Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


#SGA# hat neuen server =)
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
ffutsi




Beiträge: 284

BeitragVerfasst am: 10.10.2009, 15:15    Titel:

Und wer sog ibahaup dass di cod6 asea erfolg wi cod4 wert? nutzt hot a nix serva richtn und noa koan leit wi ba cod5
_________________


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 10.10.2009, 15:37    Titel:

ffutsi hat folgendes geschrieben:
Und wer sog ibahaup dass di cod6 asea erfolg wi cod4 wert? nutzt hot a nix serva richtn und noa koan leit wi ba cod5


informiern lohnt sichn, si kemen mit dr produktion fa di spiele net amol noch um di vorbestellungen zu versorgen...
_________________


oneeightseven




Beiträge: 159

BeitragVerfasst am: 10.10.2009, 15:44    Titel:

an big clan hom, don gecrackten stuff zockn und gonz noch obm kemm well xD
@ xanta wer lesen kann ist klar im vorteil xD


profile




Beiträge: 30

BeitragVerfasst am: 11.10.2009, 09:44    Titel:

wer brauch schun server wenn man xbox live hot xD


/signed
_________________


taschla




Beiträge: 44

BeitragVerfasst am: 11.10.2009, 22:20    Titel:

xanta hat folgendes geschrieben:
taschla hat folgendes geschrieben:
des passt schon ... bis di leit cod 6 docrackt hom kannts taurn und noar no di serva zi mochn Lachen


des isch amol a wahre aussage fir an clanxD zu orm sich a game zu kafn... na dann viel spaß in der esport szene....

kof brauch koane server, sein lai mehr af dr xbox aktiv außer mir findn lait firn pc squad;)


Et zi orm..... ka luscht und zi wos geld ausgebm wennman is gleiche fi gratis krig Frage Winken
_________________
http://www.likeaplayer.net
http://www.sgaworld.net


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 12.10.2009, 11:12    Titel:

taschla hat folgendes geschrieben:
xanta hat folgendes geschrieben:
taschla hat folgendes geschrieben:
des passt schon ... bis di leit cod 6 docrackt hom kannts taurn und noar no di serva zi mochn Lachen


des isch amol a wahre aussage fir an clanxD zu orm sich a game zu kafn... na dann viel spaß in der esport szene....

kof brauch koane server, sein lai mehr af dr xbox aktiv außer mir findn lait firn pc squad;)


Et zi orm..... ka luscht und zi wos geld ausgebm wennman is gleiche fi gratis krig Frage Winken


pinna tuasch mr load gonz ehrlich^^ sette lait tat i sowieso schun amol ausn clan schmeißn...
_________________


taschla




Beiträge: 44

BeitragVerfasst am: 12.10.2009, 14:27    Titel:

worum? hons ala fa ihme Smilie
_________________
http://www.likeaplayer.net
http://www.sgaworld.net


egga91




Beiträge: 5

BeitragVerfasst am: 12.10.2009, 21:41    Titel:

Xbox live... Sel schmeckt sicho guit^^ zrug zin thema: es isch et is ziel gonz obn zi san. Is ziel isch schlicht und anfoch a hetz zi hom.

Posted by RedLion


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 14.10.2009, 18:54    Titel:

egga91 hat folgendes geschrieben:
Xbox live... Sel schmeckt sicho guit^^ zrug zin thema: es isch et is ziel gonz obn zi san. Is ziel isch schlicht und anfoch a hetz zi hom.

Posted by RedLion


/signed

Mir welln di Südtirola COD4-Zocka zommebreng, damitse Spaß hobn. Ob iz originalis Spiel odo et isch mir jo komplett wurscht.

Zin Preis: Er laft afn gleichn Serva awi inso WoW-Serva, also Zusotzkostn = 0 Auf den Arm nehmen

Und bevoras is negste mo anfoch la Bledsinne schreib, bitte awin nochdenkn.
Mir zwing kans ba ins mitezitian. Wer et mitetian will soll alane bleibn und di an in Friedn lossn.

Mir untostützn dass sich voschiedna Clans zommetian

PGP, STF, SGA, sogor apor fa KoF sein ba insro Community.

Und wer awin af inson Serva gspielt hot, do se sig dassmo et la af ins schaugn sondon dass a ondra südtirola Spiela wos ba ins in do Community sein (unobhängig fan Clan) Sondorechte krign.

PS: KoF es stet no a Clanwar aus =)

Und Clemens BITTE ändor dai Signatur... De Rechtschreibfehla tian in di augn wea...
I honse af www.sgaworld.net voewigt Sehr glücklich
_________________


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 14.10.2009, 21:14    Titel:

Wi gsog, mir sein fan anfochn Clan zi ando Community wortn. Und zi kontrolliern ob jedo is Spiel original hot isch et mai Aufgobe (und isch mir a komplett wurscht). Mir baudn insre Sochn aso au, dasz wurscht isch ob original odo gicrackt.

Di anzeln Clans sein unobhängig. Wos di sem mochn isch ihnana soche. Mir untostützatn jo a Xbox und fa mir aus a Playstation, obo ins fahln di Leit se zi betreudn. I zock selbo nicht af Konsoln, deswegn konne in di Leit sem et helfn.

Fir mi isch do PC geila, fir di isch di Konsole geila. Jedm sei Gschmock.

Zi do Qualität: I hon wie wasch an original Key und i kannt sehr wohl af originala Serva spieln =), obo i bin draukem dass di leit af di gicracktn serva, i was et..., gimiatlicha sein. Mai Eindruck =)
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gaming Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 2 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Server-Internet Problem duddi Rund um den PC 7 01.05.2009, 17:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge SGA WoW Server - EXP Rate freakz Gaming 8 13.04.2009, 18:49 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge SGA WoW Server davedoc Gaming 20 12.01.2009, 20:42 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Server Verbindung Gast Rund um den PC 4 18.11.2008, 18:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge WoW Server davedoc Werbung 0 21.07.2008, 23:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds