Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Internet spinnt
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
 
Autor Nachricht
danielhok




Beiträge: 22

BeitragVerfasst am: 13.01.2010, 15:07    Titel: Internet spinnt

Holla ciao
Froge: Hot jemand fa enk telecom? Hop es probleme mit telecom?
Weil ba mir noch 4a nomitog trennt sich is internet ca. olla 30-50 min.!
rechts unte (hon vista 32 bit) isch zwor die vobindung fan w-lan stick zin router, obo do router hot koa adsl vobindung ma. ca noch 30. sec vobindits sich wido olles und olles isch wider ok. My Problem:
I spiel supreme commander und jedesmo wenn mein internet oschaist hauts mi fan spiel ausn! des isch a aufbaustrategie spiel und do bausche la amol 30 min die basis.
Sel hoast af deutsch, hon et amol die basis förtig is internet spinnt und mi hauts ausn und missat olles wido baun und suichn.... (i spiels online)

wenn jemand opas hilfreichis woas poschtit ina do!

DANKE!!! Hok =D (p.s des isch itz glab i schu fa oanfong und des problem seit i internet krieg hon!)


lesch




Beiträge: 140

BeitragVerfasst am: 13.01.2010, 17:40    Titel:

hoi

schaug in di routainstellungen obe a zeitbegranzung drin hosch.
sischt amo routa aus und wido inscholtn bzw. werkseinstellungen herstell.

konnsch a amo an ondon routa vowendn. wenn sem a des problem isch di telecom unriafm
_________________
~The difference between genius and stupidity is that genius has its limits~


danielhok




Beiträge: 22

BeitragVerfasst am: 13.01.2010, 18:30    Titel:

Hoi!!
Na zeitbegrenzung isch af off! ba mir kimp die fehlermeldung dass das opas mit do dns konfiguration et stimp und opas mit an domänenserver und das des problem et automatisch behoben werdn konn!! Des mit router werd i amol austauschn obwohla et sofl olt isch!
Donkee

Hok


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 13.01.2010, 22:23    Titel:

also ba hong lai youtube af oanmol seit di ferien? i woas net obr i kon koan video länger als 10sek schaugn bis dr lodebolkn kimp koan plan wieso.. schunsch geat si bestens Smilie
_________________


rembrandt83




Beiträge: 176

BeitragVerfasst am: 14.01.2010, 11:27    Titel:

Die lestn Toge ischs ba mir a recht longsom, v.a. znochts fa 8a-10a... Ba rapidshare kimme sem la af ca. 300kb/sek downstream... :/ obo vobindung isch stabil.

Hon obo vor a poor munat is gleiche Problem kop wie du und sem ischs wegn in routa giwesn... Froge: Hosch zufällig an Zyxel Routa? Wenn jo: Aussn fan fensto mit dem Glump und an Netgear kafn... Hon seit sem koana Probleme mehr....


danielhok




Beiträge: 22

BeitragVerfasst am: 14.01.2010, 15:10    Titel:

Also amiol danke fi enkra ontwortn und dass es enk fi des intressiert!! RESPEKT! Winken
Ba mir isch hot is problem et die download geschwindigkeit, sondon das die adsl vobindung für 30 sec koplett oscheißt und donoch olles noi vobindn muss! I hon an router und er hoast hamlet. Des isch obo schu do 2te, weil mir hoam in gleichn kop aseschto und nocha isch der irgendwie hin gewordn, (fa alone) noa homo an noin krieg und sem wido in gleichn! Kennt es mir mit a gewissn sichoheit sogn das la do router spinnt odo das villeicht des ba olle telecom nutzer aso isch? Weil mein voto isch des eha wurscht, und er sog olbm das des worhscheinlich ba olla telecom nutzer aso isch.(sel glab i winiga weil ba so an scheiß konsch et mochn) Wer hot fa enk telecom?
Hok


rembrandt83




Beiträge: 176

BeitragVerfasst am: 14.01.2010, 15:48    Titel:

An do Telecom konns natürlich liegn... Sem hängs olbn dofun o wo du bisch - Konnsch jo amol an nochba (am bestn im gleichn haus folls vorhondn) frogn obs ba Ihm a spackt...

Meistns lieg is Problem schun ban eigenen Zeug, weil wenns a problem ba do Telecom gib sein meistns mehrere leit betroffn und sem schaugnse noa eh relativ schnell dassz widdo get...

Infol fa an kolleg an routa (ondra marke) an tog long leichn (odo deinign inan ondon Hausholt probieren).

Es konn obo a am Ethernet- odo WLAN Controller fan PC fahln... Wenne an 2. PC odo laptop ban router probiersch kannt a net schodn... Schun probiert fa WLAN amol testholbo af an Netzwerkkabl zi wechsln?

//EDIT: hon a Telecom und seit i fan Zyxel afn Netgear giwechslt hon honne koan Problem mehr. Hon obo ziemlich is gleiche Problem sem kop aswie du: Vobindung kurz gitrennt und nocha widohergstellt...


danielhok




Beiträge: 22

BeitragVerfasst am: 14.01.2010, 16:53    Titel:

Hm jo an laptop het i! nochba gibs eigentlich et recht mitn internet. Hmm i denk des fa der router marke ba ins itz schu is 2te mo der gleiche scheiß router ban teifl isch. i bin fa st georgn. terfat net sofl a problem sein odo??

Hok (P.s i wear mir fa an freund in router leichn!! Danke guita Idee 5* =D )


danielhok




Beiträge: 22

BeitragVerfasst am: 19.01.2010, 17:48    Titel:

Itz hon i mit an kolleg routa getauscht. Er hot vodafone. Er hot haint a Rechnung fa 220€ krieg. Problem homo olba no et gfun...
Tja Villeicht war hilfreich gewesn zi sogn das Schwirigkeitn gib wenn er vodafone hot. Verlegen Tja wos sischt niemand ma weita?


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 19.01.2010, 18:01    Titel:

danielhok hat folgendes geschrieben:
Itz hon i mit an kolleg routa getauscht. Er hot vodafone. Er hot haint a Rechnung fa 220€ krieg. Problem homo olba no et gfun...
Tja Villeicht war hilfreich gewesn zi sogn das Schwirigkeitn gib wenn er vodafone hot. Verlegen Tja wos sischt niemand ma weita?


terfet koane schwierigkeitn gebm... wen lai an router austauschn tuasch? hosch du eper in stick draufglosn oder sowos? also hot er di vodafone station oder?

sel isch koan router di sel merda konsch glei vergessn^^ Smilie
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge probleme mit vodafone internet key danieltrub Rund um den PC 8 13.10.2009, 14:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Internet Problem mitn Iphone burgmann0 Rund um den PC 4 10.05.2009, 10:03 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Server-Internet Problem duddi Rund um den PC 7 01.05.2009, 17:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge welcher stick ist geeignet für internet? freeskier08 Fun 8 06.04.2009, 21:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Internet Explorer 8 Beta - YOW pinna Bugs Report 6 23.01.2009, 00:06 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds