Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Papst Johannes Paul II.
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
 
Autor Nachricht
newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 06.04.2005, 15:17    Titel:

Popscht schion und guit! Er hot guita (soziale Froge) und schlechta (konservativ in kirchnfrogn) Seitn kop. I persönlihc mog koan popscht wos mit do CIA zomorbeitet (do vatikan hot in elteschtn Geheimdienscht fa do Welt) um die beasn Kommunischtn fa sein heimatlond zi votreibn obo er hot a bessra Seitn kop.

OBO
wos i brutal dämlich find, isch de gonze Heuchelei in die Medien!! Do isch jo olls zi spot! Jedo holbwegs Prominente vosuicht sich dorzistelln als obo wos-gott-wos mitn popscht zi tion kop hett und wie do popscht ihn beeinflusst hot und red do als oba mitn popscht kio ghiotn hett! Des isch soffl dämlich sich in Rohmen van an gstorbenen Popscht (sicho in bekonnteschtn Mensch fa do Welt) mit ins Rampmliocht zi stell und wos gott wio gscheide zi redn!!

ajo -> seit do popscht toat isch san die preise fa kaffe und ondra sochn in bars brutal gstiegn! no leit wos in toatn popscht fi sich zunutze mochn...
_________________


Gast





BeitragVerfasst am: 08.04.2005, 03:46    Titel:

Wie ondere auch bin i ebenso net do Super-Christ und Gläubige, ober so wos nimp oan mit, egal welcher religionsongehörigkeit!!!

Woa die Nochricht fun Toat kem isch wor i sowieso dohame (scheiss kronk sein Weinen ), hon des ober schun die Toge dofor ziemlich mitvofolg! is voholtn fa die medien wor fiar mi teilweise unto jedo würde, weil kaum dass in umlauf kem isch dass do popst in sterbn lig wor glei die froge wos passiert donoch, wer werd do neue usw.! schön und gut dass man sich dribo gedonken mocht, ober hot sell net zeit nochdem die todesmeldung kem isch? Geschockt

Zum Karol selbo konn i lei sogen dass er mir an echt sympatischen Eindruck gemocht hot. Er isch net lei als Oberhaupt fa do katholischen Kirche augetreten sondern irgendwia hot man a olbn is gfühl kop er isch papa, bruido, onkl usw. zugleich! Bin iberhaupt net inverstonden mit seindo konservativen holtung in kirchenfrogen, ober imponiert hot mi do umgong und do einsotz fiar die jugend wos i ba an pforrer no nia erleb hon (Beispiel volksschuale religionsunterricht) oder a ba nonnen (beispiel klosterbesuch in do mittelschuale). In do politik kimp jo kaum so ein einsotz fiars junge volk zommen wias do popst gezoag hot! do konn i mi donn a echt iber aussogen wiase do spongebob als beispiel brocht hot lei ärgon und in kopf schitteln! traurig, echt, sich ibern toat fa an menschen so zi freidn! Sehr böse Geschockt Sehr böse

Fiar ihn selber bin i holt froha dass ers hinter sich hot und "erlöst" isch. Wenn die meischten leit erscht iatz mehr ibern popscht erfohren weila gstorben isch und rückblicke gemocht wern fahlts oanfoch in do bildung! man muss sich a net woas gott wia fiar geschichte interessieren ober gewisse themen wos aktuell sein sollet man olbn awian verfolgen, a wenns lei a kurzo artikl in oando zeitung isch! des mitn sprechn konnido a net unbeding recht gebn martina, weil die leschten bildo fa ihm woa er kromphoft probiert hot zi sprechn hom mehr imponiert wia gewisse totn wosa gimocht hot oddo sätze wosa ausgsprochn hot!


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 08.04.2005, 18:24    Titel:

Heinte wor jo die Begräbnis. Also i honse mitfofolgt und hon olbm in Hintogrund in 11. Septembo kop fa die Terroronschläge, weil heinte so viel Leit und wichtige Leit in Rom worn und mir Gedonken gimocht hon, dass meglich war jo epas passieren kennat. I glab hom sicho einige ähnlich gidenkt...

Zin neuen Popst der wos kem sol:
Wos seinen fa enk aus die wichtigsten Aufgoben fan semt?


