Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rauchverbot in Bars
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
 

Findest du das Rauchverbot in Lokalen gut?
Ja
77%
 77%  [ 38 ]
Nein
22%
 22%  [ 11 ]
Stimmen insgesamt : 49

Autor Nachricht
sl4sh




Beiträge: 98

BeitragVerfasst am: 06.07.2005, 20:09    Titel:

i bin froa und finds guat!

mehr hon i dozua net zu sogn... ^^

cYA sl4sh
_________________
Die essentiellen Saltze von Thieren können dergestalt präpariret und conserviret werden, daß ein gewitzter Mann, es vermag, [...] die Gestalt eines jeden todten Ahnen aus dem Staube zu erwecken, zu welchem sein Cörper zerfallen ist.

Borellus


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 06.07.2005, 20:30    Titel:

bo, in pubs, clubs und so ischs lama fein... weil kaum geahsche harde, k1 odo piné beisn oan lama di augn und olles stinkt.... hel passtmo schun wennse sem nimma rachn... obo in bars und so ischmos wurst...

i war holt dofier dass jedo barbesitza selbo dribo entscheidn konn... hel war is beste, weil apoor hom volle einbrüche ban umsotz.
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 06.07.2005, 21:10    Titel:

genau...

kann ich endlich mal meine klamotten zweimal anziehen... (sonst müssen sie sich einen tag lang an der luft erholen, und dann wieder temperatur annehmen)...

tja...
ich freu mich wenn deutschland sowas hinkriegt Weinen
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 06.07.2005, 21:54    Titel:

Bin pppbrutal froah!!
Wi schun gsog: 1. amol des mitn Giwond und 2. konnsch endlich SCHNAUFN!!! <-- Krass ge!! Lachen

salomonrider hat folgendes geschrieben:
weil apoor hom volle einbrüche ban umsotz.

Kennat a sein, dassz "Einbrüche" ban Umsotz ins Plus werdn???
Wenn di gonzn Nicht-Raacha bis iatz et in de voraachtn Bars gong sein, weilse semm nouch 5min schun raachilan gstunkn hom, noa kennats iatz jo sozusogen an echtn Wirtschoftsaufschwung gebn... (do Berlusconi werd se noa zwor af seina grandiosa Steuerreform zrugfihrn, obbo se isch a ondra Gschichte! Auf den Arm nehmen )

Bis vor a poor Johr wor in di Fliega a is raach dolab, und olla hom sich augireg aswi aus... und iatz??


vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 07.07.2005, 11:08    Titel:

i denkmo iz im Summo ischs eh et is gruase Problem, weil die meistn Barse eh a Stiahle harause hom und sem konsch jo no rachn..

Obo sischt past mir is Rauchverbot gonz guit Sehr glücklich , und noch do Umfroge sein jo 80% va die Italiena dofir Smilie
_________________


jasse




Beiträge: 20

BeitragVerfasst am: 07.07.2005, 11:38    Titel:


I find des rauchvobot a volle guat.

Afn meer unt wor in die diskos a rauchvobot u et amo glaslan hosch geterft mitnem af di tonzfläche.. lama fein! do hosch gekennt mit di schlappa ausgion.. Kannsch se ba ins, zB in pine?? gonz sicho et, sem warn di fiaße noch den obnd jo lama schworz..

mi freits hot af jedn foll.. Sehr glücklich


mari87




Beiträge: 3

BeitragVerfasst am: 07.07.2005, 11:41    Titel: itz muss lai i als racharin a amo epas dozui sougn =)

i bin eigntlich net dogegn und net dofior. in bars ischmos eigntlich relativ egal, ban ausgion ischs eha is problem. es stört mi schun dass man itz olm ausngion muss. obbo wie do vik gsog hot ischs itz in summo nou is klionare problem... und i find a dass des jedo besitza selbo endscheidn sollat... naja konn man nicht tion, is beschte isch is rachn zi lossn, noa hot man dei sorgn nimma Lachen

vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 07.07.2005, 14:43    Titel:

Zitat:
naja konn man nicht tion, is beschte isch is rachn zi lossn, noa hot man dei sorgn nimma Lachen


Jo sem hosche recht Winken. Bring jo eh nix.. Mit den Augen rollen
_________________


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 07.07.2005, 16:56    Titel:

hm... i als nichtracha hon leicht lochn... Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
_________________


no!blog


gerd




Beiträge: 55

BeitragVerfasst am: 07.07.2005, 20:18    Titel:

also i rach jo selbo hin und wido amo gearn, obo i finds fein dassman in di lokale nimma rachn terf. Vielleicht bin i in winto nimma der meinung, obo aso wis its isch passt mirs jo volle guit. wi schun erwehnt wegn giwont, augn und fein isch a dass di niemand ma herbrennt. sischt wenns enga isch musch olbm aupassn dass do niemand is leibile onzintit.

mir passts af jedn foll volle! Sehr glücklich


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Rauchverbot stefan News 85 20.07.2004, 22:28 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds