|
Autor |
Nachricht |
foxhound

|
Verfasst am: 17.01.2005, 18:36 Titel: Final Fantasy |
|
|
Mi tat la amo wundon welchis final fantasy enk an meistn taug. wennas tipps und tricks hob la her domit. wennas a problem hob, mir fenn a lösung.
(schaug enk amo mei bild un, fostettas enk af eppas?) _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
|
 |
casseiopeia

|
Verfasst am: 24.01.2005, 17:19 Titel: |
|
|
fa mir aus gsegn isch ff VII is beste.obo do X isc a fett. VIII, IX und X-2 san a gonz gail san obbo et aso wahnsinnig wi di oan. ols unto VII hone nie gspielt. obbo do film fan VII, final fantasy: advent children wert sicho fett.
|
|
 |
foxhound

|
Verfasst am: 25.01.2005, 16:27 Titel: |
|
|
fa mir aus isch is 8 is beste. obbo is Zehna isch a net letz. wos sogassn fan 10-2? _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
 |
casseiopeia

|
Verfasst am: 25.01.2005, 16:48 Titel: |
|
|
bo do x-2 passt schun obwohl do schlußkompf gegen in schujin kimpmo awin lamarschig fier.obo di story schikt wi pa jedn ff volle potent.
|
|
 |
foxhound

|
Verfasst am: 27.01.2005, 16:02 Titel: |
|
|
mir taugs et sofl. De sochn de du do tien musch sein jo a witz. konzert mochn usw. und is kompfsystem gfollt mo a gonz und gor et. mir hot is system ban 10a bessa gepasst. a mit der leiste obm pa der man gsechn hot wer als nächstis in welcha rheinfolge dronkimp und wos passiert wenne hast oddo retardschlog nimmsch. _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
 |
casseiopeia

|
Verfasst am: 29.01.2005, 12:39 Titel: |
|
|
jo bo mi schikt is atb va di oan toale viel meara wi des mit do kompfleiste pan10. pan atb gets viel meara auf sebn isch wenigstns awin a speed in kompf drin.
|
|
 |
foxhound

|
Verfasst am: 10.02.2005, 20:06 Titel: |
|
|
He isch pan 10-2 guit, sem kimpdo fier als warsche selbo in kompf, und die combos sein sem a geil. sel sollatnse beholtn. i frei mi schun afs 12. i hon mi a win umgschaug: wearsch sechn se isch sofl geil. _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
 |
elrohir

|
Verfasst am: 20.02.2005, 17:37 Titel: |
|
|
weil i ka PSO oddo PS2 hon und nio kop hon, hon i lai is VIII gspielt (is VII isch afn pc zi mies). Und i finds uanfoch genial. Is beschte PC-Spiel des i je gizockt hon.
|
|
 |
foxhound

|
Verfasst am: 25.02.2005, 21:28 Titel: |
|
|
Wie schun gsog. is 8 isch is beste! a wennse olla sogn de haupperson (do squall) isch mies, mir gfollt do se dechto. und die hetzigste isch dechto die selphie.
wos a zach isch wenn man is ochta und is zehna vogleicht sein die personen. rikku=selphie xell=wakka yuna=rinoa de hom olla foll ähnlicha eignschoftn. _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
 |
casseiopeia

|
Verfasst am: 08.03.2005, 19:59 Titel: |
|
|
jo se stimmp seggo wegn di charaktere.
hosch du in XI ????????????
i frei mi volle af Final Fantasy VII: advent children, Itz honne a poor traila ochagilodn.lamma fett.
|
|
 |
|