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 09.04.2005, 19:34    Titel: Re: viel guits-obo a letzis

adl hat folgendes geschrieben:
wos letz wor: er hot giwellt kondome vobiatn, er wor gegn homosexuella, fis zölibat und gegn frauen als priesterinnen.... und genau des san so de sochn wos mi an der religion stört, dass olls soffl konservativ isch.


tztz. Also jetzt muss ich mich auch mal zum Thema melden. Natürlich sind viele dieser konservativen Ansichten nicht mehr so beliebt in der heutigen Gesellschaft.
Persönlich muss ich zugeben, dass ich auch gegen Kirchliche Eheschließungen von Homosexuellen bin und gegen Priesterinnen. Natürlich ist es falsch von mir anzunehmen, dass das der Priesterberuf nur etwas für Männer sei, aber es gibt andere kirchliche Berufe, in denen sich die Frauen verwirklichen können. Aber da sich Frauen gern (meine Ansicht, widersprecht mir ruhig!) in den Vordergrund drängen wollen und gehaupten benachteiligt zu werden. Teilweise ist sicher etwas wahres dran, aber oft werden solche Statistiken ganz falsch interpretiert. Ich will jetzt keine konkreten Beispiele anführen, aber solche Vorfälle und Behauptungen treten oft auch bei Professurvergaben auf und wurden dort gnadenlos widerlegt.

Oke, ich gebe zu dass ich oft eine eher konservative Haltung in kirchlichen Fragen einnehme, gehe ich doch noch oft davon aus, dass die Frau hinter dem Mann stehen sollte und bin eigentlich gegen diese Emanzengeschichten. Ich bin für die Wiedereinführung der Wichtigkeit der Familie, dazu gehört Mann und Frau.

Es wäre natürlich ein Vorteil für die Kirche wenn Männer nicht das Zölibat leisten müssten, sicher wären mehr Priester. Aber ich sehe - v.a. hier in München - dass sich auch viele Frauen als Ordensschwestern bzw. Diakoninnen (obwohl letztere Bezeichnung nicht richtig ist) in der Kirche stark machen. Dadurch wird die Kirche selbst gestärkt und auch die Rolle der Frau aufgewertet. WIESO Priesterin werden? Die Erfüllung kann man auch anders erreichen.

In diesem Sinne.
mfG,
Luis.
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


schneida




Beiträge: 427

BeitragVerfasst am: 10.04.2005, 01:20    Titel: Re: viel guits-obo a letzis

luis hat folgendes geschrieben:
Es wäre natürlich ein Vorteil für die Kirche wenn Männer nicht das Zölibat leisten müssten, sicher wären mehr Priester.


I find dass die Obschoffung fan Zölibat net lei mehr leit dozui biwegat prieschto zi werdn, sondon ibohaup guit war.. man siecht jo dass viel pforra mit dem a problem hom - vogiwoltign, sein pädophil voonlogt, usw.. sicho, vogiwoltiga gibs viel und wenns pforra sein, werd die gonze soche holt no meahra augipuscht, obbo fix isch holt amo dassze a porblem mitn zölibat hom.

ollgemein zi do diskussion - itz woll do popst gstorbm isch kümmot sich jedo drum, jedo woass af oamol wosa gitun hot, wie sein lebm ausgschaug hot usw...
jedo will eppans mit ihm zi tian kop hom - leit, denan er die hond gebm hot, denan er af briefe zrugschriebm hot, fa de wosa an chrischtbam krig hot usw usw usw.. werdn als heldn dorgstellt
la weila amo in weissnstein wor - werd do domolige hotelier interviewt.. do popst selbo krig in titel "papst der berge" weila oftamo ski-fohrn gong isch.. in onra ländo kriga holt ondra - zin lond passnda titl - damitse af sich selbo stolz sein kenn..

obmanin itz als guitn odo letzn popst unsiecht - wolla no gileb hot, hots irgndwie niamand recht gikrotzt..


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 10.04.2005, 12:35    Titel: Re: viel guits-obo a letzis

schneida hat folgendes geschrieben:
I find dass die Obschoffung fan Zölibat net lei mehr leit dozui biwegat prieschto zi werdn, sondon ibohaup guit war.. man siecht jo dass viel pforra mit dem a problem hom - vogiwoltign, sein pädophil voonlogt, usw.. sicho, vogiwoltiga gibs viel und wenns pforra sein, werd die gonze soche holt no meahra augipuscht, obbo fix isch holt amo dassze a porblem mitn zölibat hom.

Tja, das gilt aber nicht nur für kirchliche Berufe! Solche Personen finden sich auch und v.a. da, wo's keine Priester gibt! Wahrscheinlich fällts aber nur bei den Priestern auf, da nur sie (im Vergleich zum Rest) so leben müssen.

Ich finde das ganze eine künstliche Hochspielung...
mfG,
Luis.
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Papst verteufelt Kondome newworlddisorder Allgemeines 65 18.03.2009, 11:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Papst-SMS auch an Südtiroler Jugendliche baule Fun 18 08.05.2008, 20:02 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Der Papst kommt auf Urlaub jp News 46 06.03.2008, 14:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Mosconi & der Papst hagbard Fun 6 19.04.2007, 12:38 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds