Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Taschengeld?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
 
Autor Nachricht
luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 16.01.2005, 01:18    Titel:

stefan hat folgendes geschrieben:
ohne kommentar...

ohne sinnvollen kommentar... Lachen
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 16.01.2005, 03:24    Titel:

ok, i entschuldig mi dafir, dassi ungenum hon, mein meinung durch a gegnübostellung fa 2 so kontroversa aussogn zimindescht so deitlich mochn zi kenn, dassz jedo vostet und noar viel. sogor no dribo nochdenkt.

mir kimp holt fir, dassz et guit iboleg isch, wenn jemand sog, er nutzt sein geld fi wichtiga zwecke, dafor obo ungebn hot, di hälfte fa den geld fis ausgien auszigebn.

's is schon bisssschen schpät uhr.
_________________


no!blog


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 16.01.2005, 10:07    Titel:

stefan hat folgendes geschrieben:
ohne kommentar...

Wie mochaschn du des bessa, wenni frogn terf??


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 16.01.2005, 13:34    Titel:

@stefan, sorry, glaube du hast mich falsch verstandn; wollte mich eigentlich deiner Ansicht anschließen... Lachen
Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 18:26    Titel:

I krig 25 in munat. muss obbo ehrlich sogn dasse pan ausgien in alk olm in despar kaf und kou essn zohl brauch. i kim decht leicht aus.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 19:13    Titel:

foxhound hat folgendes geschrieben:
I krig 25 in munat. muss obbo ehrlich sogn dasse pan ausgien in alk olm in despar kaf und kou essn zohl brauch. i kim decht leicht aus.

Für was auch sonst wird die Pustertaler Jugend sonst Geld ausgeben? Also... Mit den Augen rollen
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 21:05    Titel:

I krig eigntlich kua Taschngeld, i frog hot olbm bole Geld brauch und past... Sehr glücklich

felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 22:58    Titel:

also es isch schun traurig wos moncha do aso schreibn...

I muss sogn, dass i no nia taschngeld krig hon, et mit 5 Johr und et mit 15 Johr. I bin mit 10 Johr is erschtemo zi mein Onkl orbatn gong und hon sem mir ebas dozuifodiant. Und a itz gibi eigentich foscht is gonze Geld wosi in summo vodian in rescht fan Johr aus; und i denk sem lig do entscheidende punkt. I woas in Wert fan Geld no holbis zi schätzn und muss a oftamo nochdenkn wosi olls kaf, währnddessn leit de wos 50€ odo aso in munat krign sich selcha gedonkn et mochn missn.

I krig zwor schun di schuile gizohlt und oftamo krigi sel a fi gewond, obo fis ausgian krig i di somstigis gonz gonz seltn ebas...

also i konn mi heint no guit an di olte Zeit zrug erinnon, vor ca. 10 Johr, bol i mit mein freinde mit 1000 Lire a rießn freide kop hom um um 50 centesimi zugolan zi kafn. Sem hotman a is kloane gschätzt. Heint krign de jung "frotzn" olls und hom deswegn a viel mehr meglichkeitn um an drogn(akl, tschign) zi kem.

Obo irgndwende wern a wido letzara zeitn kem, sogat mein mam... Cool
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 18.01.2005, 01:46    Titel:

felixmc hat folgendes geschrieben:
also i konn mi heint no guit an di olte Zeit zrug erinnon, vor ca. 10 Johr, bol i mit mein freinde mit 1000 Lire a rießn freide kop hom um um 50 centesimi zugolan zi kafn. Sem hotman a is kloane gschätzt.

jo, sell wor schun olbm da hommo! konn mi no an di zeit in sond zrugerinnon, wo a freind und i amol 2.000 lire gfun hom. mitn sem geld homo noar an "draugemocht", sprich: mir hom ins zuggolan gekaaft und sein eis essn gong...

felixmc hat folgendes geschrieben:
Obo irgndwende wern a wido letzara zeitn kem, sogat mein mam...

nana, net im heilign aufschwunglond tirol...
_________________


no!blog


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 18.01.2005, 19:18    Titel:

felixmc hat folgendes geschrieben:
...währnddessn leit de wos 50€ odo aso in munat krign...
Oddo 50€ di Woche... Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen

FiX!
Fria hot man olbn ban Zanin (in Bruneck, ban Hausegge zwischn Pizza al Taglio und Ursulinen... --> fi olla jung Leit doklärt <-- ) de kloan rundn "Gummizuggolan" krig...
I glab 25 oddo 50 Lire is Stuck. Semm hot man fi wienk Geld an gonzn Sock vo Zuggolan krig.

Amol so a Froge: Wenn man heint in a Gschäft get; wos krig man semm um 1 C€nt zi kafn Frage


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
Seite 7 von 8

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds