|
|
Sind sie es wert? |
Ja, natürlich |
|
13% |
[ 8 ] |
Nein, auf keinen Fall |
|
42% |
[ 26 ] |
Kaká ist es wert |
|
36% |
[ 22 ] |
C. Ronaldo ist es wert |
|
8% |
[ 5 ] |
|
Stimmen insgesamt : 61 |
|
Autor |
Nachricht |
muratz

|
Verfasst am: 12.06.2009, 22:20 Titel: |
|
|
um an sellan eigensinnigin tr**tl awie in ronaldo warmo nix... der hilft do monschoft nix weita der hilft la sich selbo....
|
|
|
 |
jose

|
Verfasst am: 12.06.2009, 23:56 Titel: |
|
|
muratz hat folgendes geschrieben: | um an sellan eigensinnigin tr**tl awie in ronaldo warmo nix... der hilft do monschoft nix weita der hilft la sich selbo.... |
/signed
bin wo froa dassa sich endlich aus englond voziecht
real ischs af jedn foll wert... la voteidiga brauchats no a poor gscheida _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
 |
duddi

|
Verfasst am: 13.06.2009, 10:24 Titel: |
|
|
Finanziell kannt sich des obo ausgien, wennman trikotvokauf zb lei amol mitn beckham vogleicht...
Mindigstns zohlt sich real die spiela selbo, et so wie in englond wo ba jedn drittklassign klub direkt multi millionäre dohinto sein wos unzähliga beträge in die vereine spuckn...  _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
 |
smc

|
Verfasst am: 13.06.2009, 12:39 Titel: |
|
|
Fa miar aus gsegn isch da Ronaldo is Geld schun wert und in Spanien geat man schun davun aus, dass man des Geld in a poor Johr widdo arinne hot.
I moan fiar Schauspiela zohlt man a oft is 3foche fiar 6 Munat Drehzeit. Noa wert Real wo des Geld ausgebn terfn fiarn Ronaldo, der 6 Johr long do Monnschoft weitahilft...
Perez hots ungekündigt, dassa die Monnschoft stärnkn will und sel tuta a. Wenn man wia er is Geld hot muss man sich vosteckn.
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 13.06.2009, 17:47 Titel: |
|
|
Des san kronka summen!!! Koun spiela af do welt hot den wert!!! Fi 93 Millionen konsche z. B. an Fabrikorbeita 2650 Johre long bezohl..93 Millionen san unmeglich zi refinanzieren, obwohl Real Madrid wirtschoftlich recht guit get.... Obo do Perez hot schun oumo die gleiche Masche durchgfiert und noch oun, zwou Johr isch ol vopufft...... _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
bench
|
Verfasst am: 03.07.2009, 10:06 Titel: |
|
|
hegsta zeit dass fa seitn do fifa und uefa amo a limit gsetzt wert. man terf et mehra as wie 50% odo so ca. fan eignen umsotz ausgebm. (war ba real olba no huach, obo bessa as wie des itz...) i find des grenzt an wettbewerbsvozerrung. wenn de itz ano in ribery kafn, nua homse jo fi 4 spiela schun la amo ca. 250. mio ausgebm (kaka 65 mio., ronaldo 95 mio., benezma 35 mio., ribery X mio.) des isch jo olls kronk...
hoffntlich fliagnse derbe afs maul und reißn decht nix... olls la egoistischa lotscha in an team hom funktioniert HOFFNTLICH et...
 _________________ Same Shit Different Day
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |