Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Final Fantasy
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 18:36    Titel: Final Fantasy

Mi tat la amo wundon welchis final fantasy enk an meistn taug. wennas tipps und tricks hob la her domit. wennas a problem hob, mir fenn a lösung.

(schaug enk amo mei bild un, fostettas enk af eppas?)
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


casseiopeia




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 24.01.2005, 17:19    Titel:

fa mir aus gsegn isch ff VII is beste.obo do X isc a fett. VIII, IX und X-2 san a gonz gail san obbo et aso wahnsinnig wi di oan. ols unto VII hone nie gspielt. obbo do film fan VII, final fantasy: advent children wert sicho fett.

foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 25.01.2005, 16:27    Titel:

fa mir aus isch is 8 is beste. obbo is Zehna isch a net letz. wos sogassn fan 10-2?
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


casseiopeia




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 25.01.2005, 16:48    Titel:

bo do x-2 passt schun obwohl do schlußkompf gegen in schujin kimpmo awin lamarschig fier.obo di story schikt wi pa jedn ff volle potent.

foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 27.01.2005, 16:02    Titel:

mir taugs et sofl. De sochn de du do tien musch sein jo a witz. konzert mochn usw. und is kompfsystem gfollt mo a gonz und gor et. mir hot is system ban 10a bessa gepasst. a mit der leiste obm pa der man gsechn hot wer als nächstis in welcha rheinfolge dronkimp und wos passiert wenne hast oddo retardschlog nimmsch.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


casseiopeia




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 29.01.2005, 12:39    Titel:

jo bo mi schikt is atb va di oan toale viel meara wi des mit do kompfleiste pan10. pan atb gets viel meara auf sebn isch wenigstns awin a speed in kompf drin.

foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 10.02.2005, 20:06    Titel:

He isch pan 10-2 guit, sem kimpdo fier als warsche selbo in kompf, und die combos sein sem a geil. sel sollatnse beholtn. i frei mi schun afs 12. Sehr glücklich Sehr glücklich Sehr glücklich i hon mi a win umgschaug: wearsch sechn se isch sofl geil.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


elrohir




Beiträge: 60

BeitragVerfasst am: 20.02.2005, 17:37    Titel:

weil i ka PSO oddo PS2 hon und nio kop hon, hon i lai is VIII gspielt (is VII isch afn pc zi mies). Und i finds uanfoch genial. Is beschte PC-Spiel des i je gizockt hon.

foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 25.02.2005, 21:28    Titel:

Wie schun gsog. is 8 isch is beste! a wennse olla sogn de haupperson (do squall) isch mies, mir gfollt do se dechto. und die hetzigste isch dechto die selphie.

wos a zach isch wenn man is ochta und is zehna vogleicht sein die personen. rikku=selphie xell=wakka yuna=rinoa de hom olla foll ähnlicha eignschoftn.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


casseiopeia




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 08.03.2005, 19:59    Titel:

jo se stimmp seggo wegn di charaktere.
hosch du in XI ????????????
i frei mi volle af Final Fantasy VII: advent children, Itz honne a poor traila ochagilodn.lamma fett.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gaming Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge FINAL COLLAPSE Festival @ Club Max BX... finalcollapse Film, Musik & Leseecke 1 17.05.2010, 22:20 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge THE FINAL COUNTDOWN smc Allgemeines 7 19.05.2008, 18:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Final Fantasy XII casseiopeia Gaming 12 06.01.2007, 21:23 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds