Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Studieren
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 

Wohin gsch du zi stuckn?
Innsbruck
24%
 24%  [ 34 ]
Wien
19%
 19%  [ 27 ]
Italien
17%
 17%  [ 24 ]
gonz wo ondos
8%
 8%  [ 12 ]
ibohaup et
18%
 18%  [ 26 ]
Graz
4%
 4%  [ 6 ]
München
7%
 7%  [ 10 ]
Stimmen insgesamt : 139

Autor Nachricht
enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 31.07.2005, 09:53    Titel:

ok hem hobas recht dassz volle friah isch... sogmo aso, mir taugats zur zeit. Winken
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 31.07.2005, 17:29    Titel:

In do 1. Oboschuile honne gidenkt: I gea et stukkn!
in do 5. honne olbn nou olbn se gidenkt... Auf den Arm nehmen Mit den Augen rollen Auf den Arm nehmen

also: Awin nouchdenkn konn nie schodn Ausrufezeichen


bleedingthrough




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 07.08.2005, 12:02    Titel:

I gea innsbruck, amol s erste johr...mecht net mein gonzes studium an oanem ort verbringen
_________________
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre


blacky




Beiträge: 3

BeitragVerfasst am: 20.11.2005, 02:14    Titel:

also wer in provinzmief entkemm will wesch sich in wien wohlfühlen...

mio taugs holt gewaltig, a wenn widdo amo net olls la göld isch wos glänzt.


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 20.11.2005, 03:19    Titel:

jo des mitn studiern isch schun so a soche... des wos oan gfollat (mit hot amol) isch ziemlich zukunftslos... obo i üboleg schun, obe negschts Johr net anfoch amol a Jahrl aussetz... war sicho ah net bled... und sischt stet Wien pa mir gonz hoch obm =)
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 24.07.2006, 17:55    Titel:

I wellat biologie in wien stukn. konn mir sem jemand apor info gebn???

heare




Beiträge: 114

BeitragVerfasst am: 27.07.2006, 10:09    Titel:

@ salomonrider

i glab in do 3. Hob konman no net sougn das jemand BWL taug, weil sebm isch olls no voll leicht und relativ intressant, obo in do 4. und vor ollem in do 5. Klasse vogetsans na schun gorawin... Sehr glücklich

Also fa mir aus studiern sowiso schun vielzuviel BWL... Geschockt


exilim




Beiträge: 23

BeitragVerfasst am: 06.09.2006, 12:57    Titel:

i gea innsbruck grafikdesign stuckn. terfat gonz intressant sein - hauptsoche amol weg va do Sehr glücklich
_________________
: : : EXILIM : : :


pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 14.09.2006, 14:55    Titel:

Zitat:
I wellat biologie in wien stukn. konn mir sem jemand apor info gebn???


also i hon ca. 1 semeschto bio in innsbruck studiert. I bin mittloweile auf pharmazie umgstiegn und wermo ibolegn obi eventuell is bak. bio nebnher probier (obo wie gsog isch la a ibolegung weil pharmazie soll jo net leicht sein und 2 studien san a net leicht zi managen).
Do Hauptgrund wieso i umgstiegn bin isch dass do meinung bin dass man mit bio aloane relativ wianig meglichkeitn hot. I woas in an Studium geats net la ums berufliche obo se sollatman a in hintokopf koltn wenn man koan geldscheissa dohoame hot odo beruflich et ogsichot isch (z.B. wenn man koa Firma odo Hotel etc. dohoame hot) I zietier iz an innsbrucka zoologie- Prof: " Es bracht enk koane Sorgn zi mochn dass es an job krig, es krig jo sowieso koan!"
Se aloan wor natürlich et auschloggebnd , obo awin recht hota schun. Zudem isch (in innsbruck, woas et wies in wien isch) do erschte Studienobschnitt ziemlich ollgemein und mit viel zi viel Zoologie (zimindischt fi mein gschmock Winken), die Spezialisierungen hingegn san sicho interessant.
I hon mi oanfoch et dribo aus gsegn bio weita zi studiern... obo se konn man in voraus nia sogn und se isch va jedn sei soche und i will do iz af koan foll rotn des net zi studiern weil wie gsog, es isch in jedo studienrichtung va mensch zi mensch voschiedn und jedo sollat fi sich is richtige fen, a wenn a semeschto odo a johr flötn geat sel isch net soooo schlimm. I bin zimindischt froa dass i iaz klora ideen hon!

viel Glück af jedn foll!


kaila




Beiträge: 195

BeitragVerfasst am: 14.09.2006, 18:02    Titel:

i woass et wos es olla mit wien hop.....erschtns ischs au saudreckiga stodt und zwoatns musche a stunde fohrn wenne irgndwohin willsch oddo z.B. an kolleg zi bsuichn.....i wor et gonz ibozeig obwohl di lokale guit san Geschockt

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Alles rund ums Studium Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 2 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Wo studieren Maturanten09 trenkale Alles rund ums Studium 12 15.09.2009, 10:16 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds