Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Charts
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
 

willst du nur hübsche mädchen in den charts haben?
ja ich will
44%
 44%  [ 12 ]
nein ich will nicht
55%
 55%  [ 15 ]
Stimmen insgesamt : 27

Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 13:36    Titel: Charts

ok als unfong : NA i bin net neidisch odo vobittot i bin a net a eifoisichtiga tusse wos sich net guit behondlt fir kimp und in ondra nix gunnt..

und @bstimmta leit de sich wegn dem schu ba mir augireg hom(also mi zomgimault hom) : na i will net do inne und na i spiel mi gonz sicho net au weil i "voletzt" bin.

obo i mecht gern amol an gedonkn breng,der in viele kem isch und der meino meinung noch endlich durchgsetzt wern muis.

es get um di charts! wos bitte isch enkra meinung, wos in di charts kem sollat? i denk coola,witziga,extravagante fotos, ba denan man locht odo de man oanfoch koa zwoatis mol domocht!! net gstellta spontana witz-fotos. wie z.b. foto nummo : 8323, 1588, 6414....

obo ehrlich gsog seits di charts gib san la fotos fa schiena gitschn drin...ok nix gegn disem gitschn i kenn di holbn und honse a ziemlich gern!!! obo schaug,es isch net do SINN fa di charts a modeschau hinzilegn? sem fa mir aus kannt man epans dofen "schönheitswahl" und sem fa mir aus die gitschn wie billige ware voten..

i tat vorschlogn dass man de fotos bevotet, de oan fa mir aus zi denkn unregn, oan zi lochn breng odo de man nia nochmochn kannt...und net de wo oan di gsichtlan gfolln!


matthias




Beiträge: 47

BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 13:42    Titel:

sorry, obo mir kimp des Thema anfoch kindisch vier. isch sel et jedn sei soche welchis Foto er mit 10 und welchis mit 1 votit? also i lossmo sem sicho va niemand drinredn. a net va dir alle, a wenne onscheinend denksch tu kennasch sel bestimm.
_________________
MfG matthias

I don't post often, but when i do, I do it harder than necessary.


Gast





BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 13:46    Titel:

schau i hon la an vorschlog gimocht und hon koan streit fan zaun brechn giwellt...

i akzeptiers logisch wenn jemand liaba schiana gsichto hoachvotit als bildo wos epans aussogn (ok,es gib net viele fotos wos epans "aussogn" Winken ) obo i red la fir mehrare, de der meinung sein. i hon itz schun oft ghert "di charts bei yow san jo lamma niveaulos" und i glab net dass sel gern ghert werd! i geah la af beschwerdn in.

es isch awin "dumm" (tschuldigung) zi glabn,dass i do alloan fir mi des red und dass des la mir et passt..und dass i des sog weil i onscheinend an letzn tog hon...(@matthias wie naiv fa dir zi glabn dass i heite an schlechtn tog hon,mitn freind gstrittn hon odo sist sowos,lei weil i net deino meinung bin)

i mecht la gern enkre meinung hern, weil i la do seite helfn will a guits niveau zu hom.


matthias




Beiträge: 47

BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 13:49    Titel:

hosch schun recht, di charts sein zum teil wirklich niveaulos... i denk iz z.B. an des foto mitn broad in do hosntier, odo ähnlichis... obo du terfschmo et sogn dass a foto va leit wos man a kennt letza isch wie a foto va ando band, woman mehr bühnenrach und schworz siecht wie sischt epas...
_________________
MfG matthias

I don't post often, but when i do, I do it harder than necessary.


Gast





BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 14:03    Titel:

also des isch itz natürlich gschmocksoche. ob oan band-fotos gfolln odo models-fotos...

also i denk wenn oan de gitschn sofl gfolln noa kennsese woll ausdruckn und ins zimmo heng obo bitte...

achjo,des foto mitn rosa hasile (schwein?) onzug sel find i ehrlich gsog einmolig..

obo wie gsog gschmocksoche..


matthias




Beiträge: 47

BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 14:07    Titel:

du sogschs jo selbo, gschmocksoche. obo worum gibs noar des thema do? mir kimp vier des hot irgntwie in sinn ondra zi "bekehrn" ...
obo konnschmi gearn vobesson wenne ondra meinung bisch.

i moan, wenns Gschmocksoche isch, noar wersche woll a et dozui auffordon di girls ausnzivotn und dovier ondra fotos innezivotn, odo?

jojo, die die liebe dopplmoral... Frage
_________________
MfG matthias

I don't post often, but when i do, I do it harder than necessary.


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 14:16    Titel:

Stimmp schon dass do hauptsächlich gitschn drin san..

Obo wos konnman tian, jedo hot is recht zi voten wossa will

I tuis hot so 50-50

Mir kimmp obo fir dass do olm di gleichn fotos drin san.. viell. kanntman do wos ban Vote-Algorithmus tian..
_________________
patz0 bloggt


Gast





BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 14:23    Titel:

hm na i schlog la vor, wenn man schun schiana gitschn (de wos wirklich reichlich votretn sein) an plotz zuweisn will,noa sollat man in pp bettln sowos wie eigene charts zi entwickln wos um di schianheit get...

i hon mit koan streitn giwellt i sog a la mei meinung! i bin sicho net do groaße chart-gott der olla bekerhn will @matthias. erklär obo warum du di so dogegn sträubsch a ondre fotos in di charts zi lodn? i woaß dass du olm recht dohinto worsch de hoachzivotn...isch vielleicht a weile her obo dokler bitte warum dir des so wichtig isch?

und lod itz bitte in ondre leit a di meinung sogn und foss olles in oanen beitrog zom..


matthias




Beiträge: 47

BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 14:32    Titel:

i hon nia jemand vobotn do sei meinung zi sogn, also denki isch dei leschto sotz irgntwie iboflüssig. Olladings kimpmo vier du willsch dasse do nimma post... Mit den Augen rollen

i honmi nia dogegn gsträub ondra fotos in di charts zi lossn. I hon (gleich wie jedo ondre do) lei oan vote pro tog, und i denk et dassi mitn sem soffl einfluss af di Charts hon dass olla fotos wosmo et gfoll aus di charts fliagn. Nebnbei weilimi di holbn toge etamo vostea zi votn. Soffl wichtig isch mir des et... i vot lei noch meindo Meinung.

Worum isch dir des eigntlich soffl wichtig?
_________________
MfG matthias

I don't post often, but when i do, I do it harder than necessary.


Gast





BeitragVerfasst am: 02.09.2005, 14:37    Titel:

1-oft frog mi jemand : wie konn man yow bessa mochn? und i mi drum kümmo.
2-weil sich mehrere wegn dem beschwert hom und i oanfoch gern hilf.
3-weil monche aus natur aus sochn gern berichtign
4-weil i mi INSETZ wenn i epans komisch find

de froge isch a ziemlich üboflüssig,do kannsche a frogn warum sich ondra wegn ondra sochn beschwern. zu wos is thema "lob,kritik und vorschläge"?

und du hosch et gonz recht,wenne sogsch dass i net will dass du weita postsch. i mecht la ondra dozui breng ihra meinung zi sogn weils koan sinn hot wenn MIR zwoa do aso "streitn" (wos übrigns net fa mir aus ungheb hot) i mecht net mit DIR dribo distkutiern wos mir odo dir gfollt. du muisch logisch a komplizierta soche draus mochn i mecht oanfoch la di meinung fa ondra hern.

i wer itz ob dem post nimma dir ontwortn sondon af di meínung fa ondra hern. es lieg jo net an mir wie des ausgett! i hon la amol in startschuss gebn.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Lob, Kritik und Vorschläge Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Personal Charts chris90 Film, Musik & Leseecke 22 15.11.2007, 01:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Charts baule Lob, Kritik und Vorschläge 5 11.10.2007, 21:43 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Charts prosl02 Lob, Kritik und Vorschläge 7 31.01.2005, 16:06 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds