|
|
Autor |
Nachricht |
bigdream
|
Verfasst am: 22.02.2008, 15:41 Titel: |
|
|
Chef:du daniela, hasche net doweil ins den und den tog auszihelfn?
I: oschta, i woas net ob mirs sem schun get!
Chef: jojo kim la, des ibosteasche schun.. Mochsche awin gute Miene zum bösen Spiel...
odo di chefin noch jedn sotz... VOSTON????
|
|
|
 |
forgottenmoments
|
Verfasst am: 22.02.2008, 15:52 Titel: |
|
|
die schlimmsten sprüche sein olbm de fa mein vati wenn i dohuam helfen muas:
"stephie, monika, ähm rosalinde ajo genau die kathi die kathi
(er konn sich mein nomen uanofch net merken)
geh heint afnocht hosche sicho no nichts vor, geasch ins awin in sool inni, wuasch wohl ban solot a bissl schaugn, la dass holt grot jemand fa isn drinne isch"
und i nua "vati heint isch freita i bin freita afnocht nia do sel wuasche"
vati: "jo nua mogsch di lai schun amol ins zimmo gian awin oregen, dass nua fit bisch fir 120 Apres Ski-Gäste, mocht sicho spass und nua bleibsche amol ba ins do awin feiern, musch et olbm in gonz europa manond fohrn as wie jemand der et wuas wo er dohuam isch"
|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 22.02.2008, 16:10 Titel: |
|
|
Des honi fan freind fado schwesto dozehlt krieg: Hot er an albanischn Aushilfsorbita fa a ondon Firma geliechn weila unto zeitdruck wor und der hot holt net guit deitsch gekennt. noa sogn do Vororbita: "Eduard, geh und hol mir bitte die Latte!"
Noa kimp der Typ secco noch apoor Minutn mit an Lito Milch wido!  _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
forgottenmoments
|
Verfasst am: 22.02.2008, 16:24 Titel: |
|
|
salomonrider hat folgendes geschrieben: | Des honi fan freind fado schwesto dozehlt krieg: Hot er an albanischn Aushilfsorbita fa a ondon Firma geliechn weila unto zeitdruck wor und der hot holt net guit deitsch gekennt. noa sogn do Vororbita: "Eduard, geh und hol mir bitte die Latte!"
Noa kimp der Typ secco noch apoor Minutn mit an Lito Milch wido!  |
haha,do glabe hetn schun a poor ondra a die milch geholt. i in do fria um 0800 sicho a 
|
|
 |
lelle
|
Verfasst am: 22.02.2008, 16:26 Titel: |
|
|
forgottenmoments hat folgendes geschrieben: | die schlimmsten sprüche sein olbm de fa mein vati wenn i dohuam helfen muas:
"stephie, monika, ähm rosalinde ajo genau die kathi die kathi
(er konn sich mein nomen uanofch net merken)
geh heint afnocht hosche sicho no nichts vor, geasch ins awin in sool inni, wuasch wohl ban solot a bissl schaugn, la dass holt grot jemand fa isn drinne isch"
und i nua "vati heint isch freita i bin freita afnocht nia do sel wuasche"
vati: "jo nua mogsch di lai schun amol ins zimmo gian awin oregen, dass nua fit bisch fir 120 Apres Ski-Gäste, mocht sicho spass und nua bleibsche amol ba ins do awin feiern, musch et olbm in gonz europa manond fohrn as wie jemand der et wuas wo er dohuam isch" |
na geil 
|
|
 |
lelle
|
Verfasst am: 22.02.2008, 17:51 Titel: |
|
|
jo isch recht wen dos guat get!!
jo sem kansch recht hobm ober sem hat i do eigentlich nix zu suachn in den thema!!
weil bin jo selber mein chef (und i hat schun a a poor sprüche drauf )
Aber i wer mi jo et selber letz machn!!
Bin jo a guter Chef 
|
|
 |
maniac

|
Verfasst am: 22.02.2008, 17:57 Titel: |
|
|
"heeeä! iz kenni mi noar nimma aus..." zacho typ  _________________ Don't drink and drive, but smoke and fly...
|
|
 |
forgottenmoments
|
Verfasst am: 22.02.2008, 18:03 Titel: |
|
|
lelle hat folgendes geschrieben: | jo isch recht wen dos guat get!!
jo sem kansch recht hobm ober sem hat i do eigentlich nix zu suachn in den thema!!
weil bin jo selber mein chef (und i hat schun a a poor sprüche drauf )
Aber i wer mi jo et selber letz machn!!
Bin jo a guter Chef  |
dai dai dai mir welln sprüche hearn!
hehehe... nua bring i a no a poor "vati-sprüche"
MOD Baule: @forgottenmoments& lelle No Spam, please!!!
|
|
 |
cheese
|
Verfasst am: 19.03.2008, 19:11 Titel: |
|
|
hons hat folgendes geschrieben: | eyehategod hat folgendes geschrieben: | "an albana tati net amo onstell wennamo gratis helfn tat"
...findi obo foscht schun witzig irgndwie  |
na nix witzig. eha schun is gegntual |
wol witzig
|
|
 |
duddi

|
Verfasst am: 23.04.2008, 10:49 Titel: |
|
|
Votreta schreit durchs Büro: "Bisch du morgn Nomittog?"
I geh umme... "Jojo, worum et?"
Votreta: "Jo tui la awin orbatn, du bisch jung und ledig und brauchsch is geld..."
I hoss den Spruch... 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |