Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Scheiß auf das System
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
 
Autor Nachricht
santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 25.09.2009, 17:21    Titel:

bozz hat folgendes geschrieben:
und i woas dass do kommunismus gleich guit funktioniert ! I WILL ANARCHIE !!!! nana bo ! i hon la gsog scheiß kapitalismus und dassz oanfoch a scheiß isch.... die reichn bereichern sich olba meara af koschtn fa di ormen ! und se konns wo a et sein ! Geschockt



...und wohrscheinlich a zahlendo fan fa mc donalds sein, nike und andere marknklamottn trogn, und is iphone schon bestellt hom ibo ebay ... ^^

muss iaz et af die zuistimm olls. obo bin ibozeig dass a groaßteil fa die leit do wosn moan "afs system zi scheißn" isch grod in hom total kan plan und untostützn des fa ihnan so korrupte system togtäglich. meine meinung -_-
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


head




Beiträge: 20

BeitragVerfasst am: 26.09.2009, 23:39    Titel:

@ santaclaus: DU.... mit do oan und do ondon onnohme mogsche schun recht hobm ! obbo i hon eha amol sogn giwellt wos mi stört.... KOAN LÖSUNG !!!!!! und wenne sogsch wegn di markn.... egal wos du onhosch oddo so oddo ob du basket oddo fuißboll spielsch mindischtns INDIREKT untostützsch du gleich den gonzn Kapitalismus wi i ! SE ISCH ASO ! sogor wenne deina scheiße ba kick kafsch..... wos glabschn wo setta billig scheiße produziert wert !? Di oanzign wosn wirklich gegn des System sich auflehnen san wo de kack aussteiga !? de wosn komplett af OLLS scheißn und in wold hausn ! und se konns wo a et sein ! oddo sischt wos wellaschn sicht wi in kapitalismus !? kommunismus !? isch reine Ideologie und Utopie ! se funkt oanfoch net ! wos bleibat noa no !? anarchie !? jo guit.. isch noa widdo s gleiche ! gewisse tatn sich noa widdo af koschtn fa ondre bereichern usw.....
deswegn sog I iz amo die Welt und die Gsellschoft geht lamma in boch oidn !

Na so viel widdo amo zi meina Onsicht ! bin froa wennas mi fa wos ondon ibozeugn kennt.... also ! COMMENTS POSTEN !!!!!


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 27.09.2009, 10:53    Titel:

....btw. i hon nia behauptn dass i kane markn klamottn kaf, et mc donalds geah usw ... und mir isch schon bewusst (gleich wie dir vomutlich) dass i unto ondorm wie fost die gonze gesellschoft des "system" untostütz mit meindo ort zi lebm...

...mir ischs in mein vorign post la dorum gong dassis awian komisch find wenn leit do iaz moan sie missn die revoluzzer spieln in dem forum und groaß afs system scheißn welln. und eigntlich untostützn sie des system jo tog ein tog aus mit ihrdo lebmsort ...
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
Seite 7 von 8

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge System of a Lego kuen Fun 5 04.06.2007, 21:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge System of a Down?! Gast Fun 7 19.01.2006, 19:48 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge System of a Down - Chop Suey Video hagbard Fun 7 19.03.2005, 09:59 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge System Administrator Appreciation Day pp News 0 17.06.2004, 15:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Voting-System pp Ankündigungen 0 13.06.2004, 11:31 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds