Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Quotensystem Medizinstudenten
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
 
Autor Nachricht
vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 13:47    Titel: Quotensystem Medizinstudenten

Zitat:
Österreich will Quotensystem für Medizinstudenten einführen
Um den Ansturm deutscher Studenten auf das Medizinstudium in Österreich zu bremsen, will die österreichische Regierung die Zulassung zu diesem Studium jetzt durch eine Quotenregelung steuern. Ab dem Wintersemester 2006 sollen 75 Prozent aller Studienplätze in Human- und Veterinärmedizin für Österreicher reserviert werden.

20 Prozent stehen EU-Bürgern zur Verfügung und fünf Prozent Studienanfängern anderer Länder. Dies gab die österreichische Bildungsministerin Elisabeth Gehrer am Montag bekannt.

Für das Wintersemester 2005 hatten sich nach einem entsprechenden Urteil des Europäischen Gerichtshofs Tausende Deutsche für ein Medizinstudium in der Alpenrepublik angemeldet. Gegenwärtig kommen im Durchschnitt mehr als 50 Prozent aller Medizin-Studienanfänger in Österreich aus Deutschland. Der EuGH hatte eine österreichische Regelung für rechtswidrig erklärt, nach der nur solche Studenten aus dem Ausland zugelassen wurden, die auch im Heimatland einen Studienplatz im entsprechenden Fach vorweisen konnten. Das Gericht hatte festgestellt, dass dies dem Gleichheitsgrundsatz widerspreche. Dadurch war der Weg für deutsche Studenten frei, die im eigenen Land wegen des Numerus clausus keinen Studienplatz erhielten.

In Reaktion darauf erließen die österreichischen Unis in den acht deutschen Numerus-Clausus-Fächern Human-, Zahn- und Veterinärmedizin, Psychologie, Publizistik, Biologie, Pharmazie und Betriebswirtschaft unterschiedliche Zugangsbeschränkungen für alle Studienanfänger.


Und wos sog es dozui??

Also i finds richtig, dass iz a Österreicha bzw. Südtirola zumindest a Change hom zin Studium in ihrem Lond zi kem.. Weil des mit die Deitschn wor des Johr schun ziemlich extrem.. , ok irgndwie konmans jo vostian, wenn i im eigenen Lond et zin Studium zuigilossn wurat tate worscheinlich a probiern in a ondos Lond ausziweichn.. Obo de Quotenregelung isch amol a supo Idee Smilie
_________________


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 14:40    Titel: Re: Quotensystem Medizinstudenten

vik hat folgendes geschrieben:

Also i finds richtig, dass iz a Österreicha bzw. Südtirola zumindest a Change hom zin Studium in ihrem Lond zi kem.. Smilie


hmm hon net gewisst, dass südtirol zi österreich keart...


vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 14:54    Titel: Re: Quotensystem Medizinstudenten

hons hat folgendes geschrieben:
vik hat folgendes geschrieben:

Also i finds richtig, dass iz a Österreicha bzw. Südtirola zumindest a Change hom zin Studium in ihrem Lond zi kem.. Smilie


hmm hon net gewisst, dass südtirol zi österreich keart...


Deswegn hone fin Foll a "bzw." gschribm!!! Überrascht , und Südtirol zählt ba der Quotnbeteiligung a zi Österreich und et zi do restlichen EU!!!!!!!

Damit is in Hons a rechtmoch:

Verbesserte Vesion:

Also i finds richtig, dass iz a Österreicha zumindest a Change hom zin Studium in ihrem Lond zi kem bzw. die Südtirola in ihrem "ehemoligen" Lond.. Smilie
_________________


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 14:57    Titel:

isch zwor schien für ins, obo net fair in die deitschn gegnübo...

vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 15:04    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
isch zwor schien für ins, obo net fair in die deitschn gegnübo...


Wieso? Ischs eba fair, dass 50% Deitscha zuigilot werdn und foscht kuana Südtirola, weil mir zur der Zeit no Matura kob hom??
_________________


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 15:18    Titel:

na se logisch net. obo dass mir als östoreicha zähln, die deitschn obo net. mir kem donoch woll gleich wienk in österreichischn gesundheitssystem ziguite wi uando wos donoch noch deitschlond zrugg get.

a studienplotz sollat im grunde eigntlich offn sein für olla. beschränkungen sein fa mir aus gsegn net sinnvoll, weil jedo a recht af bildung hot (grundrecht). i konn obo guit vostien, dass do österreichische stoot de beschränkung einführt um seine stootsbürga zi bevorteiln. isch jo klor, weils a ihm zi guite kimp, weil des seine ärzte wearn. wos i net vostea (a wenns sicho guit für ins isch se mussi schun sogn) isch, worum a südtirola student mehr onrecht af so an plotz hobm soll wie a deitscho. WEIL mir kearn donoch jo a noch italien zrugg und praktiziern im italienischn sanitätssystem ergo nutzn mir in österreichischn stoot nix.


vik hat folgendes geschrieben:
Wieso? Ischs eba fair, dass 50% Deitscha zuigilot werdn und foscht kuana Südtirola, weil mir zur der Zeit no Matura kob hom??


sel isch gonz a ondra gschichte. weil sel wor is leschte johr amol a einmoliga soche, des hot nix mitn ollgemeinen auswohlvofohrn zi tien. wos du beschriebm hosch isch is zukünftige system und i hon de bevorteilung an sebm system net voston net de am vergongenen. ob hoire werd a zeitpunkt festgeleg an dem olla is zeigniss hom.[/quote]


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 13.02.2006, 23:42    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
...WEIL mir kearn donoch jo a noch italien zrugg und praktiziern im italienischn sanitätssystem ergo nutzn mir in österreichischn stoot nix.


OBO: Wenn ba ins mehr guita Ärzte sein, noa missn wieniga Leit in di Uni-Klinik ausn Innsbruck voleg werdn Winken


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 14.02.2006, 14:34    Titel:

di greaschte schweinerei an do gonzn soche isch obo:

- di bevorteilung dass a südtirola als östoreicha gezählt wert basiert af seindo sproche!!! also jemand der italienische oboaschuile gemocht hot giltit ET als südtirola. wos ischen se wella witz!!! so richtig 2 klassn gesellschoft innoholb südtirol


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 14.02.2006, 15:58    Titel:

na se willi et sogn. nemmo un es sein zwua buazna wosn dopplsprochig augewochsn sein. uando hot wisliz af italienisch gemocht (weil sel isch in buazn ziemlich bekonnt) und do ondre hob af deitsch. do zwuate krigg an studienplotz do uane net. sel isch woll wahnsinnig ungerecht.
sieg wirklich net in worum sel aso sein soll.


bleedingthrough




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 18:20    Titel:

Finds guat dass do für südtiroler die gleiche regelung giltet wia für österreicher...das für ins net die möglichkeit gibt, irgendwo in italien in insrer muttersproche medizin zu studiern isch des lei fair. Und im übrigen: wenn i medizin studiern will werd i sell jo net von heit auf morgn entscheidn, und wenn in meinem lond numerus clausus isch muaß i mi ebm awian bei dr matura unstrengen wenn medizin mein lebensziel isch...
_________________
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds