Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Italienisch in der 1. Volksschule
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 

Wos holtit des fa Wallisch in do 1. Volksschule??
OFFNSCHEISSE!! Bin dagegen!
32%
 32%  [ 11 ]
Viva l' Italia!! Bin dafür!
55%
 55%  [ 19 ]
Böööö?? Bin ohne Meinung...
11%
 11%  [ 4 ]
Stimmen insgesamt : 34

Autor Nachricht
felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 08.01.2005, 17:16    Titel:

also fa mir aus gsegn sollat ols aso bleibn wies isch. Obman itz oan johr fria odo wianiga unfong italienisch zi lern hotjo in enddeffekt mit 18 Johr nocha koan bedeitung ma.
Viel viel wichtiga isch wie do schun ungsprochn a richtiga Grundausbildung, vor allem in do Volksschuile und se wert fa mir aus gsegn in di selteschtn fälle praktiziert.

des mit an "gemischtn" Kindogortn war schun a Ibolegung wert, se brengats sicho. sem sollat man obo a wenn nocha di Kindo schun "vorbereitet" in die Schuile kem fis Foch Italienisch gleich in Stoff durchmochn wia itz durchgemocht wert. Sischt wernse la gstresst und sicho ibofordot...Mittlschiala und Oboschiala, konnman "stressn" und oftamo a mehra volong, in do Volkschuile sollat man se obo et tian, mir lebn jo sischt schun zi viel ina Leistungsgesellschoft Geschockt Geschockt
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 08.01.2005, 18:16    Titel:

Fa mir aus gsechn satt des olla zimlich blond. obbmo itz schun in do erstn wallisch hobm oddo erst in do zwoutn isch wurst. wegn sem scheisst kou vogl mehra, und dass a deitschis kind sem bessa wallisch konn isch unwohrscheinlich. Des isch a Prinzipiella froge, des mitn untoricht isch in Autonomiestatut gschriebm, do nochzigebbm houssat an Prezedenzfoll zi schoffn, und des Statut fi des viel leit gemisst hobm kämpfn ins lächoliche zi ziechn.

Und la zin Thema die Deitschn kenn et walisch: I kenn walischa die sem lebm schun 50 JOhr in inson Lond, und kenn koun ondos wort in deitsch als "HOI". Aso nochn Motto: "Qui siamo in Italia, parliamo italiano". Isch wo schun genui dasse me fa de turistn Zoggla zomscheissn lossn muss: "Qui siamo in Italia, tu hai di parlare italiano" und de faschistischn Denkmälo unschaugn muss, wennse nou no unfong mit einschränkungen in Untoricht hem heart pa mir do spass au.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 08.01.2005, 18:43    Titel:

foxhound hat folgendes geschrieben:
, und dass a deitschis kind sem bessa wallisch konn isch unwohrscheinlich.


... isch obbo schun bewiesn, sorry.

foxhound hat folgendes geschrieben:
Und la zin Thema die Deitschn kenn et walisch: I kenn walischa die sem lebm schun 50 JOhr in inson Lond, und kenn koun ondos wort in deitsch als "HOI".


tja, mir missn net gleich tian, oddo? Woasch wie des a Vorteil isch wenn man Italienisch, deitsch UND ebn a Englisch konn. Mit de 3 Sprochn kimsch du in do gonz Welt zurecht: sowohl in Brasilien, wie in Indien odo Japan; ibro!
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 08.01.2005, 19:12    Titel:

í beton la olm widdo: KAMPF DER ITALIANISIERUNG!!! Inso deitschis Sprochgut und insra germanischa Sprochkultur wert bereits seit 50 Johr fa faschistischa Italianisierungsagenten, speziell ausgebildet in Rom, untogrobm und olla de Agentn, de zi hundote in Südtirol und vor ollem in insro folschn Londeshauptstodt Bozn stationiert sein, hom la des Ziel.

Als bsundon Schandfleck mussi in Kronplotz erwähnen: Wo bitte kemmo hin, wenn sich nimmamo insra Gostwirte, (der Berufszweig, zi dem schun inso Ando gekehrt hot und de ins mit inson geweihtn Bier vosorgn und stärkn) an in Proporz holtn.
Wer a konkrets Beispiel will: Subito! A Lokal afan Berg, der sich rühmen konn zi do deutschsprochign Seite der Dolomitn zi kearn, hot an uansprochign Nume! Eigntlich missat der Schondfleck Sofort huasn! Wo kemmo denn hin, wennmo sella Sochn durchgien lossn? Irgndwonn werrn insra Kindo nua nimma Deitsch kenn, wenn mir der fortschreitenden Italianisierung net Einholt gebieten. Enka und a meina Kindo werrn nua nimma sogn: Tata i kimm sofort nochn negschtn Forst (des Gebräu, des Kompfpaton fan Holm bis ins Glasl begleitn und ständig segnen) huam, NA sie wern sogn: Dad, i kimm subito nochn negschtn Nastro Azzurro!
Sie wern aso no womeglich Drognobhängig und nua segmo obs enk net gereut, dassas nix dogegn getun hop.

Mir sollatn Speißn, de mir in Südtirol herstell a deitscha Numen gebm. Mein vorschlog also: Benennmo is Subito in Sofort um und sem sollnse nua nimma Pizza, sondon "Rundes Brot mit verschiedenem Belag" vokafn.

(Für olla de wosz no et vostonn hom, des isch Ironie und net earnscht zi nemm... Do Seus und i mir hom hot amo uans fa insra Stommtischgespräche niedogschriebm )


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 08.01.2005, 19:37    Titel:

wos bischen du für a NAZI hons, lama zach, maonsch burgerKing nennse af burgerKönig um lei weil in deitschlond steat, lama zach, scher die decht ausn fa inson Italien

luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 09.01.2005, 19:11    Titel:

Maybe führt man dann überhaupt gleich parallel Englisch und Ladinisch und evtl. Französisch ein... Lachen

Ne, blöder Witz - aber Sprachen sind wichtig! Ich war nie eine helle Leuchte in Italienisch - bereu's noch heute, dass mein Schulinteresse an Italienisch immer schon nicht das größte war (und Italienisch ist ne super Sprache!)
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 09.01.2005, 19:20    Titel:

Also my Meinung dozui:

Also viele schiale kem in die oboschuile noch 7 johr italienisch untorricht und kenn netamol an sotz in do richtign zeit bilden... se findi a katastophe und deswegn

ob a johr mehra oddo wianiga italienisch isch, se war a la egal...


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 10.01.2005, 00:16    Titel:

@hons Du bisch do Gott der Ironie, obbo echt. I konn mi lamma an des Stommtischgespräch in Ufo erinnorn, logisch stondesgemäß a mitn gonzn Tisch voll Forst - Bierglaslan. ... Subito! - Sofort. Oanfoch genial.
sorry, des honni oanfoch sogn gimisst, a wenns net viel mitn Thema zi tian hop...

"Dad, i kimm subito nochn negschtn Nastro Azzurro! " Lachen
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 10.01.2005, 08:20    Titel:

Danke fürs Komplment eero Verlegen !

foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 12.01.2005, 19:32    Titel:

@eero wenn du wirklich behauptisch dass des oune johr ins gewicht follt und se a no glabsch isch do sowieso nimma zi helfn. Schaug do amo un wos man in deitsch oddo in mathe in do erstn volksschuile mocht. um a zwoutsproche ordntlich zi learn reichn a die johr wie se itz sein.

@hagbard wie die leit leicht vogessn wenn die zeit vogeat
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds