, hon obo net gekennt wählen zwischen Programmierer odo BWL (hob des an luxus Winken )
I woaß et, i glab wenn i wähln gekennt hätt, donn et i schon programmiera gemocht. Obo so schlecht wie do dribo gschriebn werd, ischs villeicht bessa in hon wirtschoft gemocht.
La isch mir in angaling de wirtschoft sovl ban hols ausaghong... Geschockt
i sogs enk, foscht jeden tog a poor stundn BWL geben do in rescht. (nichts gegen dein vouto tjabo, er hots eh so sponnend als möglich gemocht, oft isch mo virkemm es longweilit ihn a, wenn a so gegähnt hot Winken )
Obo dass do pallua iatz die "normale" HOB will oschofn, sell isch schun a witz find i. Olls wos recht isch.


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 12.05.2004, 22:46    Titel:

pp hat folgendes geschrieben:
Wie schön wär es doch mit dem Unterrichtsstoff schneller voranzukommen...
Derzeit beschäftigen wir uns mit Linux, Java und Datenbanken.

Ist es unmöglich, Paketinstallationen alleine durchzuführen? Nein, ein Blick in
die Liesmich-Datei wirkt Wunder...


stimp...wenn man amol fost 2 stundn in pc raum huckt und nix zi tein hot, weils a poor et checkn ish oft shun shlimm...eit mir linux installiert hom, homo bis iez fost nix gitun, außo 4(!) sochn no zusätzlich installiert odo entpockt, normalaweise geat des olls in 2 stundn und et in 2 wochn...

und des wos man lernt ish a net wirklich is wahre.
i hon seit mein 12. lebnsjohr olm shun informatik studiern gien giwellt, durch info in do hob bine absolut nimma fa do informatik begeistot, teilweise hot sem obo a do steini di shulde....
z.b. lestis johr, als mir mit java unkep hom, hobmo ca. 3 munat und länga olm is gleiche programm gimocht: irgndwos inlesn, ausgebn, löschn und editiern... die informatik bietit sofl viel möglichkeitn...aushöpfn tien mir obo etamol 1%...häng teilweise a mit de zomm, wos olls auholt. i vostea jo, dass et olm olls funzt, obo dass di lehra(2 an der zahl) jeda stunde fost di gonze zeit olm pa di gleich leit sein...hotman noa selbo amol a problem, muissman sich an di mitshiela wendn, weil di prof.s jo nie zeit hom...

di hob im ollgemeinen geat mir a voll afn keks. i bin 4 johr real gong, hon noa wegn info in do hob giwechslt, und weilmo physik/chemie afn wecka gong ish...obo di ob ish no tausnd mo shlimma. de gonze wirtschoft ish shun fost et ausziholtn...wieso lernt man ibohaup no buchungssätze, wenn buchholtungsprogramme wie 'radix' fost olls selbo buchn... rk/vwl geat im grunde jo no, weilman sem wirklich teilweise intressanta sochn lernt, di lehra missns obo olm ibotreibn und afs kloanste detail ingien...HALLO LEHRA, MIR SEIN AF KOANDO UNI!!!!!!!!

außodem werd af do ob jeda kreativität untodrückt...geisteswissnshoftn gibs fost koana, außo daitsch und reli....sel find i perönlich volle shode. man voblödit, währnd man indo shuile sitzt....

i will widdo ins real Weinen
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 13.05.2004, 19:45    Titel:

nana i bin sischt mit do HOB schun zifriedn, se hoasst i brauc viel zi tian um positiv zi sein und se isch di hauptsoche, weil i sowieso stuckn gea...

jo de lehra huckn olm la ba sea penna wos koa metto kneissn wie java und co funktioniert. brauchtman selbo amo wos seinse nie zur stelle und unfreindlich no dozui dio ****


in do real war mir zuviel mathe und zohl ollgemein, weil i in mathe eha a flasche bin!

wennman et studiern geht isch real sicho di beste wohl, sischt logisch a, mann muss la mehr tian, aswie ba ins.
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 1 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Odeon Kino Bruneck goes 3D kathi1 Film, Musik & Leseecke 20 08.01.2010, 10:46 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wo kriegt man Iphones in Bruneck? puuddy Allgemeines 7 25.09.2009, 13:53 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge K.I.Z im UFO Bruneck? ruffy Film, Musik & Leseecke 14 07.03.2009, 12:10 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Air-Brush in Bruneck? forgottenmoments Allgemeines 2 21.07.2008, 14:40 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Ankündigungen: Jugendgemeinderat Bruneck kalle Allgemeines 0 26.02.2008, 17:20 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds